waar vind ik een slaapzakje met voeten?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kimmm, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmm

Kimmm Actief lid

14 jul 2010
    438
    0
    0
    Amsterdam
    ik zag er een keer iemand mee maar kan ze online nergens vinden..

2. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

misschien even google
    ik zou het echt niet weten
    het lijk mij niet echt handig haha
    maar wie weet

3. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Bedoel je dus met een rits tussen de benen, zodat hij ook in de cosi kan?

4. Kimmm

Kimmm Actief lid

14 jul 2010
    438
    0
    0
    Amsterdam
    ja maar dan een waar je 2 hele benen mee kunt maken zeg maar. niet alleen een gat voor een gordel

5. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik zag ze vandaag bij de prenatal hangen. Rits aan de voor en achterkant. Je kunt hem dan inderdaad open ritsen en 2 aparte benen van maken.

6. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    yep bij de prenatal, wij hebben er daar zelf 2 gekocht, keihandig voor in de maxicosi!

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
  8. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Zo'n slaapzak van de prenatal heb ik ook, maar als je die ritsen opendoet, dan is de zijkant van de beentjes open of heb ik weer eens niet goed gekeken en kun je ze toch zo ritsen dat ze dicht zijn aan de zijkant??

xxx

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ja, als je ze eerst open ritst, dus de rits voor en achter open ritst, dan zijn de zijkanten aan de binnenkant van de benen open, maar die kun je vervolgens ook weer dichtritsen. Beetje vaag om uit te leggen, maar zo kan dat dus. Dan zijn het gewoon 2 aparte beendelen die dichtzijn.

10. Sensea

Sensea Niet meer actief

die heb ik online weleens gezien maar ik weet niet meer waar. zat zo'n rits in het midden en konden ze mee lopen. volgens mij was het die site van die 2 dames die zelf spullen maken nu omdat ze vonden dat de spullen die voorhanden waren niet aan de goede eisen voldeden. ze hebben ook extra brede lakentjes enzo.kan er alleen niet meer opkomen hoe de site heet.

11. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    ow dan ga ik eens kijken straks hoe dat zit. Ik had zo ver nog niet gekeken. Ik heb ze nog niet in gebruik omdat ik de nachten nog koud vind soms... En meneer ligt zo nu en dan :)S) helemaal boven in zijn bedje dus de warmte van zijn winterslaapzakje kan hij nog wel even gebruiken hihihi

xxx

12. eefje85

eefje85 Bekend lid

28 dec 2009
    592
    4
    18
    Het duurde bij mij ook even voordat ik doorhad hoe het zit met die ritsen ;) Je moet de schuiver vd rits van de voorkant in de hanger vd rits van de achterkant schuiven en dichtritsen.... en andersom.

Ze hebben nu dus ook een zomervariant bij prenatal? Dan ga ik er tijdens de mazzeldagen meteen eentje kopen.

Deel Deze Pagina