hoi meiden. ik moet even mijn hart luchten. vanmorgen gingen we naar beneden en zoals altijd liet ik mijn zoontje zelf naar beneden lopen bij de trap neer. dit gaat altijd goed. maar ik keek even verliefd naar de foto die langs aan de muur hangt bij de trap en roets daar ging onze kleine man ik zou hem nog snel tegen houden maar dit lukte mij niet. zijn arm glipte door mijn vingers en daar viel hij naar beneden. hij klapte over zijn eigen lichaampje en keek mij aan van mamma help mij. ik kon niks doen ik stond te kijken hoe mijn zoon de lange trap naar benden viel en met zijn hoofd op de grond viel. ik rende erheen mijn zoontje helemaal overstuur en schreeuwen van pijn of van schrik ik weet het niet. ik moest huilen van schrik. en pakte hem snel bij mij. wat natuurlijk verkeerd is. hem terug gezet en gelukkig kwam hij bij mij opstaan en kon ik hem pakken en wist ik dat alles nog werkte. zoals het nu lijkt is er niks met het mannetje aan de hand en heb ik er meer last van dan hem. maar oh meiden wat is dat verschrikkelijk dat je zoon naar beneden valt en je er niks aan kunt doen om hem te stoppen. ik ben zo verdrietig dat dit is gebeurd. een ongeluk zit echt in een klein hoekje. ik ben blij dat het zo is afgelopen en dat alles nog goed is. hij had een bult op zijn achterhoofd maar verder helemaal niks. ik wek hem nu om het uur voor een eventuele hersenschudding. hij is de hele dag gewoon plezierig geweest net zoals altijd alleen erg moe. ik hoop dat het allemaal mee valt en er niks aan de hand is. liefs sunlight
Dit kan ons allemaal overkomen hoor meid! Idd heel naar voor jou en je zoontje, gelukkig gaat het nu allemaal goed met hem! *knuffel voor jou*
bedankt voor jullie leive berichtjes. ik voel me nog steeds best wel schuldig ik ben degene die op hem moet passen en dat ging gewoon mis. ik voel me er heel ellendig door. ja het kan iedereen wel overkomen en dat had ik ook gezegd als een ander het zou overkomen, maar als het jezelf gebeurd dan is het anders op 1 of andere manier. liefs
o wat naar. Ik ben een paar maanden geleden met mn meisje van de trap komen vallen. Het is iets wat je de komende tijd ws nog wel voorbij ziet komen in je gedachten, maar het wordt gelukkig minder.