hai hai die van mij is ook heel erg druk dag en nacht. wel rustiger dan mijn eerste die was met geen 1 minuut rustig. Deze heeft soms 5 minuten rust om weer vervolgens te beginnen. ik hoef snachts niet eens te draaien in bed want dan begint het weer van vpoor af aan. dan denk ik wanneer slaap je dan he als de kleine telkens beweegt. Worden ze nooit moe. soms zeg ik er wel eens tegen nu is het genoeg hoor nu slapen authomatisme ga je er tegen praten. Ik vind t heus wel leuk die bewegingen. Maar zou ook eens willen dat t een uur of 2 ff niks te voelen,ook weer een teken dat de kleine rust neemt,daar maak ik me meer zorgen over. liefs loesmari
Mijne is ook aardig druk steeds, het schoppen is al iets minder vanwege de ruimte, maar het draaien blijft wel aanhouden.. Soms als ik een red bulletje in de ochtend heb gedronken, is het nog veel erger haha, dan is de beeb de hele dag door aan de gang..
hihi ik ben pas 22 weken...en de baby heeft me al de hele nacht wakker gehouden en vandaag is ie ook weer zo druk!dat belooft nog wat haha
de beelden vind ik super om te zien en als ik dat zo hoor dan staat me nog wel wat te wachten want ik voel het kindje wel veel maar in de verte.
Haha jah bereid je maar voor, want soms wil je wel es dat et ophoudt, vooral op momenten als je lekker rustig wil zitten of slapen haha! Die van mij is nu zover dat het me ribben raakt, et doet gelukkig nog geen pijn, maar bereid me er al wel op voor dat ik ineens een harde beuk of trap krijg die niet prettig aan zal voelen haha!
Klopt, soms is het wel leuk. Want dan ben je niet alleen...Maar s'nachts wil ik het liefst slapen, wat soms niet kan. Maar ehh alles voor me kleine mannetje natuurlijk..
Indd, ik denk ook vaak dan weer: voor wat hoort wat he Lijkt mij straks ook egt super vreemd als de beeb eruit is, volgens mij heb je dan egt zo een leegte gevoel.. Zal egt wennen zijn denk ik, ondanks dat het soms onprettig aan voelt.. Vind het over het algemeen niet erg, maar juist leuk, geeft ook weer een goed gevoel van teken van leven en kracht en me vriend vind het helemaal grappig als ik tegen hem aan lig, die ligt dan altijd helemaal in een deuk, omdat de kleine zich ook even aanwezig stelt door te trappelen in zijn rug haha!
xaar: Wat een gaaf filmpje zeg, poeh echt mooi dat dat kan. Zwijmel. Jah ik mis dat getrappel niet 's nachts.