Hoi, Wie is er ook rond de 33 weken en voelt de baby veel bewegen? Ik lees altijd dat je vanaf 30 weken de baby minder gaat voelen : Ik krijg niet echt schopjes maar meer dat de baby gewoon beweegt met z'n arm of beentje. Ik heb het idee dat het echt de hele dag door is. Ik vraag me af wat ie daar binnen aan het doen is ?
Oh meid maak je maar geen zorgen. De kleine geniet nog lekker van alle ruimte. Hier ook een behoorlijk drukke ukkie in de buik, nou zij verbouwt echt heel mijn buik Volgens mijn gyn. kon het geen kwaad dat ze zo druk is. Beter zo druk dan dat je de kleine heel weinig voelt. Geniet er lekker van
Ik heb ook het gevoel dat die van mijn echt de hele dag beweegt. Ontzettend druk. Mijn buik golft er gewoon over dan. Vraag mij ook af wat de kleine allemaal aan het uitspoken is.. Kunnen jullie al voelen hoe het ligt? En de handjes en voetjes onderscheiden.? Ik kan dat helemaal nog niet
Marisss: bij mij weet ik wel hoe de kleine ligt. Af en toe pak ik dan haar knietje vast en mijn man pakte laatst haar handje vast. Echt heel lief hoor Smelt er elke keer bij weg..
Mischien dat het bij mij nog komt. Ben 31 wken. Maar mischien komt het ook wel omdat ik vrij stevig ben van mezelf? Hoop in iedergeval dat ik dat ook kan lijkt me zo leuk! zou idd ook helemaal wegsmelten.
ik ben nu 31 weken en voel mijn muppet echt heel veel bewegen.. soms echt een pijnlijke trap. ik weet al hoe hij ligt maar kan nog geen handje of voetje vastpakken..naja ik heb het nooit geprobeerd eingelijk.
Beetje domme vraag maar hoe kun je dat voelen? Ik weet vn mijn VK dat mijn meisje al met haar hoofd naar beneden ligt.. Maar ik kan er niks uihalen zeg maar..
Hoi, hoi. Ook hier een heel drukke kleine! Inderdaad de hele dag door en mijn buik zie je dan aan de buitenkant behoorlijk bewegen. Soms is het wel eens vervelend, maar eigenlijk geniet ik er erg van! Ik weet echt niet wat ik voel, maar ik ga ervan uit dat het bovenin voetjes zijn. De verloskundige zei namelijk dat hij/zij met het hoofdje naar beneden ligt. Geniet er lekker van. Groetjes Mariska
Ja als ik bij mijn ribben wat voel ja dan zijn het haar voetjes maar echt aan de zijkant van mijn buik denk ik zijn dit de knietjes of de handjes.. Kun jij de voetjes ook al beetpakken? Ik heet trouwens ook Mariska haha..
geen idee hoor.. ik weet het ook maar van mn vk. en van de 3d echo laatst maar zelf zou ik niet weten hoe dat ik dat moet voelen.
Als je weet hoe je kleine ligt dan kan je een beetje drukken op je buik. Zo voel je dan ook de billetjes, wat verder is het ruggetje en dan kom je bij de voetjes. Gewoon over je buik voelen en dan voel je vaak of het kleine of groot is en zo kan je onderscheid maken. Mijn man pakte haar handje beet toen zij steeds aan het duwen was met d'r handjes Week per week ga je steeds meer voelen, gewoon de buik een beetje 'onderzoeken'. Succes!!
Nou, hier is het ook nog erg druk in mijn buik. Merk dus ook niets van het feit dat ze zeggen dat je baby minder gaat bewegen.... Maar dat zijn natuurlijk ook gemiddelde cijfers. De bewegigingen worden wel anders. In het begin waren het inderdaad schopjes en nu laat het kindje regelmatig voelen hoe sterk het al is door de bewegingen echt vast te houden. Dus echt te strekken zeg maar. Maar de bewegingen zijn er nog volop. Probeer er dus maar lekker van te blijven genieten, dat doe je vast ook wel. Het blijft zo bijzonder.
Bedankt.! Ga gewoon iedere avond een beetje voelen.. Heb ik gister ook geprobeerd hihi werd niet veel wijzer.. Maar kan dat geen kwaad als je zo in je buik gaat lopen drukken? Maar telkens als we aan het voelen zijn, houd ze haar stil en veroerd haar niet..
ihih ja soms probeer ik ook wel te voelen wat nou wat is maar goed.. het wilt nog niet lukken en idd als ik ga voelen houdt hij zich zo ontzettend stil! soms zie ik wel eens een bobbeltje aan de zijkant uitsteken en dan wil ik het meteen voelen of vastpakken maar dan gaat ie in 1 keer weg!! enik doe het echt heel zachtjes en voorzichtig. hij blijft alleen bewegen als ik mn hand stil op mn buik leg maar als ik ga drukken en voelen hout hij zich stil.
Ja heb ik ook dan probeer je het vast te pakken en dan is ie ineens weg Net zoals filmen. Als ze aan het bewegen is en ik ga filmen dan houdt ze meteen op.. Oh dan wordt ik zo chagerijnig hihi..Eerst kon ik er nog wel om lachen maar nu niet meer..
jaaaa preciess hahahhahaa alsof ze het merken als je een net een filmpje wilt maken!ech theeeel irritant
Ja idd! Dat is zeker irritant. Maar ja wat doe je eraan haha.. Gelijk als ze geboren is een pak voor der billen
Ik ben nu ruim 22 weken maar ons meisje is ook ergggg druk moet ik zeggen En vooral savonds als ik in bed lig.
Ik vraag me nu ook constant af hoe het kleintje ligt! voel in mn linkerzij altijd een "knobbel" dat ik kan vastpakken, maar weet echt niet wat het is... weet ook niet of baby al in goeie positie ligt of niet. boven mn navel aan bovenkant voel ik iets heel hard, zouden billetjes of hoofdje kunnen zijn denk ik?? is zo spannend.. het onzekere dat je voelt en ni weet, het anonieme kleine babytje in de buik hé!!!!!