Wie is er ook zo onrustig? Ik kan het niet echt herleiden tot iets, maar ben constant onrustig en kan me overal druk om maken (piekeren). Mijn zwangerschapsverlof is afgelopen vrijdag ingegaan, maar in plaats van me te verheugen op genieten, ben ik doodsbang om me nog onrustiger te gaan voelen... 8-[ Iemand tips? :-s
Praat erover, of schrijf het van je af... Ik ken je situatie niet, maar kan me wel voorstellen dat je, nu dat o zo spannende laatste stukkie begint, je een beetje rusteloos voelt. Lekker vriendinnen bellen, of eropuit. Maar het allerbelangrijkste: zelf eerst eens uitzoeken waar het vandaan komt. Dan kun je gericht ermee aan de slag. Geniet van je verlof en succes!
Hoi, Ik was de de dag voordat ik beviel onrustig. Ik moest van mezelf uitgebreid badderen, teennagels kortwieken, nagels van mijn handen vijlen, mezelf scheren. Die avond moesten we nog weg, ik wilde alleen maar naar huis en werd al moe van de adhdman waar we op visite waren. De andere dag om 10:37 is onze kleine meid geboren. Groetjes Monique