Ik krijg een geplande keizersnede. Daarom lijkt het wel of ik helemaal niet meer reken op een natuurlijke bevalling. Maar het kan natuurlijk best dat ik voor die tijd weeen krijg. Nu heb ik best vaak harde buiken, wel een paar keer per uur. s Nachts word ik ook soms wakker met een zeurende (menstruatie-achtige) pijn. Wie herkent het om zo vaak harde buiken te hebben? En kreeg je toen snel weeen of pas rond je uitgerekend datum? Alvast bedankt!
Ik heb dit ook sinds vannacht en ik denk dat het voorweeën zijn. Als het namelijk ECHT begint weet je het wel hoor, daar kan je niet omheen. Dat is mijn ervaring tenminste.. Wel even opletten dat er geen regelmaat in zit en bij twijfel zou ik altijd bellen.
Ik heb ze ook al vanaf 35 weken. Zelfs even 3 dagen opgenomen geweest maar het zet nog niet door Zodra ze echt pijnlijk worden moet ik meteen weer bellen zodat ze op tijd eventueel de ks eerder kunnen doen (mijn kindje ligt in stuit). Pijnlijke harde buiken kunnen namelijk voor ontsluiting zorgen.
Paar keer per uur kan geen kwaad en zolang er geen regelmaat in zit. Was het maar zo'n feest dan was ik allang bevallen. Het kan wel absoluut wat voorwerk verrichten hou het dus wel een beetje in de gaten.
Zeker herkenbaar, heb dr al zo 2 weken last van. Zijn zelfs ook even regelmatig gekomen maar t gaat elke keer weer weg. Mn meisje zit er (helaas) nog steeds in
Voelt inderdaad niet als echte weeen nog, ik weet ook hoe dát voelt. Maar heb ze wel vaker dan in m'n andere zwangerschappen. t Is niet echt pijnlijk, zoals weeen, maar wel echt een samentrekking. Bedankt voor jullie berichtjes!
Ik heb nu echt flink harde buiken, soms met maar een paar minuten ertussen. Tis niet fijn, maar zijn ook geen echte weeen (puffen, menstruatiepijn). Iemand die dit herkent?
Ik zou in jou geval met een geplande keizersnede wel even bellen hoor! Al is het alleen voor de zekerheid.