Drukke baby

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Roos28, 10 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos28

Roos28 Actief lid

1 mrt 2015
    200
    10
    18
    NULL
    NULL
    Dag dames! Even een vraagje, ik ben nu 23 weken zwanger.
    En ik ik heb heeeel veel leven in mijn buik, voelen jullie je kindje ook zo duidelijk schoppen en bewegen? En hebben jullie ook al regelmatig last van harde buiken?
    Groetjes

2. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.146
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Die van mij was ook zo'n druktemaakster, gelukkig alleen overdag en niet 's nachts :D

3. susanne1101

9 mei 2015
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu 31 weken zwanger. Bij die van mij is het juist andersom hahah overdag minder maar s'avonds van een uur of 10 tot een uurtje of 2/half 3. Wordt er soms doodmoe van terwijl je juist blij moet zijn dat je de baby voelt. Vannacht amper geslapen doordat hij mn buik als boksbal gebruikte en ff de boel aan het verbouwen was;). Ook drukt hij heel erg op mn blaas dat ik er veel uit moet om te plassen. Hij is al een heel stuk ingedaald dus het draaien voelt ook steeds prettiger pfff....maar ben er wel heel blij mee hoor:)

4. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ohhhhh die van ons is ook zo ontzettend druk. Die meent dat ie er via mn buik uit kan geloof ik 😂

5. myrtminicooper

24 jun 2015
    67
    0
    0
    Goes
    Bij elke echo die ik heb gehad (en dat zijn er nogal wat gezien medische indicatie) hoor ik dat onze kleine man zo druk is! En ik merk het zelf nu ook goed haha, soms gewoon pijnlijk zo tegen je ribben!

6. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben nu ook 23 weken en onze kleine man is ook super druk!!
    Vind het heerlijk!!

7. Hallooo

Hallooo Niet meer actief

Hier ook! Heerlijk! :)

8. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Hier ook een druk mannetje. Heb hem nu vaker gevoeld dan mijn dochter de gehele zwangerschap haha

9. MwMariska

MwMariska Actief lid

8 jun 2010
    331
    0
    0
    Doetinchem
    Hier ook een druktemaker. . Bij de echo's niet stil liggen en bij het luisteren van het hartje tegen de doptone aanschoppen. . Vk zei al het is een pittige dame. . Erg druk, soms mag het van mij wat minder maar de kleine denkt er anders over:D

10. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Ja hier ook een heel erg druk ventje aan boord.
    Gynaecoloog zegt altijd, heel goed teken! Betekend dat de kleine zich lekker voelt. Als ze zich niet fijn voelen dan gaat al hun energie ergens anders heen.

11. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Ben nu 24 weken en het is inderdaad soms ook een drukte van belang in mijn buik. VOoral als ik rustig ga liggen wordt het druk. Soms trap t zo hard dat ik idd ook harde buiken krijg!
    Tijdens de 20 weken echo was het soms ook moeilijk om een goede meting te doen haha.

12. Friemelien

Friemelien Actief lid

21 dec 2011
    155
    1
    18
    Ons 1e kindje was ook erg druk in mijn buik, en nu nog steeds (3jr) :) En ons 2e kindje (ben nu 39wkn zwanger) is net zo druk, poeh... Zeker de laatste weken krimp ik weleens in elkaar van die 'lelijke' schoppen/boksen/e.d. Mijn rib is bij beiden licht gekneusd, doet echt goed pijn. Maar ben wel erg blij dat ik ze beiden zo goed gevoeld heb.

13. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Hier ook een druk kindje. Met name s nachts, overdag voel ik dr minder door het overeind zijn.
    En lekker doorduwen als de bm wand niet verder wil rekken. Nu 30 weken, maar vraag me af en toe af via welke weg ze naar buiten wil.
    Rond avondeten is ze ook actief, lekker als de voeten bij mn maag liggen.
    Ze is nu al gek op dr vader. Als ze m hoort of voelt, gaat ze helemaal los. Vannacht lekker met zn arm gespeeld. Beetje jammer dat er een placenta tussen zit, niet dat dat dr tegen houd om toch te proberen ;)
    Ach. Echt zeer doet het niet, word wel onprettig. En leuk om te zien hoe mn buik alle kanten op vliegt.

14. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Hier ook een heel druk meisje.
    Kan er alleen maar van genieten alleen heb als zij zo druk is laatste tijd wel veel last van harde buiken. Overlegd met de gyn maar word echt door haar druktemakerij veroorzaakt.
    Ik kan er alleen maar van genieten, zeker nu de laatste weken in gaan.

15. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je kindje wat minder beweegt hoeft dat niet te betekenen dat hij zich niet prettig voelt. Mijn dochter was herl rustig in mijn buik. Ze wilde er niet eens uit tijdens het persen, zo fijn had ze het ;) Uiteindelijk ook een heel rustig meisje. En nog steeds!

Dit jongetje beweegt zeker meer. ik hoop dat hij net zo'n fijn slaapritme krijgt als zijn zus ... Maar aan zijn wakkere momenten te merken vrees ik dat we hem daarin nog even flink moeten trainen haha!

16. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    Die van ons was ook zo druk.. en pff wat een energie zit er in ons mannetje.. :D
    Gelukkig slaapt hij de nachten wel door.. maar het hoeft niets te zeggen..

17. Lilly1989

Lilly1989 Niet meer actief

Hier met 25 weken precies het zelfde! haha

18. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Ik vond het zolang duurde tot ik onze meid voelde..nou dat heb ik geweten... tegen de 22 weken begon ze met wiebelen en daar is ze niet meer mee opgehouden, haha. (ja soms rust ze natuurlijk wel even uit). Vooral als er muziek aan staat, een echte dancing queen. Ik zeg weleens gekscherend tegen dr; ga nu eens slapen! Maar eigenlijk vind ik het gewoon heerlijk dat gerommel in mn buik.
    Ik krijg er overigens geen harde buiken van oid.

19. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Mijn oudste was redelijk druk, vaak verzucht, of-ie alsjeblieft even rustig wilde doen :)... En dat doe ik nu nog :D, hij is een enorm stuiterkonijn.

Mijn meisjes waren heel rustig in de buik, zodanig dat ik vaak op het punt stond om VK te bellen omdat ik ze zolang al niet meer gevoeld had. Zij zijn ook nu redelijk rustige meisjes ;)...

(maar misschien is dat wel toeval, ha ha)

20. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Hier ook geen harde buiken gelukkig.
    Stiekem maken we ook wel eens gebruik van dat ze zo druk is.
    de vriend heeft wel eens last van zn rug. Dan ga ik met mn buik er tegen aan liggen en die kleine kruipt dan ook tegen zn rug aan, maar beweegt dan wel veel.
    Krijgt de vriend een soort van massage ^^. Erg veel helpt t niet, maar het is wel lekker intiem liggen zo.

Deel Deze Pagina