Is hier iemand die de cursus 'samen bevallen' volgt of heeft gevolgd?? Ik ben erg nieuwsgierig naar jullie ervaringen en van de man.
Ja! bij vorige zwangerschap gedaan, was erg leuk! ook voor de mannen, mijn vriend vond het in ieder geval ook erg leuk al had hij er van tevoren volgens mij niet veel zin in..
Jep, vorige maand gedaan en erg goede ervaringen. Mijn vriend en ik zagen er allebei een beetje tegen op, maar keken op een gegeven moment uit naar de avonden (hebben mini-cursus gedaan) vanwege de goede en gezellige sfeer
Ik start 28 augustus. Heb er zin in en vind het echt fijn dat het met z'n 2en is, zodat manlief ook volledig op de hoogte is en beter kan coachen tijdens de bevalling
Jullie hebben mij nog enthousiaster gemaakt. Ik ben om nu het volgende project mijn man overhalen..😁
Leuke informatieve cursus en leuke contacten aan overgehouden. Omdat het zo'n uitgebreide cursus is sta je vaak stil bij hoe het met iedereen gaat en wat iedereen voor verwachtingen heeft. Het is fijn om met elkaar hetzelfde door te maken. Ik kreeg van de cursus ook echt vertrouwen in mezelf voor de bevalling. Nu vind ik het vooral leuk om te horen hoe iedere moeder en baby anders is, maar we elkaar toch steeds proberen te helpen met allemaal ongedwongen tips.
Mijn man is om.. Ik ga me morgen gelijk aanmelden hopelijk start er een groep. Bedankt voor de tip Nacho ik zie bij mijn zorgverzekeraar dat 100euro (vd 175) vergoed word dus dat is een mooie bijkomstigheid.
Hele leuke cursus ook veel informatie waar je echt wat aan hebt mijn partner verheugde zich zelfs iedere keer om te gaan. Echt een aanrader
Met de eerste zwangerschap hebben we de 'volledige' cursus gedaan, met 3 andere stellen. Onwijs leuk én leerzaam... Nu met deze zwangerschap zijn we één keertje terug geweest, alleen, om het puffen nog een keertje door te nemen. Opnieuw onwijs leuk. Maar wij hebben dan ook een onwijs leuk mens ! Succes !
Wij hebben het weekend gedaan, ook super leuk en even eruit samen dus goede combi!wel prijzig maar vond het fijn niet elke week te hoeven en elke week " hoe gaat het met jou" rondje te hebben😉 Partner vond het ook leuk en hebben er zeker wat aan gehad!