Drukke baby

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Roos28, 10 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

2 aug 2011
    1.130
    1
    36
    Noord-Holland
    Bedoelde ook niet dat een rustig kind per definitie een kind is dat zich niet prettig voelt, heb t een beetje onhandig opgeschreven.
    Vaak maken aanstaande moeders zich zorgen om hele bewegelijke kinderen, wilde meer punt maken dat dit dus niet hoeft :).

Mijn jongens waren vreselijk druk in de buik, maar uitstekende slapers. Beide sliepen al heel snel door en dat op borstvoeding.
    Dus het zegt ook niks over hoe het zal zijn na de geboorte.

2. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    hier een rustige baby in de buik. Soms wat harde buiken als het draait oid. Ik voel het vnl 's morgens en 's avonds maar geen pijnlijke trappen oid.

3. Tigra

Tigra Bekend lid

15 dec 2014
    706
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier nog maar 19 weken zwanger en een druk kindje! Zelfs mijn man kan het voelen!
    Zegt overigens niks hoe een kind later is. Mijn oudste was in de buik heel druk, en nu een heel rustig meisje. De jongste was in mijn buik een rustig kind en nu heel ondernemend en druk.

4. HipHopHooray

22 dec 2013
    61
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hier ook een heeele drukke baby boy! Ik ben nu 37 weken, dus dan zou het minder moeten worden, maar het is nog steeds gekkenhuis. Ik voelde hem al bij 18 weken maar rond de 28 weken werd hij echt heel actief. Met name 's avonds tussen 18.00 en 23.00 uur. 's Nachts is hij gelukkig wel rustig. Hij steekt zijn billen uit en strekt tegelijkertijd zijn benen, dus dan wordt mijn buik aan twee kanten uitgeduwd. Wel veel last van harde buiken. Gyn herhaalt inderdaad steeds dat het alleen maar een goed teken is. Wel vraag ik de baby soms om wat rustiger te doen, of ik zeg: "Wat doe je??" alleen daar luistert hij niet naar!! :p

5. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Hier vanaf 17,5 wk erg duidelijk voelbaar ook voor mijn man. Soms ging het zo hard heb zelfs een filmpje bij 19,5wk dat je mijn buik al op en neer ziet golven en doen omdat ze zo druk is. Alleen nu 2dgn iets rustiger voel af en toe wel een trapje maar daar blijft het bij helaas. Hebben jullie ook welleens 1 of meerdere iets rustigere dagen??

6. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Zeker wel eens rustige dagen. Heerlijk, maar echt prettig is het toch niet. Op de rustigere dagen ligt ze met dr rug tegen mn navel, dus alle schopjes enz komen tegen mn darmen aan en dat voel ik nauwelijks Als ik mn handen op mn buik leg, voel ik wel vanalles golven.

7. Wisteria

Wisteria Lid

15 apr 2015
    70
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier vanaf 25 weken een hyperactieve baby :) Geregeld is hij zo druk dat ik er niet door slaap of ik er harde buiken van krijg. Ik hou het er maar op dat ie lekker gezond en actief is :p

8. B16

B16 Actief lid

13 feb 2015
    306
    0
    16
    Bij mij is de kleine sinds een week of 2 enorm druk in de buik. Heb het idee alsof ze feestjes aan het geven is meestal als ik rustig op de bank zit of aan het eten ben.

Ik probeer d'r weleens rustiger te krijgen, maar niets werkt haha

9. tazzy180

tazzy180 Bekend lid

23 mrt 2009
    578
    0
    0
    west brabant
    Hier ook een druktemaker in mijn buik. Bij mijn vorige 2 kids was dat ook zo, maar dat zijn nu rustige kids. Dus t kan nog alle kanten uit. Als de baby niet van ophouden weet laat ik manlief zijn hand op mijn buik leggen en dan issie stil. Ergens tussen 12 en 3 issie echt rustig en in de nacht slaapt ie ook lijkt t wel. Gelukkig maar!

10. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Jup hier ook hoor! En als het dan een dagje wat minder is maak ik me gelijk zorgen.... :(

11. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

3 sep 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    Hier pas 20 weken en wat een drukte maker zeg! Er zitten dagen tussen dat hij zo hard schopt dat ik van schrik een sprongetje maak hahahaha

12. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Meldt zich ook :) Ook hier veel gezelligheid in mijn buik, met name overdag! De ene keer harder dan de andere keer, ik vind het wel gezellig ;)

Deel Deze Pagina