Moet zeggen dat ik er tot nu toe dus shelemaal niet op gelet heb ofzo ik dacht dat duurt wel tot ergens in de twintig voordat je de kleine voelt.
Hallo ! Ik voel het kleintje heel af en toe, meestal als ik rustig zit. Aanvankelijk alleen als ik mijn hand op mijn buik had, maar nu ook soms zo. Ik zou juist willen dat ik het kleintje meer zou voelen ! Geniet er maar van ! Donderdag hebben we de 20-weken-echo, dan horen we waar de placenta ligt en nog belangrijker, of alles in orde is ! Spannend ! Groetjes, Nikki F
NikkiF. Oh idd spannend de twintig weken echo! Ook tof dat het langer duurt zo'n echo. Willen jullie weten wat het wordt? Wij hebben de echo op 16 juni. Ik ben heel benieuwd en hoop dat het helemaal gezond is. Had nl. toen ik dacht dat ik een miskraam had (wat ook zo was omdat het een tweeling was) in het weekend een paar wijntjes gedronken . Voel me zo schuldig daarover. Vk zei dat het niet uitmaakte, maar dat vind ik zo raar omdat ze altijd zeggen dat je niet mag drinken...
Hoi senseemillia, Ja, het is inderdaad spannend ! Ik weet precies hoe jij er nu naar uit kijkt. Het lijkt nog zo ver weg ! En nu, nog 6 dagen moeten wij wachten en dan is het zo ver ! Ik vind het echt heel spannend ! Ik kijk er ook enrom naar uit om ons kleintje weer eens te zien. Met 10,5 weken was dat de laatste keer ! Als je een miskraam krijgt, kun je daar zelf echt niets aan doen. Dan is er iets niet in orde met het vruchtje, en dat soort dingetjes ontstaat vaak al vroeg in de zwangerschap. Je hoeft je echt niet schuldig te voelen omdat je een glad wijn hebt gedronken. Wel super dat het goed gaat met het andere kindje ! Geniet daar maar flink van ! Groetjes, Nikki F