Ik lees overal dat de baby in de laatste weken van de zwangerschap minder beweegt en over het algemeen rustiger wordt doordat er weinig ruimte over is in de buik. Maar de beeb in mijn buik is naar mijn idee juist drukker dan ooit! Hartstikke leuk hoor, geniet er echt van, gezellige boel hier Het klopt alleen niet echt met het verhaal wat ik overal lees en hoor. Is mijn kleine uk een uitzondering of zijn er meer van die actieve schuif- en wiebelkonten deze laatste weken voor de bevalling?
Hier nog zo'n beeb hoor! ben vandaag uitgerekend en de beeb is nog steeds hardstikke druk! Gaat echt alle kanten op, alsof het een pretpark is in mijn buik! Aan de ene kant echt genieten, aan de andere kant worden de bewegingen wel steeds sterker, wat betekent dat het nu echt zeer doet!
Haha ja dat herken ik ook wel, af en toe zitten er trappen en duwen bij dat ik echt ff een kreuntje moet laten gaan omdat het zo'n pijn doet Dan besef je even weer dat er echt een volgroeide baby in je buik zit, zo'n raar idee!
Ja, apart gevoel he? Zie de armpjes en beentjes hier geregeld uitsteken... soms ben ik zelf bang dat hij/zij straks zo door de baarmoeder heen scheurt, whaha! Tis maar goed dat ik weet dat dat niet kan!
Ik ben donderdag uitgerekend, maar baby is hier ook nog zo ontzettend druk. Hij houdt me nog steeds uit mijn slaap 's nachts omdat ie dan een feestje aan het bouwen is... Zou denken dat hij onderhand wat minder ruimte krijgt, maar merk daar tot nu toe weinig van. Mede om die reden vrees ik dat de bevalling nog wel even uitblijft...
Ik vroeg me nou precies hetzelfde af! Overal lees je dat uk rustiger zou worden want minder ruimte etc maar uk was gister zo actief dat het leek wel of uk bezig was met de marathon!!!! Uitstekende benen, geen idee wat er allemaal gebeurde maar kon soms zelf niet meer bewegen omdat er wat lag haha. Heerlijk gevoel al doet het soms wel een beetje pijn hihi
Ik ben blij dat ik niet de enige ben dus. Vond het ook al vreemd dat ik ons kleintje nog heel vaak voel, zelfs nu bij het berichtje intypen voel ik een heel gewoel in mijn buik, precies of ze nog draait van de ene naar de andere kant. Dacht al dat ik een kleintje zou hebben dat ze nog zo kan bewegen. Bij mij is het vooral overdag en savonds, als ik snachts wakker word voel ik haar niet, dus ik hoop dat het zo blijft haha dat ze meteen zal doorslapen in de nacht. Nog veel succes dames
Mijn zoontje besloot zelfs met 37+4 of +5 nog even zijn kont van links naar rechts te draaien .. en dat was best pijnlijk. Ben er ook letterlijk niet goed van geweest. Mijn moeder zei al voor de grap 'de kleine wil je andere kant ook nog even blauw schoppen' en dat was ook zo! Maar wat was het leuk.. Ik kan ook niet wachten tot ik nu weer dat heerlijk getrappel ga voelen.
ja idd, ik hoor en lees dat ook veel... Maar bij mij is het juist het tegenovergestelde.. hoe dichter ik bij de GROTE DATUM kom hoe meer ze ook beweegt en ze worden steeds harder, wilder en btje pijnlijker... is best gek, dat ze dat zeggen, ze voelen baby niet meer door dat ze weinig ruimte hebben. Mij lijkt juist dan zit de baarmoeder, vlees en vel juist strakker om de baby heen en elke beweging dat je dan voelt voel je veel sterker... misschien hebben we gewoon sterke baby's en die boeit het niet of die weinig ruimte heeft... hihihi.. en gaan er gewoon op los..
Haha, ik google naar 'drukke baby 37 weken' en kom weer bij z-pagina uit, waar ik net nog zat te lezen. Meisje hier is ook superdruk, m'n buik gaat echt alle kanten uit! Haar broer deed dat ook, zelfs tijdens de weeen nog. Hij bleef maar schoppen tegen de band met meters om m'n buik. Hij was weliswaar een kleintje maar wel sterk! Tilde eenmaal op m'n buik al z'n koppie op om om zoek te gaan naar melk. Het is nog steeds een lekkere energieke boef en denk dat z'n zusje dan wel op hem zal lijken wat dat betreft. Ze ligt ook niet continu ingedaald, af en toe 'floept' ze er weer uit om zich om te draaien. De eerste lag ook pas met ruim 38 weken vast in het bekken. (geboren met 39+3)