Yep en ook hier een hele drukke jongen in mijn buik....met de 20 weken echo was hij ook totaal niet van plan om mee te werken, zo ontzettend beweeglijk was ze net bij zn hoofdje, draaide hij al weer snel zn kont in beeld was wel grappig om ook te zien hoe hij van binnen steeds tegen mn buik aan het rammen was Ik voel hem zelf pas 1,5 week ( placenta voor ) maar nu ik 'm voel, voel ik 'm bijna de hele dag....volgens mij slaapt 'ie nooit Van de week heb ik er gewoon 's-nachts wakker van gelegen volgens mij was 'ie een circus act aan het opvoeren met de 3 dubbele salto ofzo ik werd er toen ook even helemaal gestoord van bij de 13 weken echo schreef mijn VK ook al op mijn lijstje erbij "ontzettend druk kind" stiekum hoop ik wel dat hij straks als hij geboren is een klein beetje rustiger is ( en dan met name '-snachts )
de mijne was rond die termijn ook zo druk, nu gelukkig niet meer. heel af en toe is hij s'nachts druk. het is vooral vervelend als hij de hik heeft en jij wilt slapen hahaha arm kind.
Pfff die van mij is nu al zo druk, zodra ik op de bank ga liggen begint het te kriebelen in mn buik.... Ik ben nu pas 17,5 wk, wat zal dat worden als ik straks 30 wkn ben??!! Ook bij de vk en de echo's was duidelijk te zien dat het een kleine druktemaker is: hij bleef maar koprollen maken en omdraaien... Hmmm, zegt dat iets over zn karakter of over de ruimte die hij heeft?
vraag ik me ook af...iemand zei laatst tegen mij als je baby nu 's-nachts zo druk is, is de kans groot dat hij als hij geboren is 's-nachts rond diezelfde tijden ook wakker zal zijn euhm...klopt dat???
Hier ook een druk meisje!!! Tijdens de 20 weken echo was ze constant aan het draaien en schoppen zodat de echoscopiste niks kon zien haha, uiteindelijk wel.. maar heeft even wat tijd gekost! Ik voel haar vooral als ik rustig in de bank zit... dan begint het constant te 'ploppen' in mijn buik. Voel nog geen echte trappen maar soms wel harde plopjes haha... en dan schrik ik daar wel van! Ben het nog niet echt gewend geloof ik!
Ooooh ik herken het... niet nu.. Maar die 2 van mij, die vierde elke dag een feestje in mijn buik hoor.. volgens mij deden ze het spelletje ; wie kan het hardste strappen in mama s buik! Bij mij deden ze dit meestal als ik net naar bed ging.. Succes, hoop voor jou het ze binnenkort minder ruimte heeft waardoor het minder wordt...
volgens mij niet hoor. ze komen juist in actie als jij rustig bent omdat ze normaal in slaap gewiegd worden door je bewegingen. en vaak laten ze het ook duidelijk merken als ze het niet lekker vinden liggen. (jij op je zij of zo). en daarnaast gaan ze steeds meer een slaap en waak-ritme krijgen. dat zal je op een gegeven moment ook merken. bij die van mij stond bij bewegelijkheid +++ dat werd later minder. nu helemaal want het wordt een beetje krapjes. dus het is alleen wat geschuif en gedraai.
die van mij laat idd heel goed merken wanneer hij niet lekker ligt. als ik op mijn zij draai dan gaat hij toch te keer, maar kan gewoon niet meer de hele tijd op mijn rug liggen.
mijn broertje was ook zo druk in verhouding tot mij en mijn andere broertje. We dachten dat hij een voetballer zou worden, maar hij heeft nu gewoon ADHD. Dus zou kunnen, maar hoeft niet. Wil je ook niet bang maken! Maar als het kind nu beweeglijk is, zal het buiten jou buik ook wel beweeglijk zijn. Maar je weet het nooit helemaal zeker. ben zelf wel een beetje huiverig wat mij te wachten staat. Ons kindje was vorige week op de echo echt heel druk en paps en mams zijn ook behoorlijk druk. Voel ook al regelmatig van alles, al weet ik nog niet of het echt de beeb is. Met de angelsound zwemt het ook alle kanten op, dus ben benieuwd. Maar voor mij is het nog even afwachten...