Ervaring balloncatheter en niet ingedaalde baby

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ikke151187, 16 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikke151187

12 jun 2013
    48
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Ik krijg maandag een balloncatheter best spannend allemaal, Ben dan 38 weken zwanger. Nu is mijn vraag of er veel dames zijn die dit als pijnlijk hebben ervaren?

De baby is tot nu toe nog niet ingedaald maar ik heb zelf het idee dat het hoofdje te groot is om nog goed te kunnen indalen denken jullie dat dit kan? De baby werd afgelopen maandag op ruim 4 kilo geschat en de grote van hoofd, buikje en benen zijn al ruim over de 40 weken geschat kwa grote.

Ik hoop dat ik wat reactie's met ervaringen krijg :)

grtz Ikke

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    De baby kan er ook uit dus te groot om in te dalen kan niet lijkt me. Verder geen ervaring succes ! :)

3. mies 88

mies 88 Lid

20 apr 2012
    77
    3
    8
    NULL
    NULL
    Hallo.
    Ja ik heb er ervaring mee bij me 1e zwangerschap van 37.1
    Kindje daalt van zelf als de balon ontsluiting gaat maken ik heb geen pijn gehad wel merkte ik dat ik na ongv 3 uur al wat lichte weeen kreeg maar niet pijnlijk heb heerlijk de nacht kunne slapen

Sucses

4. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    Hier ervaring met 37 weken niet ingedaalde baby.. Uiteindelijk spoed kz geworden.. Ballon gehad baby niet gedaald.. Baby bekken drukken lukte ook niet ..10,5 uur weeën nog steeds niet ingedaald.. Hangend op 5 cm na 10,5 uur.. Tijdens Ballon geen weeën wel 2/3 cm ontsluiting ..

5. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Ik vond het inbrengen zeer pijnlijk (maar was misschien ook omdat ik nog nooit een eendenbek heb gehad/meegemaakt) ik was 38 weken zwanger. Verder beetje krampen, savonds laten voelen, had niets gedaan. snachts heeeeerlijk geslapen nergens last van gehad, ging naar de wc en plop hij viel eruit, 3 cm ontsluiting!
    Vooral raar gevoel en verder was het inbrengen het vervelendst.
    Succes! En geniet (van ds bevalling ;) )

Deel Deze Pagina