Drukke foetus, druk kindje?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Fenske, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad

Hier ook zo.

2. Linana

Linana Niet meer actief

Mega druk in de buik en ook net zo druk erbuiten.
    Nummer 2 is ook druk in de buik, hoe hij straks buiten de buik is weet ik nog niet :p

3. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Onze zoon was erg druk in de buik. Wel gezellig hoor, maar enorm aanwezig.
    Nu is hij een week oud, en het is een droomkindje. Heerlijk rustig, lekker slapen na iedere voeding. Wel is hij erg sterk ;)

4. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Hier wel hihi. Alleen s' avonds voordat ze naar bed gaat wil ze even met mama en papa knuffelen. De rest van de dag is ze druk druk druk en wil echt niet op schoot zitten.

5. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Hier precies andersom de oudste was een heel rustige buikbaby maar een enorm druk kind vanaf zn geboorte omg! Waar haalt hij de energie vandaan haha.
    Jongste was heel druk in mn buik en die is nu rustig wow slaapt 18/20 uur per dag en is reuze kalm en geduldig.

6. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Kleine man was bij mij in de buik heel rustig en er buiten heel druk
    en dochtertje was super druk in mijn buik en is nu rustig!

7. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Hier een heerlijke druktemaker, dat was in mn buik al zo en stuitert nu met elf maanden nog...

8. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.304
    17.200
    113
    oudste was flink aanwezig in de buik, als baby ontwikkelde hij lichameljk erg snel, nu qua beweging nog erg aanwezig, maar kan ook heel rustig zijn.
    jongste was best rustig in de buik en ging lichamelijk ook heel snel. Wel een rustiger karakter.
    Maar kan ook het verschil zijn tussen jongen en meid ;) Uk3 vind ik tot nog toe ook erg rustig maar ben nog geen 40weken :p en heb deze x placenta aan de voorkant, dat zal ook wel verschil maken

9. Fenske

Fenske Actief lid

7 mrt 2014
    365
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ben wel benieuwd hoe jullie kindjes straks zijn (en die van mijzelf ook)! Ik lees eigenlijk door alle reacties dat er geen verband tussen in en uit de buik is. Kan niet wachten om deze vast te houden;)

10. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Mijn zoontje was erg aanwezig in mn buik en nu hij is inmiddels 2 jaar nog steeds erg aanwezig maar wel erg gezellig!

11. Peachy

Peachy Bekend lid

26 nov 2013
    654
    0
    0
    Onze kleine man is heel erg druk in mijn buik! Ben benieuwd hoe hij erbuiten is straks. Nog veeeel geduld... ;)

12. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Ik had een hele rustige baby in m'n buik, maar het is nu toch echt een stuiterbal.. :D

13. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Hier een rustige baby, lag vanaf 30 weken in dezelfde houding en voelde ik regelmatig maar nooit druk. Uit de buik veranderde hij na de eerste maanden in een ondernemend mannetje dat altijd on the move is. Hij ging eerder staan dan zitten. Zitten moet je namelijk rust voor hebben als je staat kan je weer door... Deze baby is met 25 weken al aanwezigen in de buik.

Op de echo zegt het weinig je kan net op een moment zijn dat de spiertjes getest worden als soort spasmes. Pas later worden de bewegingen bewuster en om energie af te laten vloeien.

14. Vogelmeisje

Vogelmeisje Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.036
    303
    83
    Mijn dochter was ook flink beweeglijk in de buik. En buiten de buik is ze dat ook. Niet zozeer druk in gedrag maar druk in beweging.
    De baby nu in mijn buik is rustiger dus ben benieuwd of het kindje straks ook rustiger is in beweging, meer makke beer bijv!

15. PinkLove

PinkLove Bekend lid

13 mei 2013
    548
    0
    0
    Nederland
    Hier hyper in de buik en hyper buiten de buik ;)

Deel Deze Pagina