Ik zit met de vraag wel of geen babyborrel houden. Eigenlijk vind ik het best leuk kraamvisite maar geen maanden lang, en dat is voor mij niet erg maar mn vriend die werkt en als hij sávonds ook nog elke keer kraamviste krijgt dat vind ik minder. Ook komt daar nog bij dat we maar een klein huisje hebben dus het bezoek heel erg gespreid moeten laten komen. Maar wa gaat zo'n babyborrel wel niet kosten, en welke tijden doe je dan , wie nodig je uit enz enz. Wie heeft zoiets al ooit eens gedaan? xxx
Ikzelf heb het nog nooit gedaan maar in het cafe waar ik gewerkt heb werd het regelmatig gedaan. Ze deden het meestal van 3 tot 6. wie je uitnosigd moet je zelf weten natuurlijk De kosten kun je zelf bepalen tenminste bij ons toen wel. je kunt gewoon zeggen dat je niet meer dan een bepaals bedrag uit wilt geven, als ze dan aan het bedrag komen vragen ze of ze nog mogen schenken op jullie kosten of op eigen kosten. Je kan ook met consumptie bonnen doen, bv 4 consumpties per persoon. Ikzelf wil ooit ook een kraamfeest geven, dan heb je wel 1 ver moeide dag maar je bent daarna wel overal vanaf en zit niet maanden met kraavisite