ziek of zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mamagisa, 21 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Hoi meiden,

Even mijn verhaal...

7 juni gestopt met de pil,daarna gewoon menstruatie gekregen op 11 juni. Na een cyclus van 23 dgn kwam mijn menstruatie op 4 juli die duurde ongeveer 4 a 5 dgn.
    Daarna heb ik van 13 tot 16 juli ook bloedverlies gehad, niet zoveel als bij mijn normale menstruatie,maar toch redelijk wat,en dit was donker van kleur...
    Sinds dinsdag voel ik me echt beroerd en heb aardig wat klachten: knallende hoofdpijn, buikkrampen, steekjes onder in mijn buik, rugpijn, met vlagen krijg ik het heel warm (geen koorts), en ben ontzettend moe, misselijk (maar meer 's middags en 's avonds).

Vanochtend toch maar een test gedaan,maar die was (nog) negatief, is ook wel een kleine week te vroeg,maar wilde toch een poging wagen.

Zijn er meiden die dit bekend voorkomt?

2. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    heej meis,

ik heb dezelfde klachten, behalve het misselijk zijn, dat valt wel mee.
    ik ga morgen of zaterdag testen. hoop het zo, ook voor jou:)

3. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    He meid,

Wat spannend!!!! Hoop dat je positief test...
    Dus jij voelt je ook zo beroerd? Bah... Heb vanavond iets teveel gelopen denk ik,heb een hele erge druk onder in mijn buik aan de linkerkant...ik mag als ik uit mag gaan van mijn cyclusduur de 27e testen,maar weet niet of ik wel zolang kan wachten hoor! Hihi...
    Laat je hier nog even weten als je getest hebt?

Succes,en hoop dat ie raak is! :D

4. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    heej,
    ik heb vanochtend getest, maar hij was negatief. baal wel!
    ben benieuwd of ik dit weekend ongesteld word..

5. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Poeh, het is of ik mijn eigen verhaal lees, behalve dan dat ik al iets langer gestopt ben met de pil. Je klachten komen PRECIES overeen met de mijne. Vooral dat dood moe zijn en het misselijke in de middag en avond. Ik leef met je mee dus!
    Ik heb aanstaande woensdag NOD (net als jij, dus, hahah), dus nog even afwachten. Nu testen lijkt me te vroeg, en ben bang voor een onnodige teleurstelling.
    En tja, het kan ook gewoon een virusje zijn. Dat probeer ik mezelf ook voor te houden, dan valt een omo witte test of toch de ongi volgende week niet zo tegen..

ik duim voor je meid! Op naar een positieve test!

6. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    @rosemarie:
    Wat balen!!! Maar kan ook te vroeg zijn dat je test,misschien heb je van de week een hele andere uitslag...ik had het ook,en weet dat het dan toch even een teleurstelling is...maar wacht even af,en anders kunnen jullie weer flink klussen ;)

@kawaii:
    Oh bah,het is echt vervelend he...heb het al sinds dinsdag,en het gaat maar niet weg!
    Wat grappig dat we allebei officieel woensdag mogen testen! Ga je wachten tot dan? Dat zou ik echt knap vinden namelijk,ik heb maar weer een paar testen in huis gehaald haha...
    Ik hou me ook voor dat het een klein griepje is,maar ik hoop natuurlijk dat het raak is!
    Succes,en laat je me nog even iets weten?

7. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    @princess,
    nou het wordt nog toevalliger... haha besef ook net dat het bij mij ook sinds dinsdag is!:$ en inderdaad het gaat niet weg. Kwam om 18.30 terug van mn werk, ben om 18.45 op de bank in slaap gevallen en werd om 19.45 weer wakker. Snel eten gemaakt, en dat eten lijkt er nu weer uit te willen. Misselijk dus. Jakkes.
    Vind het wel errug toevallig dat we dit beiden sinds dinsdag hebben terwijl we NOD woensdag hebben!

Ik neem me voor om te wachtne tot woensdag met testen. Maar ik weet niet of het me lukt deze ronde. Vorige rondes heb ik zelfs helemaal niet getest, gewoon de ongi afgewacht. Maar toen had ik deze klachten niet... dikke kans dat ik zondag ofzo toch ga testen. Heb de testen ook al in huis.. maar ik ga proberen te wachten. Meteen een knaltest is veel leuker dan zo'n vaag streepje toch?:D

Laat jij ook even weten hoe het gaat de komende dagen? En succes ermee. Doe maar lekker rustig aan!!

8. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Hahaha dat meen je niet!!!
    Nou het moet niet gekker worden dan haha!
    Is inderdaad wel heeeeeel toevallig...laten we hopen dat het dan toch zo is :D
    Ik weet ook niet of ik het volhoud tot woensdag,maar ik ga wel mijn best doen,want net wat je zegt het is leuker om in een keer een knaltest te hebben.
    Zie wel dat je ook in brabant woont...ik ook, dus mag hopen dat het toch niet echt een virus is!
    Ik hou je op de hoogte...
    Jij ook veel succes,en geduld...ik zal ook voor jou duimen!

9. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    hihi een brabants virus;)

ja ik weet het niet hoor, denk dat ik wel ongesteld ga worden.. :(
    maar ik had vorige week zondag een flinke steek in mn zij. dus ik hier opzoeken op het forum en mensen die dat ook hadden waren zwanger. dus ik dacht jeej. ja stom ook.
    en voelde me zo opgeblazen afgelopen week, en mn broeken zaten zelfs strakker.

nouja volgende ronde maar weer... maar dat wil ik niet ik wil het nu..

hoeveelste ronde is het voor jullie?

10. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    @rosemarie:
    Heb je je menstruatie al dan?? Of denk je dat je het gaat krijgen?
    Die steken heb ik ook even gevoeld, en ook ik voel me opgeblazen,krijg zelfs mijn broek maar moeilijk dicht! Grrr...
    Voor ons is dit de tweede ronde,dus zijn nog maar net begonnen,maar toch hoop ik dat het al raak is natuurlijk!
    Ik hoop het voor jullie ook,en dat je menstruatie uit mag blijven...
    Succes meid!

11. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    nou ik dacht dat het gisteravond al btje begon, maar toch niet. en vandaag heeeel weinig. en niet rood.
    dus weet het hoor:(

12. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Dat heb ik ook gehad op dag 26 en 27 en op dag 28 was het weg en op dag 29 teste ik heel positief ;)
    Herken het precies :D

13. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Kijk, zie je nou het kan dus wel!
    Ik hoop het echt voor je meid!
    Owwww spannend...

14. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    @Princess:
    hm, laten we inderdaad hopen dat het geen brabants virus is, haha. Maar ik vind van niet! Ben nog steeds moe, vandaag weer op de bank in slaap gevallen. We wachten maar netjes af tot woensdag. Denk ik. :D Leuk dat je ook uit brabant komt trouwens. Zou wel heel gaaf zijn als we beiden zwanger blijken te zijn, en ook nog een bij elkaar in de buurt wonen (hoewel, brabant is groot.)

@Rosemarie:
    ronde 3 hier. Ook nog maar net begonnen dus. Maar ik vind het wel weer lang genoeg duren.
    Vreemd, dat vage bloedverlies van je. Ik zou zeggen, hou je vast aan dat verhaal van Sofietje! vind ik een zeeeeer hoopgevend verhaal trouwens!!! :):)

15. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    @kawaii:

Haha dat hoop ik ook niet!
    Ik ben ook nog steeds erg moe, en sinds een paar uur ook weer rommelende darmen en buikpijn..
    Rond een uur of half 9 vanochtend echt even kotsmisselijk...laten we hopen dat het voor een heeeeeel goed doel is...
    Pfffff ik weet niet of ik tot woensdag kan wachten hoor,vind het echt heel moeilijk...maar wil natuurlijk ook geen teleurstelling als het eventueel te vroeg is om te testen.

Mijn moeder heeft me volgens mij door...ben je misselijk,je ziet zo witjes... Vanavond had ze zelf wat buikpijn,dus heb "ons virusje" maar even gebruikt :D goh mam, als er maar geen virus in de lucht hangt! ;)

Duim,duim,duim!

16. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    nou ik heb vanmorgen weer getest, en een licht 2e streepje:D

17. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Van harte gefeliciteerd en geniet ervan :D

18. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Wauuuuuuw rosemarie,dat is heeeeel goed nieuws!! :D
    Van harte gefeliciteerd meid,geniet er lekker van!
    Heb je nu nog klachten of voel je je goed?

Fijne dag,maar die van jou kan vast niet meer stuk! Hihi

19. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    tnx:)
    voel me goed!
    maar het was wel een licht streepje dus ben nog wel voorzichtig blij.

hoop voor jullie ook goed nieuws meiden! nog ff afwachten

20. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    @rosemarie:
    ik zeg, een streep is een streep :) super joh, gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat je nog voorzichtig bent met een licht streepje, maar die wordt vast donkerder de komende dagen! Goed nieuws hoor!!

Deel Deze Pagina