Komt dit vaker voor?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Em1985, 23 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Em1985

Em1985 Lid

1 jul 2013
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na drie heel raar verlopende miskramen ben ik nu weer 4,1 weken zwanger.
    Dit keer nog geen druppel bloed gezien, in tegenstelling tot
    de vorige keren.
    Toch is het doodeng, en ben ik steeds bang om toch nog te gaan bloeden.
    Elk signaaltje neem ik onder de loep. Beetje een deukje heb ik dus wel gekregen van afgelopen jaar.

Ik vroeg mij af of duizeligheid en steken in je liezen vaker voorkomen?

Dank :)

2. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hi Em,
    Ik herken je angst heel erg... bij mij ging het ook steeds mis door bloedverlies, dus ook ik speurde inlegkruisjes en wcpapier af op zoek naar het minuscuulste drupje roze. Bij deze goedlopende zwangerschap had ik ook vanaf week 6 ineens weer flink roze en rood verlies. Ik dacht dat het weer klaar was. Echo's bleken echter goed. Dit duurde wel tot week 13 ofzo. En eigenlijk nu pas staar ik niet meer naar wcpapier...
    Ook ik was alert op elke steekje en pijntje in mijn lijf en was ook veel licht in mijn hoofd. Soms best wel buikpijn of flinke steken, een keer echt met een kruik in mijn rug gezeten. Dat herinnerde ik me ook helemaal niet van mijn zoon destijds. Maar ja, het blijkt er allemaal bij te horen. Je baarmoeder en omgeving zoals je darmen zijn flink actief. En omdat je extra alert bent voel je gewoon alles.

Wat zou het toch heerlijk zijn om lekker naief zwanger te zijn he?
    Ik wens je een rustige en goedverlopende zwangerschap toe!

3. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Ik snap je angst helemaal! Maar misschien een geruststelling; ik vind steken in mijn liezen altijd HET zwangerschapskwaaltje bij mij. En duizeligheid heb ik bij mijn dochter ook gehad in het begin. Dus puur op basis van die twee symptomen zou ik juist zeggen dat je goed zwanger bent ;). Maar ja, garanties zijn er niet he. Hopelijk blijft deze zwangerschap plakken!

4. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja steken in de liezen sn duizeligheid had ik ook. Ik heb zelf geen miskraam gehad maar ook ik hield ieder steekje in de gaten. Denk dat die onzekerheid sowieso al heel normaal is en in jou geval nog een beetje extra

5. Em1985

Em1985 Lid

1 jul 2013
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oef wat stellen deze reacties mij al gerust.
    Wat fijn, dank jullie!

6. Passoatje

Passoatje Actief lid

20 aug 2006
    318
    0
    0
    Sint-Truiden
    Ook ik heb last van steken in de liezen en lage rugpijn :) heb het niet de ganse dag meestal als ik het voel even rusten en dan gaat het over heb het trouwens bij mijn twee dochters ook gehad :) grtjs

Deel Deze Pagina