Goedemorgen! Nu ongeveer 5 weken zwanger van een tweede kindje, zo ontzettend leuk! Ik ben over het algemeen een stille lezer maar het valt me op dat merendeels liever een meisje heeft dan een jongen? Of verbeeld ik me dit nou? Als ik bij topics lees over bijv. het grote NUB theorie of pottyshot dan hopen de meeste op een meisje lijkt het.. en als mensen dan zeggen dat ze misschien een jongen zien wordt dat meteen in twijfel getrokken en bij een meisje wordt het al sneller geaccepteerd? Alsof de meeste liever een meisje willen.. Ik bedoel dit onderwerp totaal niet negatief maar het valt me gewoon op!
Ik heb twee jongens en verwacht binnenkort onze derde en ik hoop op weer een jongen... waarom? Ik heb niks met meisjes. Maar mocht het wel een meisje zijn, dan ben ik daar natuurlijk ook heel blij mee!
Ik heb een meisje maar hoopte stiekem op een jongen, leek me op de een of andere manier 'makkelijker'. Toch ben ik hartstikke blij met m'n meisje hoor!
Nooit een voorkeur gehad. Leek leuk om allebei te hebben maar ook zo’n mannen huis leek me leuk. Ik snap het ook nooit zo goed. Jouw kind is jouw kind, wat verandert een piemel nou aan die oneindige liefde? Mijn zoontje is de leukste en liefste knul die er is!
Snap ik hoor, iedereen mag ook zeker een voorkeur hebben. Ikzelf had ook een meisje leuk gevonden maar kreeg een jongen, en nu bij de tweede maakt het me niet meer uit wat het wordt.
Ja, ik wilde ‘alleen’ maar meisjes. Mijn eerste werd een dochter, helemaal geweldig. En ik wilde graag dat de tweede weer een meid zou zijn. Dit was niet het geval, ik moest heel erg wennen. Maar echt een jongen is zoo leuk! Nu heb ik beiden geslachten, en ben ik heeel hard terug gekomen op mijn voorkeur. Mocht ik ooit een derde kindje krijgen maakt het me niets meer uit. Jongen of meisje, beiden is geweldig!
Hier nooit een voorkeur gehad, hoewel het me leuk lijkt om allebei te krijgen, zou ik inmiddels echt een beetje half in paniek schieten als we een jongetje zouden krijgen na 3 meiden geen idee wat ik met een jongen aan moet haha Wij hebben ook afgesproken dat bij een volgende we het geslacht niet willen weten. Ben benieuwd of ons dat lukt.
Hier ook absoluut geen voorkeur voor een meisje. Ik ben een jongen gewend en had juist zoiets van een jongen zou wel makkelijk zijn dat ken ik al.
Spannend zeg een vierde kindje! Lastig lijkt me dat ook om vol te houden hoor tot de bevallingmaar wel een extra verrassing dat is zo leuk!
Toen ik zwanger was wist ik gewoon al dat het een jongen zou worden. Ik wou heel graag een meisje, omdat ik echt van roze houd, tutu's, haarbandjes etc. Maar ik heb een geweldige zoon gekregen! Hij hangt echt als een klit aan me en ik had hem zeker niet willen ruilen voor een meisje. Het is echt een geweldig kind, nog zo jong maar al zo bijzonder. ❤❤❤
Voor ik ooit zwanger raakte, had ik een voorkeur.. Na het verlies van mijn meisje en tweeling boeit het geslacht me echt niet meer. Wil een levend en gezond kindje. Je houdt van beiden evenveel en hebt van beiden er evenveel verdriet kan ik eerlijk zeggen als je ze verliest. Uiteraard zijn wij wel nieuwsgierig!
Ik wilde vroeger altijd jongens, al dat getut niks voor mij. Toen droomde ik dat ik 3 meiden zou krijgen en vanaf dat moment leek me dat zo gezellig. Dus toen de 2e een jongen bleek moest ik best even schakelen. Ik dacht wel altijd dat jongens veel drukker zouden zijn dan meisjes.... in ons geval is dat ook zo.... man oh man wat een energie heeft dat kind. Maar echt, er is niemand zo lief en knuffelig als hij
Ik was zoooo blij toen ik hoorde dat ik een jongetje zou krijgen...ik was net zo blij geweest met een meisje. Nu we voor een tweede gaan maakt het mij weer niks uit. Een broertje zou ontzettend leuk zijn voor mijn zoontje, ik droom ook weleens over ons gezin met twee kleine jongens. Aan de andere kant is een meisje net zo welkom en leuk.
Ja precies ik sta er hetzelfde in, lijkt me super voor mijn zoontje een broertje, kunnen ze lekker ravotten etc. er zit straks maar 20 maanden tussen de twee dus dat maakt het dan extra leuk! En wil jij het wel weten wat je krijgt of hou je het als verrassing?
Ik ben nog niet zwanger hoor, maar als ik dat wel word dan wil ik heel graag weten wat het wordt! Ik ben veel te nieuwsgierig om 40 weken te moeten wachten