drukkend gevoel en pijn

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Madeliefje, 28 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Is het normaal dat ik men baby voel drukken maar dat het gepaard gaat met krampen soms en ik kan ook niet meer slapen mijn bekken doen dan ongelooflijk pijn ik heb bijna geen energie meer en als de baby beweegt doet het ook pijn dan voel ik soms men buik opspannen vooral vanonder dan bij het laatste bezoek bij de verloskundige woog de baby al 2 kg 600 morgen moet ik terug naar men verloskundige zou ik hem kunnen vragen voor een inwendig onderzoek of gaat dat niet ik ben de zwangerschap echt beu aan het worden omwille van die krampen en steken en zou het kwaad kunnen dat de baby vroeger komt dan voorzien met een goed gewicht ik heb mijn slijmprop nog niet verloren bedankt

groetjes
    Madeliefje

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Madelief,

ik kan niet zeggen wanneer je baby geboren wordt. De klachten die je beschrijft lijken op indalingweeën en voorweeën. Dat kan al pijnlijk zijn. Dit zegt niets over wanneer de baby wordt geboren, het kan vandaag zijn maar ook nog 4 weken duren.
    Een inwendig onderzoek voegt eigenlijk niets toe. Je zult toch geduld moeten hebben en wachten tot je lijf er klaar voor is. Als het slapen niet meer zo gaat probeer dan 's middags een poosje te gaan liggen.
    Het maakt niet uit wanneer de baby komt, je bent voorbij de 37 weken dus hij of zij mag geboren worden. Maar het kan dus ook nog 4 weken duren! Stel je daar maar op in, dan kan het alleen maar meevallen!

Sterkte met de laatste loodjes!

Mirjam

Deel Deze Pagina