echt totaal geen zere borsten

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Hoop42, Sep 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Zou je ook zwanger kunnen zijn en dat je echt GEEN zere borsten hebt? Mijn laatste zwangerschap had ik heel erge pijnlijke borsten.Van mijn andere zwangerschappen weet ik het eigenlijk niet meer zo goed,is te lang geleden....

Ik moet nog een paar dagen wachten tot mijn NOD,ik heb een miskraam gehad,maar wil zo graag weer zwanger worden.Ik word gek van deze onzekere dagen:(

2. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

jahoor ik heb nog NOOIT last van me borsten gehad tijdens de zwangerschap. Van alle 3 niet vond het ook altijd vreemd maar ook niet erg hahah. Paar dagen na de bevalling kreeg ik wel altijd flink last van stuwing pfff....maar goed dat zijn maar een paar dagen!

3. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

ben blij dat te horen!!De klachten die ik bij de laatste zwangerschap had,heb ik echt nooit eerder gehad,ik had zere liezen,pijnlijke rug,moest mezelf voortslepen en heel erg zere borsten dus.En veel plassen.Maar niet misselijk,en daar heb ik altijd over getwijfeld of het daarom niet goed zat,want tis toch geeindigd in een miskraam.Bij mijn andere zwangerschappen was ik wel misselijk,maar volgens mij ook geen zere borsten.

Dan hebben we hoop dat het misschien toch nog gelukt is deze maand:D

Dank je wel voor je reactie:)

4. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Shania Naomi: ik zie dat je drie kids hebt en bezig bent voor de vierde,ook een miskraam gehad,heel erg voor je.:(leuk dat jij ook voor een groot gezin gaat,dat zie je niet heel veel meer.:)

5. Troelala21

Ja wil heel graag nog een 4e kindje, ik hou echt van een groot gezin. Vroeger wou ik er zelfs wel 6 hebben, maar me man vind 4 echt wel genoeg. Maar ben nu eerst bezig met wat af te vallen, had er na 3 aardig wat aanzitten helaas. Ik heb idd miskramen gehad helaas. 2 mk, en 1 vmk. De mk op jonge leeftijd, daarna 1 van een tweeling (bij me meisje) en de vmk vorig jaar nov. Ik snap je onzekerheid meid, zou ik ook hebben hoor. Geeft ook helemaal niks! Hoef je je ook niet voor te schamen komt gewoon omdat je al een kindje kwijt bent door een mk.

Ik hoop voor je dat je snel zwanger mag raken van een prachtige plak baby!

6. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

dan heb jij ook al heel wat verdriet gehad meid.Wel fijn dat je een paar kids hebt,dan weet je dat het dus wel kan!

Dank je wel! Ik hoop dat jij ook snel een knaltest in handen mag hebben en dat het een blijvertje is!:)

7. Troelala21

Ja ik heb het een en ander meegemaakt. Maar ik heb 3 prachtige kids waar ik enorm gelukkig mee ben! Ze zullen nooit me sterretjes vervangen maar ze zijn wel me allesjes! Ik geniet dubbel en dwars van ze!

dank je wel!!

Share This Page