Help! Ik ben nu 7 weken zwanger en heb net op het toilet een enorme slijmdraad "hangen" , sorry . Is dit erg? Ik heb sowieso meer witverlies nu ik zwanger ben maar dit is echt een halve centimeter doorsnede (die draad). Weet iemand wat dit is en of ik me zorgen moet maken? Ik hoop zo dat het allemaal goed gaat. Ik heb eerder een miskraam gehad maar weet niet meer of dit ook gebeurde vooraf.... pfff... wat een stress
heee... Bekend vies praatje hoor! Hier kwam er in het begin ook van die kaugumachtige slijm uit....! :-# had ik eerste zwangerschap trouwens ook... Hiervoor ook een miskraam gehad en toen had ik dat juist niet...! Niet druk maken dus..... groetjes, Ramona
Oh Ramona, je bent nu al een engel En zo snel! Thanks! Ik dacht echt oh nee! Ik las iets over slijmproppen die je niet moet verliezen en dacht nee hè...daar gaan we. Ben overdreven bang (je zult het herkennen) en hoop dat die stress er na verloop van tijd afgaat. Bij alles denk je: "ja, nu gaat het fout". Negatief hè. Ben toch altijd positief ingesteld, maar sta van mezelf te kijken
Herken t hoor... ik heb deze zwangerschap ook 7 testen gedaan... was ook zo bang geworden na mn mk... btw.. Een slijmprop ziet er heel anders uit.... Die ben ik bij mijn eerste zwangerschap net voor de bevalling verloren.. en die zag eruit als een wit met roze naaktslak...! Wanneer heb je je eerste echo...? Probeer toch te genieten van je kwaaltjes.. en ik hoop dat de eerste 12 weekjes voor je gevoel een beetje snel gaan!
Heb over 2 weken echo, rond 9 weken. Zal wel wat terug gezet worden denk ik. Het was zó druk in het ziekenhuis dat ze 10 dec. pas tijd hebben. Maar ja, des te langer ik wacht, des te mooier het beeld denk ik dan maar. Een naaktslak hè , oké... 1 ding is zeker, als ik díe verlies voor de bevalling, ben jij de eerst die door mijn gedachten gaat ha ha, een naaktslak! Ik ga ff genieten!
ja dit heb ik ook wleens en keer gehad. schrok me kapot maar bleek heel normaal te zijn. maar ik had ook zoiets van