hallo ik heb vorige week twee keer positief getest .. twee dagen voor mijn ong eigenlijk.. ik heb een paar dagen later weer getest en toen was het negatief.. ik ben nu 9 dagen overtijd? b en ik nu zwanger of niet ?
je zou denken van wel maar zou anders nog eens een test doen nu want je bent nu meer dan wk overtijd en anders naar de ha voor een bloedtest. dan heb je meer zekerheid
hmmzzz das raar, uhm... probeer over een paar dagen nog eens te testen misschien?! Succes ermee meid, laat je weten hoe het is gegaan?! Liefs Maaike
hoi sdon ik heb ook zoiets gehad. ik was ook flink overtijd en heb toen getest en kreeg toen ook positief, en daarna weer negatief zo ging het heen en weer, zeer onzeker allemaal. omdat ik inmiddels anderhalve maand niet ongesteld was geweest ben ik naar de ha gegaan en doorverwezen naar het ziekenhuis. vervolgens daar helemaal in de molen geweest en bleek dat ik niet zwanger was. heb toen aan gyn gevraagd hoe hij dan kon verklaren dat ik toch positief heb getest, zijn antwoord was, dat het waarschijnlijk een kruiswerking is geweest en dat je op dat moment net je eisprong krijgt/hebt/gehad hebt dat je dat hcg hormoon nog in je urine hebt en daarom positief test. had er ook nog nog nooit van gehoord maar heb het maar aangenomen. misschien dat dit ook ht geval bij jou is? succes verder groetjes marieke
bedankt voor jullie berichtjes. ik heb na de huisarts gebeld en ik kan morgen terecht .. ik hoop dat ik morgen een bloedtest krijg weet ik gelijk waar ik aan toe ben .. ik laat jullie de uitslag nog weten ...! groetjes
Hallo, Ik heb dit ook gehad...volgens gyn een vroege miskraam geweest. Kan dus goed zijn dat dit ook bij jou zo is...hopen natuurlijk dat dit niet zo is en dat je toch zwanger bent! Liefs Deb