Hallo allemaal, Ik ben nu 7 weken en sinds vanmorgen zijn mijn borsten een stuk minder gevoelig. Waren dus eerst ontzettend pijnlijk en nu niet meer hard/stevig en ook minder gevoelig. Is dit een slecht voorteken......?
hoi, ik ben 6,3 weken maar bij mij varieert het over de dag, na een dag in een bh gepropt te hebben gezeten doen ze in de avond wel pijn, maar dat duurt maar even. Als ze zijn bijgekomen van die bh trekt de pijn weer weg, maar ik denk zolang ze maar blijven groeien is het goed. Pijn hoeft het niet te doen.
Ik had dit ook eerst kwaaltjes en toen niks meer, heb toen de verloskundige gebeld, en je kon er niks over zeggen vertelde ze. Ik weet hoe vervelend het is die onzekerheid. Bij mij was er niks aan de hand trouwens dus dit hoeft niet iets te betekenen. Succes
Mijn borsten werden een paar dagen na de positieve test al minder gevoelig, en een week later voelde ik helemaal niks meer eigenlijk.. Ook zijn mijn borsten niet gegroeid. Nou ja, iets, maar ik kan mijn gewone bh's nog steeds aan! Maar dat wil dus niks zeggen, want ik ben nog hartstikke zwanger Dus maak je geen zorgen, het hoeft dus niet 'fout' te zijn
ahh kijk fijn om te lezen dat het vaker voorkomt! wel fijn in eens minder last hebben van die hoop kwaaltjes maar je gaat je meteen zorgen maken he..
Het wil inderdaad niets zeggen. De ene dag voelt je ze meer dan de andere dag. Net als misselijk zijn....de ene dag voel ik me goed, de andere dag beroerd. Ik denk dat het met je hormoonschommelingen te maken heeft. En ik lees veel herkenbaarheid. Dus no worries!
ik voel me al 10 weken beroerd en mijn borsten barsten uit elke bh en ik ben supermisselijk ..heerlijk als het wat op en af zou gaan
Sinds mn laatste menstruatie, 2 aug(duurde 1 dag) blijven mn borsten vol, gespannen, zwaar en pijnlijk. Ik heb vorige week don een test gedaan ivm aanhoudende misselijkheid draaierig en die borsten maar die was negatief. (Klachten zijn og steeds, incl warm en moe, rommelwnde darmen) Toch blijft dit gevoel. Overal lees ik dat je ong een week voor nod last van borsten kunt krijgen of rond je ei. Maar ik heb t nu dus al 3 weken! Ik ben nu, door al deze klachten zo ontzettend bezig met zwanger zijn, maar de test was negatief!