Drukkend (?) gevoel in onderbuik bij plassen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Aster14, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Hee meiden!

De titel zegt het al, ik heb last van een drukkend gevoel in mijn onderbuik als ik aan het plassen ben.
    Het is net alsof iemand heel hard op mijn blaas drukt tijdens het plassen, heel vreemd!
    Herkent iemand dit?
    En nee, ik wil niet weten of dit een zwangerschapsverschijnsel is. Ik merk volgende week wel of ik ongesteld word of niet. Vroeg me alleen af of meer mensen dit hebben/hebben gehad.

Liefs!

2. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Doet het ook echt pijn en moet je vaker plassen? misschien een ontsteking?

3. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Nee, doet geen pijn en hoef niet vaker te plassen.
    Het zit voornamelijk links onderin.

4. Magda

Magda Bekend lid

29 mei 2012
    524
    28
    28
    hmm datvoelde ik ook, raar gevoel wat druk in de onderbuik, voelde gewoon anders dan normaal. Bij mij betekende het zwangerschaap:)

5. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Hm.. Ik weet het niet. Moet in ieder geval nog veeeeel te lang wachten!
    Ik merk het wel. Vond het alleen zo'n raar gevoel dat ik me afvroeg of meer meiden dat hebben!

@Magda: Hoe ver voor je nod had jij er last van? Ik zit nu op Cyclusdag 24, dus 6dpo en 8 dagen voor mijn nod.

6. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Dat is meer de innestelingsperiode dan, een ontsteking kan het in ieder geval niet zijn inderdaad.. :)

7. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ben ik het niet helemaal mee eens, ik heb ook vaker blaasontsteking gehad zonder pijn bij plassen en vaker te moeten gaan............maar hoeft natuurlijk niet zo te zijn he.........als het echt pijnlijk wordt gewoon even de ha bellen en anders duim ik deze week gewoon heel hard voor je dat je volgende week een positieve test hebt!!!

8. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Ik heb het ook, maar niet tijdens het plassen, heel de nacht gehad, een drukkend gevoel in me onderbuik, dan rechts dan links!

9. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    @Esther: Denk niet dat het een blaasontsteking is. Had mijn urine al opgevangen en is niet troebel. Verder heb ik eerder een blaasontsteking gehad en toen juist heeel veel pijn gehad bij het plassen. Echt compleet anders dan nu.

@Sunshine: Wat betekende het bij jou? En wanneer hield het op?

Ik heb het nu ook als ik niet aan het plassen ben. Gewoon soms als ik op de bank zit, of wanneer ik op sta. Stomme vrouwenlichamen ook!

10. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ aster ik weet het nog niet haha, heb het vannacht pas voor het eerst gehad en voel het nu nog. Echt een zeurend gevoel maar ik zit pas dag 3dpo, maar lig af en toe echt dubbel gevouwen van de pijn, heb gegoogled en ben wat sstukken tegen gekomen waarvan meiden dezelfde pijn beschreven en het idd de innesteling is het mogelijk is zo vroeg een innesteling te hebben en zo te voelen, dus ik hoop dat het bij dat ook is! Ene keer lijkt het op de pijn van me eisprong en andere x ongi pijn maar blijft maar zeueren en straalt uit naar me rug en nieren , zijn ook niet me darmen naar mijn idee, maar ik weet niet hoelang een innesteling kan duren, en ik weet zeker dat ik vrijdag of zaterdag me eisprong heb gehad door gyneceloog. Spannend he Aster!!

11. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Nou meiden, klinkt nu wel heel spannend!!!!!'
    Zal voor jullie duimen!!!

12. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    @Sunshine: Wat grappig dan dat ik net dit topic open! Wat jij omschrijft komt mij wel echt erg bekend voor. Tis praktisch hetzelfde bij mij. Ook ik weet zeker dat ik mijn eisprong heb gehad, die voel ik altijd erg goed. Doet meer pijn dan mijn ongi, haha!

@Lotje: Dankjewel! En wat goed dat je al zo lang bent gestopt met roken!!!! Echt knap, hoor.. Heb je er nu nog veel moeite mee?

13. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Haha ja dat is idd toevallig ! Heb net ook gelezen dat meiden dit wel eens drie dagen lang hebben gehad! Dus wie weet hihi! Dit doet bij mij ook meer pijn dan me ongi haha en blijft maar aanhouden! Ik duim voor je!

14. Joy2

Joy2 Niet meer actief

ik heb het ook, bij mij was het een laat ei, al die tijd te vroeg geklust, want dacht dat het innesteling was maar blijkt achteraf toch mijn ei geweest ;)

15. Magda

Magda Bekend lid

29 mei 2012
    524
    28
    28
    Nou echt een week voor mijn NOD begon ik het echt te voelen. Ben erg benieuwd en zal voor je duimen!!!

16. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Ik heb het nog steeds, en trek ook nog steeds door naar mijn linkerzij, het kan haast mijn ei niet geweest zijn ivm gyneceloog maar goed misschien is die dan toch verplaatst dacht ik zelf ook en toch maar voor zeker heid aan het doorklussen hihi!

17. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Hm.. Toch een ei dus? Spannend, hoor!
    Ik heb eerder alleen wel echt duidelijk mijn ei gevoeld.. Doorklussen doe ik altijd!

En mijn vl zei gisteren ineens: Ja maar, dat drukkende gevoel had je de vorige maand ook.. Toen zei je ook al dat het zo'n onbestemd gevoel was..

Dus ik weet het niet meer! Ik ga in ieder geval lekker het vliegtuig in als ik ongesteld zou moeten worden, dus dat kan nog leuk worden!!

18. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Nu overigens ook last van mijn onderrug..

19. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Ja heb ik ook me onderrug aster links en rechts, ik moet vrijdag of zat wel mij ei hebben gehad en niet afgelopen maandag, ik loop bij een gyn! Spannend hè, bij mij is de buikpijn nu sinds vanavond aan het afnemen!

20. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Heel spannend, ja!

Wanneer ga je testen?

Deel Deze Pagina