Drukkend (?) gevoel in onderbuik bij plassen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Aster14, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Hoi Aster, ik durf niet te testen tot 16 aug dan is mijn nod als het goed is , maar wil het nu het liefst al maar goed, buikpijn en alles is vandaag al stukken minder en bij jou?

2. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Ja, is bij mij ook een stuk minder. Heb alleen een onbestemd gevoel in mijn buik en blijf een beetje last van mijn rug houden.

Poeh, dan lopen we echt goed gelijk op! Mijn NOD is de 14e. Ik ga die dag op vakantie, dus ik wil eigenlijk pas de 15e of de 16e testen, als ik nog niet ongesteld ben geworden natuurlijk.
    Lijkt me best leuk om terug te komen met een foto van een positieve test! En dan lekker tussen de vakantiefoto's gooien!

Ik wil ook nu al testen. Heb ze al in huis, maar heb met vl afgesproken dat we echt pas volgende week gaan testen!

Sterkte met wachten en ik ben benieuwd bij jou!

3. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Hey Aster,
    Valt wel mee... Behalve op feestjes als ik dan een borreltje drink...
    En soms op mijn werk, wij hebben geen pauzes, eerder rookte ik dan na wat drukte een sigaretje... Nu niet meer... Voor de rest ben ik blij dat ik niet zo snel buiten adem meer ben, en dat ik geld overhou, en dat ik mijn omgeving er erg blij mee maak.. En de kinderwens speelt ook mee he...
    Thanks!!!

4. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    Die pijn had ik voor nod ook. Ik dacht gewoon blaasontsteking en begon veel te drinken. 2 dagen voor nod, dacht ik ff testen voor de grap en hij was positief.

Hebben jullie ook last als jullie klaarkomen? Dan zou het toch wel een zwangerschap zijn!!

Zal voor jullie duimen

5. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Dat heb ik ook it raar gevoel in buik, vreemd en rug lichtjes! Oh grappig hihi spannend en zou leuk zijn idd als je op vakantie een positest heb hihi! Ik heb ze ook in huis maar dwing mezelf te wachten hihi! Jij ook sterkte meis! En ik duim voor je!

6. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Hihi das een mooi verhaal, nee dan heb ik het niet! Dank je voor het duimen!
    , :D

7. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16
    ik had al last bij klaarkomen als ik ongy moest worden of al licht was zonder dat ik het wist.

8. Frambloosje

24 jun 2012
    93
    0
    0
    NH
    Ik had ook een drukkend gevoel links onder en nu nog steeds en zie mijn banner. ;)
    Het is begonnen na mijn innesteling, die ik overigens ook duidelijk voelde.

9. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    @ flamboosje, hoop ook dat dat voor mij geld dan hihi !

10. Frambloosje

24 jun 2012
    93
    0
    0
    NH
    @ sunshine hoop het voor je. :)

11. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Hoe is het hier, Sunshine?
    Hou je alles nog een beetje vol?

Ik merk dat het nu toch wel moeilijk wordt, hoor! Al die positieve verhalen van de dames hier en ik moet nog 3 dagen wachten! Killing!

12. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Hè aster nee en ik moet nog zes dagen , ga denk maandag een test wagen en jij? Moeilijk hè vind ik ook, duim voor je!

13. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Haha! Erg stel zijn we ook zo..

Ik hou het ook echt niet meer vol. Wil het liefst nu direct testen!!
    Maar ik ga het echt volhouden tot woensdag. Vorige keer testte ik ook pas na mijn nod positief, dus ik wil nu ook wachten.

Wel laten weten als je getest hebt, he!!!!

14. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Haha nou hè! Knap hoor dat je volhoudt, als ik nega test morgen en ik ben vrijdag nog niet ongi doe ik nog een test hihi! Hoop het zo voor ons ! Ik houd het ook niet meer vol hoor, enige last heb ik van mij tepels meer niet en ja krijg puistjes dus zal ongi er denk ik wel aankomen! Ik laat het meteen weten morgen! Duim je voor me?

15. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Ik duim zeker voor je!!!!

16. Sunshine24

Sunshine24 Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.284
    0
    0
    Hoi Aster,

Hoe gaat het met jou, ik had een negatieve test vanmorgen dus ben bang dat het niets word en al die symptonen niets met zwanger te maken heeft maar waars. me ongi er aan komt..
    misschien dat ik nog te vroeg ben maar ik denk het niet, we wachten me ongi maar af.

17. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Hee Sunshine,

Ik denk dat je nog wel erg vroeg was.. Je zit nu nog 5/6 dagen voor je nod, toch? Ik testte de vorige keer ook pas na mijn nod positief!
    Ik heb nog steeds hoop voor jou dus!

Ik ben sinds gisteravond ook met vlagen misselijk en de lage rugpijn wordt erger. Ik weet alleen niet meer wat ik ervan moet denken. Normaal als ik ongi word, heb ik last van pijnlijke tepels, maar dat heb ik nu ook nog niet. Zou het dan toch???

18. Melia

Melia Actief lid

20 jul 2012
    121
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hallo, maar waarom pas nod? Je zou makkelijk positief kunnen testen op dag tien dpo want na innesteling gaat je hcg waarde dagelijks verdubbelen. Ik test met 10 dpo altijd negatief en dan nadert snel de ongi, dus de theorie klopt bij mij wel.

19. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Ik testte de vorige keer ook pas posi na mijn nod. Geen idee waarom!
    De kriebels slaan alleen wel steeds verder toe, hoor. Ik blijf maar horen hoe knap het is dat ik pas na mijn nod wil testen, maar ik zeg niet dat het me gemakkelijk af gaat..

20. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    @sunshine: denk ook dat je te vroeg was
    @Aster: ben benieuwd...ik duim voor je!

Deel Deze Pagina