hoi meiden! We hebben besloten om voor een brusje te gaan voor Jos dus donderdag mijn laatste pil genomen (pilstrip wel afgemaakt) nu heb ik dus nog geen onttrekkingsbloeding gehad, normaal gesproken komt dat op zaterdag al. Nu lees ik wel van meer meiden die geen bloeding hebben in de stopweek (waar ik dus eigenlijk ook nog in zit) dus dat is vast geen probleem. Wat ik me afvraag is wat ik nu als eerste dag van mijn cyclus moet zien, is dat vrijdag (dan had ik weer moeten beginnen met de pil)? of heb ik geen eerste dag van een nieuwe cyclus omdat ik geen bloeding heb gehad? Ben benieuwd wat jullie gedachte daar over is brand maar los!
Als je inderdaad geen onttrekkingsbloeding krijgt dan zou ik de dag aanhouden waarop je 'normaal' terwijl je aan de pil was de bloeding zou krijgen. Ik denk dat dat je dan het dichtste in de buurt zit, ook met het uitrekenen van je eisprong mocht je lichaam gelijk alles weer op orde hebben.
Zou ook van die zaterdag uitgaan als dag 1.. maar pin je er niet op vast, grote kans dat je cyclus toch gaat schommelen ivm pilstop
Bedankt voor jullie reacties meiden! wacht het nog maar even af, zou best kunnen dat die pilbloeding nog komt.