misselijk,duizelig raar gevoel

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door oostende, 12 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oostende

    oostende Actief lid

    27 jul 2006
    134
    0
    0
    overijsel
    hallo allemaal...
    kben vandaag weer erg raar....duizelig en erg misselijk....het voelt me raar op me buik,gisteravond had ik echt zoiets van NU komt mijn ongie omdat ik echt die ongiegevoel even hevig had...maar niets van dat alles het voelt anders als anders nu in mijn buik maar kan niet zeggen wat en hoe!
    kzit onder de pukkels kword er gek van echt heb ze namelijk nooit ja weleens 1 ofzo maar nooit meer.....en ontzettend moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee me schoonzus zei me vanmiddag "wat zie jij er moe uit"ik zeg ja dat ben ik ook heel erg maar kan snachts slecht slapen he om de paar uren wakker....kweet echt niet meer wat dit is en welke kant als het op zou gaan maar dit heb ik nooit eerder meegemaakt niet op deze manier en ook niet die duizeligheid en misselijkheid bahbah en nog een bah!
    kwil het wel hebben als het om ons wonder gaat hoor maar goed we zullen het nog even moeten afwachten zoals gewoonlijk....

    liefs renate
     
  2. Nikkie

    Nikkie Fanatiek lid

    1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Ben je al wel een tijdje gestopt met de pil? Anders kan het ontpillen zijn. Bij mij kwam dat de 2e maand, was ook duizelig en misselijk.
    Inmiddels weer wat "licht' in mijn hoofd en gewoon niet lekker maar dat komt dus niet meer van de pil. Waar dan wel van weet ik nog niet. Er heerst ook wel griep schijnt het.
    Had deze week ook steeds hoofdpijn.
    Wat het dus kan zijn weet ik ook niet. Ik zit zelf ook met die twijfel :D Als ik idd zwanger blijk te zijn dan weet je tenminste waar het vandaan komt. Voel me nu ook echt wat raar. Was ook erg moe en zie bleek, heb vanmiddag nog een half uurtje in bed gelegen, niet geslapen. Voel me gewoon vreemd.
    Als je dus al langer met de pil bent gestopt (ik in oktober 2006) dan kan ik me bij je voegen hehehe.

    X Nikkie
     
  3. oostende

    oostende Actief lid

    27 jul 2006
    134
    0
    0
    overijsel
    heey hallo nicky....
    hahahah ik van de pil af ja al jaren hoor hihiih....zal je vertellen hoe of wat...mijn man en ik zijn al 4 jaar bezig om zwanger te raken en hebben 3 keer een iscipoging gehad maar helaas nergens toe geleid tot nu toe....vorig jaar juni spontaan zwanger geweest maar liep helaas uit in een miskraam.....dus het is bij ons niet echt vanzelfsprekend om dus spontaan zwanger te kunnen raken maar goed ivm vorig jaar ga je daar wel aan denken natuurlijk!
    heb wel vaker gehad hoor dat ik dingen had waarvan ik dacht Misschien ben k wel zwanger maar me lichaam hield me iedere keer voor de gek dus het is heel dubbel dat gevoel wat ik erbij heb.....
    We weten natuurlijk dat het alsnog wel kan want dat bleek vorig jaar wel.....sinds augustus vorig jaar zijnwe er even mee gestopt en heb sinds begin maart een baan gekregen en hadden het even naast ons neergelegd...zo van we zien het allemaal even wel snap je?
    en zo gezegd zo gedaan maar totdat ik 2 weken geleden ineens heel erg duizelig werd en misselijk...afgelopen week ruik ik alles zo ontzettend sterk echt vieze luchtjes ga ik van over me nek......
    heb continu opgezette buik,en dat ongiegezeur in me buik,voel me anders dan anders,me man zei dat ik een kort lontje heb de laatste tijd wat mijzelf niet echt opviel maar nu dus wel,ben erg emotioneel ook en moe ooh dat wil jij niet weten me schoonzus zei het me vanmiddag nog wat zie jij er ontzettend moe uit ik zei ja zo voel ik me ook al weken eingelijk dus heb nu echt zoiets van zou het dan toch waar mogen zijn ?
    en me temperatuur hou ik al enige tijd bij en normaal is mijn temp 36.5 36.6 en nu smorgens is ie 37.1 en savonds 37.7 dus ja zeg het maar we zullen het nog even af moeten wachten helaas.....maar een sterk gevoel heb ike r wel over alleen hou ik me wel rustig want heb het altijd nog mee moeten maken dat mijn lichaam me voor de gek hield een idee van HET ZAL WEL WEER NIET ZO ZIJN!

    liefs renate
     
  4. Nikkie

    Nikkie Fanatiek lid

    1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Een heel verhaal idd, kan me voorstellen dat je dan twijfelt. Maar het klinkt allemaal wel erg zwanger hoor, maar goed je moet toch altijd nog een positieve test in je handen hebben!
    Wat een gewacht dan he...
    Als ik mijn dingen lees zou ik het ook zeggen maar ik heb dus ook wel eerder eens allerlei dingen gehad en dan was het ook niks.
    Bij ontpillen alleen een keer misselijk.
    Ik ben nu ook onzettend opvliegend merk ik van mijn vriend... Ik vind eigenlijk zelf ook wel dat ik een kort lontje heb, reageer erg fel :oops: en kan weinig hebben.
    Heb ook andere dingen aan mijn hoofd gehad, dus we zullen zien.
    Ik hoop het zo voor je, het is je wel gegund.
    Zal voor je duimen :thumup:

    liefs Nikkie
     

Deel Deze Pagina