Ik word gek van dit gevoel

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Natas, 1 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas

Natas Nieuw lid

31 mei 2010
    2
    0
    0
    NULL
    Bant
    Hallo allemaal!

Ik ben nieuw op dit forum en wilde toch mijn vraag zelf stellen ondanks dat ik wel soortgelijke verhalen heb gelezen.

Ik ben na ongeveer 10 jaar gestopt te zijn geweest met de pil en een nieuwe relatie waar we steeds condooms hebben gebruikt, in Januari dan eindelijk maar weer eens met de pil begonnen om van de zogezegde ondingen af te zijn.
    Op 4 April kon ik niet meteen 's ochtends mijn pil slikken en dus ben ik die helemaal vergeten die dag, de volgende dag meteen ongesteld, dus had voor mij geen zin meer om de laatste week pil verder te slikken.
    Toen besloten na die drie maanden om toch maar weer met de pil te stoppen en dus nu voor de tweede maand onveilige seks om proberen zwanger te raken.
    Ik heb altijd een zeer nauwkeurige cyclus gehad en nog nooit onregelmatig, strak aan de 30 dagen.
    Nu al gedurende 2 a 3 weken enorme last van mijn darmen, zo erg dat ik bewegingen in mijn buik ervan krijg, vlagen van misselijkheid willekeurig over de dag, op verschillende momenten enorm moe dat ik ook echt mijn ogen niet meer open kan houden, de laatste week enorm last van wisselende stemmingen (vooral het opblazen van kleine irritaties) veel hoofdpijn zoals ik die normaal gesproken ook heb als ik ongesteld moet worden, geen echt pijnlijke borsten maar deze worden wel meer geadert, enorme jeuk benen, al een week lichte wittige afscheiding, en het gevoel bij de seks lijkt minder te zijn ook minder opgewonden of zin en begin zo langzamerhand ook hongeriger te worden dan normaal, op een of andere vage manier voel ik me ook gewoon zwanger, buiten alle symptomen om. Wij willen wel een kindje, maar we hebben allebei zoiets van we zien wel wanneer dit er komt. Ik ben wel vier dagen geleden voor de zekerheid met het slikken van foliumzuur begonnen.
    Ik hoor nu eigenlijk ongesteld te worden op 5 Juni, echter heb ik vandaag in een keer een beetje bloedverlies, niet veel maar dat kan misschien nog komen, rood van kleur en ook kleine slijmvelletjes in de wc maar verder niets in mijn onderbroek.... raar ook want ik ben echt nooit te laat of te vroeg ongesteld, begin Mei was het ook de normale datum. Natuurlijk kan ik zeggen als ik het zeker wil weten dan moet ik een test doen, maar het lijkt me eigenlijk wat onzinnig als ik ongesteld ben geworden, ondanks alle gevoelens of niet, kan ook tussen mijn oren zitten. Vraag me meer af, kan het zijn dat ik wel degelijk zwanger was maar het misschien zojuist ben verloren, of kunnen je darmen ook de zogezegde "zwangerschap's symptomen" opleveren?

Ik hoop dat iemand mij een beetje op weg kan helpen.

2. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Het kan allebei, je kan aan het ontpillen zijn of zwanger zijn.
    Ik had in de maanden dat ik niet zwanger was jouw klachten voor NOD, toen ik zwanger was werd ik pas na NOD misselijk...

Succes!

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    die kleine bloeding kan op een innesteling duiden.. dus nog een paar dagen afwachten en dan testje wagen.. ik snap je volledig.. je lijf kan je behoorlijk voor de gek houden.. zeker als je altijd stabiel bent en regelmatig kan dit voor behoorlijk wat verwarring en onzekerheid zorgen...

hoop dat je snel weet waar je aan toe bent...

knuff

Deel Deze Pagina