kramp in mijn buik vanaf ei

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Yvetje1982, 1 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yvetje1982

    Yvetje1982 Bekend lid

    17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Goeiemorgen mama's in spé!
    Ik heb vanaf dat ik mijn ei heb gehad krampjes in mijn baarmoeder.Vandaag werden ze heftiger.Ook ben ik moeer(schrijf je dat zo?)dan normaal en heb lage rugpijnen.Ik moet nog tot donderdag wachten dus ben benieuwd.Duimen jullie mee?
    [-o< Liefs Yvette
     
  2. Schijndelsvolk

    Schijndelsvolk Fanatiek lid

    30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Hier draaien de duimpjes hoor meid!
     
  3. Yvetje1982

    Yvetje1982 Bekend lid

    17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    hihi, thnx ;) ik ben benieuwd of ik je mag volgen naar de januari mama's!
     
  4. Nellas

    Nellas Lid

    13 apr 2007
    82
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Zuid-Limburg
    Hey Yvette,

    Succes ermee hoor! Ben eens benieuwd donderdag, heb zelf namelijk een bloedtest, extra spannend allemaal.

    Heb zelf ook al sinds de dag van eisprong (en IUI) voortdurend krampen in mijn onderbuik, lijken wel op ongikrampen (denk ik, hoe meer ik erover nadenk als ik ze voel, hoe meer verward ik wordt haha). De laatse paar dagen heb ik de moed wat laten zakken, ben bang dat ik verschrikkelijk teleurgesteld zal zijn als het negatief blijkt dus.

    Wie weet, nog 48 uur. Nog even het verstand op nul en dan horen we het!
     
  5. Schijndelsvolk

    Schijndelsvolk Fanatiek lid

    30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Ook voor jou draaien de duimpjes hard mee meid!
     
  6. Yvetje1982

    Yvetje1982 Bekend lid

    17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    He bah ja wat spannend.Ik heb het zelf ook,bang voor de teleurstelling.aan de ene kant voel ik me écht zwanger en aan de andere kant denk ik,nog niet blij zijn..Nog ff wachten..Idd verstand op nul en kijken waar het schip strand!(ik hoop in januari ;) hihi)Heel veel succes en denk aan je,komen we donderdag of vrijdag weer ff naar hier om te vertellen hoe het af is gelopen! [-o< Ja die krampen zijn echt verwarrend,denk ook iedere keer dat ik ongi ben geworden als ik 's ochtends wakker word.Duimen draaien voor je!
     
  7. dolfijntje1985

    dolfijntje1985 Bekend lid

    28 mrt 2007
    977
    1
    18
    ik heb het ook vanaf mijn eisprong steeds krampies enzo nou dacht ik vanochtend dat ik ongi geworden was vanwege de krampen werd zelfs vanacht wakker van de pijn in mijn buik maar gelukkig nog niks heb ook pijn in mijn borsten bij mijn oksels en zere tepels ook als ik goed kijk zie ik allemaal kleine rode adertjes op mijn tepels nog nooit gezien dus ik weet niet of dat zwangerschaps symptomen zijn.
    ik duim voor ons allemaal [-o<

    liefs diane
     
  8. sanneke

    sanneke VIP lid

    3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Spannend!
    Hopelijk is het raak!
    Ik heb vlak voor mn nod ook zulke heftige krampen gehad midden in de nacht dat ik uit bed ben gegaan om 2 dikke aleves te nemen. Ik kreeg altijd pas na een halve dag bloed ofzo en als ik niet op tijd m'n aleves nam, had ik echt vet pijn in mn buik. Maar er kwam geen bloed en na een paardagen toch maar getest.

    Hopelijk lukt het om er niet de hele tijd aan te denken (ik weet het, bijna onmogelijk ;)

    Groetjes Sanneke
     
  9. dolfijntje1985

    dolfijntje1985 Bekend lid

    28 mrt 2007
    977
    1
    18
    ik hoop het zo dat het nou raak is maar ben zo bang voor teleurstelling
    ik probeer er zo min mogelijk aan te denken maar dat lukt niet echt ik dacht al dat ik niet zwanger zou zijn tot de buik krampen begonnen heb vandaag ook afentoe krampen gehad heel laag bij me lies maar ja het is gewoon afwachten tot zaterdag wacht eerst vrijdag af en als ik dan niet ongi ben geworden ga ik zaterdag een test doen.

    liefs diane
     
  10. Pooh69

    Pooh69 VIP lid

    31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik heb hier ook al een paar dagen die krampjes! Pfff wachten duurt echt lang. Ik duimvoor jullie! ;)
     
  11. Yvetje1982

    Yvetje1982 Bekend lid

    17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Goeiemorgen!Nog geen :evil: :evil: hier,dus dat gaat goed.Ik heb wel nog steeds buikpijn.Ik moet van mijn vriend morgen al testen wilde het zelf vrijdag doen.Maar hij kan niet wachten!Hihi.Dus morgenvroeg testen als ik nog niet ongi ben.
     
  12. Jose777

    Jose777 Actief lid

    23 okt 2006
    207
    0
    0
    spannend hoor Yvetje :D
    ik had zelf ook al 1,5 week voor mn NOD buikkrampen. ik dacht dat ik ongesteld zou worden. zelfs 3 dagen na NOD dacht ik nog steeds dat ik ieder moment ongesteld zou worden hehe maarrrrr.. check mn banner :)
     
  13. Yvetje1982

    Yvetje1982 Bekend lid

    17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    oooeeeehhhh spannend!Ja ik heb wel het gevoel dat ik ongesteld ga worden.Ben ook al een paar keer gaan kijken of ik het niet toch al was geworden.Wanneer heb je positief getest?Want ik heb 6 dagen geleden ook getest maar dat was zowiezo te vroeg!En jij natuurlijk GEFELICITEERD!Ben je er al een beetje aan gewend?
     
  14. Jose777

    Jose777 Actief lid

    23 okt 2006
    207
    0
    0
    vóór je NOD testen is zowieso te vroeg denk ik. Mijn NOD was dinsdag 17 april en ik heb vrijdag 20 april getest.
    ik had trouwens ook lage rugpijn en kon de hele dag wel slapen :)
    Begint al te wennen hoor, dank je ;)
     
  15. Yvetje1982

    Yvetje1982 Bekend lid

    17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Ja dat wist ik ook,maar las wel eens dat vrouwtjes heel vroeg heel vaag testen en ik was zó nieuwsgierig,hihi..Dus ja dat was wel stom!Pijn onder in mijn rug heb ik ook!Maar dat heb ik ook als ik ongi ben geworden,beetje zwakker rug.Die buikkrampen doen mij meer vermoeden dat er meer aan de hand is!Morgenvroeg weet ik hopelijk meer.Ben je trouwens ook vlugger moe met sporten en zo?Want ik was gisteravond niet vooruit te branden!
     
  16. Nellas

    Nellas Lid

    13 apr 2007
    82
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Zuid-Limburg
    Oeeeeeeeeeeeeeeh wat duurt het toch verschrikkelijk lang. Heb ook nog vrij vandaag en morgen dus ik ga flink afleiding zoeken anders kruipt de dag voorbij. Krampen houden trouwens nog steeds aan, hoewel ik nu weer onzeker wordt of het toch geen ongi-pijnen zijn.

    Morgenvroeg om 9:00 bloedprikken en om 14:00 mag ik bellen voor de uitslag.
     
  17. Yvetje1982

    Yvetje1982 Bekend lid

    17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Aaah duim voor je!Hier gaat de dag ook bijna niet voorbij.Niet normaal zo spannend.Succes!
     
  18. Jose777

    Jose777 Actief lid

    23 okt 2006
    207
    0
    0
    Spannend hoor!
    Ik zal voor je duimen meid!
     
  19. cynnie23

    cynnie23 Actief lid

    30 apr 2007
    267
    0
    0
    hallo damens

    ik heb aleen paar dagen buikkrampjes en steekjes in pijnelijke tepels
    maar hele raare vraag borrelt het soms ook bij jullie ? of ben ik de enigste haha

    gr cynthia
     
  20. Jose777

    Jose777 Actief lid

    23 okt 2006
    207
    0
    0
    borrelen in darmen bedoel je? ja nogal hahaha
     

Deel Deze Pagina