Hi Meiden, Normaal heb ik genoeg aan 1 broodje in de ochtend, 2 in de middag en tussen door wat fruit of iets lekkers en 's avonds een warme maaltijd. Maar nu.... Ik heb eigenlijk de hele dag door honger. Al heb ik net gegeten een uur daarna krijg ik alweer last van een honger gevoel Als ik dan niet iets neem , word ik steeds misselijker Ik probeer dan wat kleins te nemen of iets gezonds, want als dit nu al begint pas ik staks niet eens meer door de deur hahahahaha en dat is toch niet de bedoeling! Hebben jullie hier ook last van?
ja ik heb ook vaker honger, wel anders dan normaal. Ik eet dan iets maar ben ook weer snel vol. Vooral s`avonds ben ik snel vol en misselijk........ groetjes cindy
klopt ik heb het ook gehad ik neem dan een sultana of iets het is een tijdje weggeweest maar nu is het weer terug
is heel normaal Nic had ik nl. ook. Als je gewoon verspreid over de dag kleinere porties eet is er niets aan de hand. Je lichaam heeft het druk dus verbrandt ook veel....
Ik heb ook van die fases gehad tijdens de gehele zwangerschap, dan weer paar weken niet en dan weer een groeispurt van de beeb en ik maar eten, eten, eten... En geloof me aan het eind van je zwangerschap is het helemaal erg
Eten,eten,eten is ook wat ik de hele dag kan.Moet me soms echt inhouden.Ik was helemaal geen eter en nu eet ik vanalles en het liefst veel!
Haha jep! Met name voor de NOD had ik het idee dat ik beter voor de (koel)kast kon blijven staan, want als ik net gegeten had ook meteen weer honger. Terwijl als ik ongi word alleen af en toe zin heb in chocolade of ander zoet en ongezond eten! Toen had ik al een klein vermoeden dat het mssn raak zou kunnen zijn...
Nic79: heb precies hetzelfde als jij! Maar wat ik dan vooral irritant vind, is dat ik van dat hongergevoel ook een beetje misselijk-achtig word en daardoor helemaal geen trek heb. Heb je honger, krijg je niets naar binnen :S Maar ik dwing mezelf er wel toe, want het gaat wel over als je weer iets eet.
Moppiepoppie > Ja dat herken ik ook wel. Idd die misselijkheid zorgt er dan weer voor dat je eigenlijk weer niet wil eten, maar ik heb inmiddels door dat ik het beter maar wel kan doen anders word ik alleen maar beroerder. Ik heb ook nu net een half uur geleden 2 tosti's op en heb nu alweer trek
Ja, dat was iets dat ik al heel snel ging merken. Nu begint het gelukkig weer een beetje in een patroon te raken: ik eet wel meer, maar verspreider over de dag. Als ik dan wat eet, zit ik wel sneller vol. Maar twee uur later krijg ik dan weer trek Ik probeer wat meer kleinere beetjes te eten i.p.v. drie grote maaltijden per dag.
Ik weet nog niet of het hier raak is maar ik eet me te barsten..Niet normaal meer....gisteren had ik om 17.00 warm gegeten en om 18.30 zat ik 4 sneden brood met beleg naar binnen te werken. En dat gaat de hele dag door als ik niet oplet. Net ook weer 200 gram jonge kaas....
ja ik eet ook veeeeel meer dan normaal en dan niet gezond maar echt de neiging naar die lekkere ongezonde dingen. net gegeten nu alweer aan een zakje chips en vanmiddag nootjes en vanmorgen chocoladekoekjes. heb ook geen idee of het ermee te maken heeft. zit nu op dag 32 van 35 dus we zullen zien. nog meer mensen die dit hebben?
hai ik heb hier ook "last" van vooral 'smiddags merk ik dat ik echt een grote lunch nodig heb, anders wordt ik heel erg flauw.. hebben jullie ook dat je, ondanks het vele eten minder ontlasting hebt?
Muffie > Dat hoort er idd ook bij. ik heb daar ook last van. Soms best vervelend, maar ja we krijgen voor deze wat mindere periode, straks zo iets moois terug....! Al had ik doodziek geweest had ik het er nog voor over, dus je hoort mij echt niet klagen
Ja, en verstopping bovendien Wat trouwens daartegen helpt: Eet 's ochtends een kom havermoutpap. Hartstikke goedkoop: 20 cent voor havermout bij de supermarkt en dat dan koken met water of melk (of allebei) totdat het de dikte heeft die je zelf prettig vindt. Havermoutpap is niet heel erg lekker, maar zeker goed voor je darmen! Was echt drie/vier dagen niet naar de wc geweest en daarna mezelf een half uur gedwongen te blijven zitten. Dat ging wel enigszins maar niet geweldig. Daarna havermoutpap volgende dag en die avond gelijk aandrang om naar de wc te gaan. Jippie! :-D
Hier heb ik sinds een paar dagen ook last van. Ik zit heel snel vol, maar heb na een uur weer honger. Misselijk ben ik gelukkig niet.
ja kan overdag ook behoorlijk wat eten en heb ik voor het slapen gaan nog iets gehad en dan rommeld mijn maag niet normaal lijkt wel dat ik nog steeds honger heb zulk gerommel
Ik zelf heb dat 'honger' gevoel (nog) niet. Normaal eet ik alle lekkere dingen die ik tegen kom op als mijn menstruatie naderd maar dit keer heb ik geen drang om te eten, geen trek in wat dan ook. Wel heb ik dan honger maar na een paar happen zit ik vol