drukkend gevoel in onderbuik

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door sandy25, 30 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Hoi Manny...ik lees jouw verhaal nu en bedenk mij iets...ik breek eigenlijk een beetje in denk ik
    ...maaarrr...als jij die zaterdag eigenlijk ongi had moeten worden en je test posi met een ovu test ben je dan niet nieuwsgierig wat je test als je eens een zwangerschapstest doet?
    Volgens mij geeft een ovu test nml ook posi wanneer je zwanger bent?! Je klachten komen volgens mij best overeen met zwangerschapskwaaltjes vandaar dat ik het toch even wilde zeggen tegen je...sorry als ik er helemaal naast zit maar ik kon het topic niet weg klikken zonder even op je te reageren.
    Succes!

2. manny82

manny82 Bekend lid

11 sep 2007
    531
    0
    0
    triessie wat lief om te zeggen Dank je
    Maar ik heb inderdaad het zelfde ook al gelezen en zondag wel een test gedaan vorige week maar die was negatief.

Verder gaat het hier redelijk de carnaval weer overleefd. Toch maar gewoon nog even genomen van de carnaval want ik weet tenslotte nog niets. Had vrijdag avond en zaterdag steeds zulke steken als ik sprong en danste. En had iedere keer als ik alcohol dronk zowel zaterdag als zondag morgen fikse diaree. zondag niets gedronken en toen ging het goed. Maandag toch nog even en paar glaasjes genuttigd en tot nu toe nog geen last van diaree. Wel buik krampen net alsof ik ongi moet worden dus zal wel komen hier.
    We wachten af

3. sandra1975

30 nov 2007
    75
    0
    0
    Noord holland
    hoi meiden,
    jou klachten (nou ja als je het klachten kan noemen) cynthia1979 komen presies overeen hoe ik me nu ook voel en gevoelt heb.
    mijn ei was ook op de maandag of dinsdag, en daarna woensdag en donderdag krom gelegen van de drukkende onderbuik gevoel.
    nu heb ik wat ongi pijnen, alleen weer in de onderbuik en verder voel ik niets, ja vrijdag een beetje misselijk maar was ook zo weer over.
    mijn nod ligt ook op maandag of dinsdag, ik weet nog niet wanneer ik ga testen als :evil: niet langs komt.
    wel leuk zo. :D
    ik lees het wel.
    gr sandra

4. cynthia1979

18 jun 2007
    65
    0
    0
    reisbureaumedewerkster
    zaandam
    aantal dagen verder en we de klachten neem alleen maar toe. Ik heb op dit moment elke dag maandverband nodig ivm het slijm.

Daarnaast ben ik met vlagen misselijk en de autoritten zijn niet bepaald fijn terwijl ik nooit wagenziek ben geweest.

Vanochtend kon ik niet opstaan van de misselijkheid en liggen op mijn buik is geen pretje. Wel 1 broodje gegeten en mijn zoontje naar school en nu heb ik vreselijke vreetbuien

We wachten maar af. Wel probeer ik mij er niet te veel mee bezig te houden want ik weet dat mijn lichaam mij vaker voor de gek heeft gehouden.

Ben benieuwd naar jouw afloop sandra1975

5. sandra1975

30 nov 2007
    75
    0
    0
    Noord holland
    Hoi cynthia,

Hopelijk zijn het luxe probleempjes waar we het over hebben, en gaat alles naar wens. ;)
    Zoveel klachten heb ik nog niet dan alleen (denk ik tenminste) de dag na bevruchting, twee dagen krom gelegen van de buikpijn, niet ervan kunnen slapen, niet op de buik liggen, nu met vlagen een misselijk gevoel vooral na het eten en tegen het eten aan heb ik toch echt honger, en gister het ongi gevoel dat vanmorgen weer weg was.

Misschien waren het echt twee eieren :D hahaha en komt het door de etos pillen.

Maarja misschien houd het lichaam ons echt wel voor de gek en zien we dat ook wel weer. hoop het niet natuurlijk maar ik ben wel zo nuchter om dat in mijn achterhoofd te houden omdat het pas de eerste echte ronde is dat we er aan gewerkt hebben :rolleyes: .
    Het ontpillen was echt wel een ander gevoel.
    Ik zal het zeker op deze topic even laten weten hoe of wat.

spannend :eek:
    groetjes sandra

6. sandy25

sandy25 Actief lid

30 jan 2008
    330
    0
    0
    hoi,

Hier nog geen ongi, gisteren een klein beetje licht rozige vlekje tussen mn (sorry) slijm. Nog niet misselijk, geen borstpijn. Wel drukkend gevoel in buik, stemmingswisselingen en vreetbuien.

Ik wacht het nog even af wel testen gekocht gisteren voor het geval dat.

Verder hier nog meiden getest en posi.

sandy

7. maria04

maria04 Niet meer actief

Hoi meiden

Ik zit in het zelfde schuitje,Na het plassen buikkrampjes vooral aan de rechter kant.En van af mijn eisprong branderige tepels. Dit is mijn eerste ronde met etos pillen.

Succes meiden

liefs maria

8. sandy25

sandy25 Actief lid

30 jan 2008
    330
    0
    0
    hoi,

net even een test gedaan kon niet w8ten maar gaf negatief aan. Moet vandaag ongesteld worden maar nog niks. Denken jullie dat ik te vroeg getest heb? of moet ik maar gewoon aannemen dat mn ongi vandaag of morgen toch onderweg is.

groetjes

9. cynthia1979

18 jun 2007
    65
    0
    0
    reisbureaumedewerkster
    zaandam
    hoi,

nou hier worden de klachten met de dag erger. Sinds gisteren ben ik echt kotsmisselijk en dit is volledig nieuw daar ik bijmijn zoontje geen dag misselijk ben geweest. Ook ben ik erg moe dus laten we hopen op goed nieuws.

Sandy 25: soms kan het zo zijn dat je nog niet genoeg hormonen in je licham heb waardoor de test negatief is. Zou tot het weekend wachten, hoe moeilijk dat ook is, en dan testen als je nog niet ongi geworden bent. Succes

10. sandy25

sandy25 Actief lid

30 jan 2008
    330
    0
    0
    hoi Cynthia,

Ik zal inderdaad maar moeten wachten. Bij mn eerste had ik ook nergens last van, was een heerlijke zwangerschap. Maar ja, een zwangerschap is altijd weer anders. We zien morgen wel of mn ongi er al is. Bij jou klinkt het anders wel positief.... ben benieuwd wat jij over 5 dagen test

11. cynthia1979

18 jun 2007
    65
    0
    0
    reisbureaumedewerkster
    zaandam
    ja wachten maar he.

het klinkt allemaal heel positief maar ik weet van de afgelopen maanden dat mijn lichaam me goed voor de gek kan houden. Wel wordt de misselijkheid steeds meer, om gek van te worden.

Het is zo moeilijk iets in te schatten omdat mijn eerste zwangerschap vlekkeloos verliep, had alleen last van blaasontstekingen en mijn gewrichten, en nu dit misselijkheid, denk nu te weten wat iedereen mee maakt.

Nu al testen heeft geen zin lijkt me of is er iemand die hier ervaring mee heeft.

12. Mamasabrina

Mamasabrina Actief lid

22 jan 2008
    192
    0
    0
    verzorgende ig/ werk in verpleeg/revalidatie klini
    maastricht
    hey last ffe de antwoorde maaar wat voor een etos pillen en hoe heten ze ! sorry was ffe nieuwschierig :)

groetjes van mamasabrina

13. sandy25

sandy25 Actief lid

30 jan 2008
    330
    0
    0
    hoi hoi,

gisteren een beetje last gehad van (sorry) slijm verlies met een beetje bruinig spul erdoorheen.
    Denk dus dat mn ongi eraan zit te komen. Al heb ik nu niet echt buikpijn. Dus is het vandaag maar weer afwachten. Heeft er verder nog iemand getest vanochtend......

groetjes

14. manny82

manny82 Bekend lid

11 sep 2007
    531
    0
    0
    hallo wou vanochtend testen als ik nog niet ong was.
    Heb al vanaf woensdag af en toe ong krampen maar het zette niet door.
    Nu ben ik ook het temp. en vanochtend schoot mijn temp omhoog met 0,3 graden en toen ik dus naar de wc ging was ik een beetje ongi.
    Dus denk dat ik weer een ronde verder mag.

15. sandy25

sandy25 Actief lid

30 jan 2008
    330
    0
    0
    hoi,

nog geen verschijnselen van ongi wel af en toe bruinig slijmverlies, had donderdag ongi moeten worden. Zul je nu zien dat het lichaam weer gewoon een spelletje speelt.

groetjes

16. sandy25

sandy25 Actief lid

30 jan 2008
    330
    0
    0
    oja, temp is 37.5 wil dat misschien iets zeggen

17. manny82

manny82 Bekend lid

11 sep 2007
    531
    0
    0
    Geen idee,
    als je iedere ochtend voor het opstaan test en aan je eigen temp vast houdt. kun je zien of hij hoger ligt.
    De mijne was steeds rond de 36, 1 en na de ei rond 36,7 toen gezakt naar 36,4 en vandaag weer 36,7 en toch ong geworden. Geen idee meer dus

18. manny82

manny82 Bekend lid

11 sep 2007
    531
    0
    0
    Het rare is trouwens dat ik vanochtend misselijk begon te worden en dat mijn borsten opeens zeer gaan doen. ZO raar.
    Vast van de hormonen dat ik ong ben geworden en dat misselijk en moe zal wel komen van de griep die heerst.
    Ik ben echt mijn lichaam helemaal beu.

19. manny82

manny82 Bekend lid

11 sep 2007
    531
    0
    0
    Nou mijn temperatuur was vanochtend nog 36,7 en was dus geljk met gisteren terwijl ik gisteren ongesteld was geworden. Gisteren avond tijdens een feestje waar ik de hele avond stond dacht ik voor mijn gevoel nu eindelijk eens goed ongesteld te worden maar helaas het bleek niet zo te zijn vandaag is het al weer over. Dus wel geteld 1 dag ongesteld.

20. sandy25

sandy25 Actief lid

30 jan 2008
    330
    0
    0
    Hoi

hier nog geen ongi. Wel 2 dagen last gehad van bruinig slijmverlies. Net naar het toilet geweest en slijm was weer helder. Temp. was net 37.3. Vanochtend een test gedaan en die was negatief. Verder heb ik geen andere klachten erbij gekregen.
    Dus wat moet ik nu......

Iemand nog wat nieuws

Deel Deze Pagina