drukkend gevoel in onderbuik

Discussion in 'Eerste symptomen' started by sandy25, Jan 30, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. manny82

manny82 Bekend lid

Sep 11, 2007
    531
    0
    0
    Sandy over een paar dagen weer testen?
    Mijn ongi was maar 1 dagje en mijn temp bleef hoog snap er niets meer van. Heb een weelderig gevoel in mijn buik. Beetje zeurend en hele zere borsten die zijn zaterdag ineens begonnen ( de dag dat mijn menstruatie 1 dag kwam) zo raar. Normaal altijd na ei en tot de menstruatie dan is het weg nu kwam het pas. Zo vreemd.

Ik blijf trouwens voor je duimen hoor sandy
    toi toi

2. cynthia1979

Jun 18, 2007
    65
    0
    0
    reisbureaumedewerkster
    zaandam
    even een kleine update; ook hier is er nog niks begonnen. normaal gesproken heb ik last van mijn rug en van bruine afscheiding maar op dit moment is er nog helemaal niets :D

maar we wachten rustig af en testen pas eind van de week. wil zeker weten dat ik echt goed overtijd ben.

3. sandy25

sandy25 Actief lid

Jan 30, 2008
    330
    0
    0
    hoi hoi,

Voor mij wordt het een nieuwe ronde ongi is gisterochtend begonnen balen. Dus nieuwe ronde nieuwe kansen. Hebben jullie al getest......

4. sissi

sissi Lid

Feb 11, 2008
    11
    0
    0
    Hallo allemaal, ik ben nieuw op deze side en ben blij dat ie er is.
    Zit nl met het volgende 20jan was mijn laatste menstruatie heb een cyclus van 4 wkn, nou heb ik op vrijdag 1 feb geklust, en heb nu al ruim een week steekies en een trekkend gevoel in me onderbuik.
    Er zitten knobbels in me borsten, die af en toe wat minder lijken, welvoel ikze wat trekken.Zou dit de symptonen kunnen zijn? volgens de agenda zou ik zondag 17 feb mijn menstruatie moeten krijgen, maar heb constant het gevoel dat ik dat elk moment kan krijgen.
    Wie kan mewat duidelijkheid geven...
    Alvast bedankt en succes allemaal...

Groetjes sissi

5. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Breekt even in ;)
    Manny, ik dacht begin november ongesteld te zijn en later bleek dat een innestelingsbloeding te zijn. Heb je al een testje gedaan?

6. cynthia1979

Jun 18, 2007
    65
    0
    0
    reisbureaumedewerkster
    zaandam
    hier nog even mijn laatste uitdate.

ik ben nog steeds niet ongi en heb gisteren een heel klein beetje roze met afvegen gehad. Hierna niets meer. Gisteren en net heb ik en tampontestje gedaan en dat zat wel oud bloed op maar geen rood, sorry voor het vieze verhaal.

echter lijken mijn klachten minder te worden dus de :evil: zal er aan komen maar wanneer. Vreselijk is dit zeg, laat het dan gewoon doorbreken zodat we weer verder kunnen.

manny heb je nog opnieuw getest?

7. manny82

manny82 Bekend lid

Sep 11, 2007
    531
    0
    0
    nee heb geen test gedaan dit keer heb in november ook zon raar cyclus gehad was wel gewoon 35 dagen maar ik ben toen 2 uur ong. geweest en niet meer. Allerlei klachten.
    7 testen, bloed onderzoek, de dokter zei dat het gewoon ontpillen was zo raar ben in april al gestopt en dan krijg je in november ontpillen heb daar wel een maand last van gehad.
    maar toen had ik toch een beetje hoop
    en ik wil me zelf niet gek maken dus ben nu 1 dag ong geweest en 1 dag een beetje bruin slijm. Dus ga er van uit dat mijn ong het was. Had gisteren ook helemaal geen zere borsten meer maar vandaag zo heel af en toe. Ik heb gewoon een raar lichaam. :(

8. sandra1975

Nov 30, 2007
    75
    0
    0
    Noord holland
    Hoi,
    Goed nieuws hier. Harstikke zwanger.
    Gister de claer blue test gedaan en die gaf duidelijk aan zwanger. Wij in de zevende hemel op valentijns dag.
    Hoop dat alles goed blijft gaan en dat de rest die nog in onzekerheid zitten ook goede kant op gaan.
    Ik zal voor jullie duimen. :thumup:

groetjes van sandra :D

9. manny82

manny82 Bekend lid

Sep 11, 2007
    531
    0
    0
    He sandra
    wat een geweldig nieuws
    GEFELICITEERD

10. jes1