Hoi...Ik ben al een paar dagen op dit forum aan het lezen en heb besloten mij ook aan te melden want ik word knettertje gek van mijzelf zo onderhand Even kort: Ik zou volgens mijn kalender mijn eisprong op 24/25 december gehad moeten hebben. Heb op kerstavond wel even flinke steek in onderbuik gevoeld. Geklust op diezelfde nacht EN dag erna. Mijn cyclus loopt tussen de 28 en 30 dagen, stipt. Ik zou dus 7 dec (gisteren) uiterlijk ong moeten worden maar nope...... Symptomen sinds paar dagen: Als ik druk op mijn tepels is het pijnlijk. Ook als ik onder de douche sta en er komt een waterstraal op....pffff!! Lage onderrug pijn (soms) Last van lies (soms) Geen eetlust (kan stress zijn) Witte vloed...(melkwit opgedroogd in ondergoed, sorry ) Intussen heb ik vandaag en gisteren een test gedaan van kv 2x en beide gaven aan negatief Heb ik te vroeg getest of zit mijn ongi er gewoon aan te komen. Mijn andere 2 zwangerschappen verliepen totaal anders (inmiddels 7 jaar! geleden) Tot overmaat van ramp.....mijn partner wil liever geen vader worden Ik ben 38 en hij word 50 in maart, maar iedereen schat hem min 5 jaar jonger. Hij heeft geen kids, ik wel. Een meid van 13 en 1 van 7 en dat vind hij best zo. Financieen, vrijheid, cariere etc zijn zijn argumenten en dat hij geen vader wil zijn. Desalniettemin praten we er wel over en STEL dat ik zwanger zou zijn wat we gaan doen? Tja......dan zegt hij weer....vind het moeilijk. Zoooo verwarrend die dubbele signalen!! Word gek van mijzelf. Ben ik zwanger? En zo ja..wat te doen?!! Mijn gedachtes delende met jullie........Alvast bedankt!
Oké, je zegt dat je je eisprong gevoeld hebt en jullie "flink geklust" hebben...dan is het in mijn ogen toch FLINK gepland!! Sorry, is niet aanvallend bedoeld maar je spreekt jezelf tegen. Als hij geen kinderen meer wil waarom worst er dan geen anticonceptie gebruikt tijden de vruchtbare dagen?
Heel vreemd inderdaad, je wilt niet zwanger worden maar wel bewust tijdens eisprong klussen? Je slikt dus ook geen pil of andere conceptie? Eerlijk gezegd, mijn kruidvat testjes waren al 2 dagen voor nod positief. Het kan natuurlijk altijd dat je alsnog zwanger blijkt (al is de kans volgens mij wel wat kleiner als je al 38 bent). Wij hebben helaas geen glazen bol om in de toekomst te kijken
Wil jij wel nog een kindje? Misschien even een paar dagen wachten net testen. Hoe lastig ook.. Menstruatie kan natuurlijkook uitblijven door stress.