Deze maand echt geprobeerd er niet mee bezig te zijn, geen ovulatietesten en manlief ziek dus weinig geklust. Vanaf gister steeds steken en gevoelige baarmoeder en ja hoor gelijk weer kijken waar ik in cyclus zit en vandaag 6 dagen voor nod. Zo met mezelf afgesproken niet te testen maar kon me daarstraks weer niet in houden. Lag nu een predector early op me te loeren pff.. natuurlijk negatief.. goeie test geen vage lijntjes. Eerste keet dat ik predector gebruik. Wie hebben het ook zo lastig die dage voor nod... tis nou elke maand die spanning en onzekerheid en testdrang
@Mya1987 Ja het is zo lastig om te wachten. Heb ook wat testen in de kast liggen, moet me echt inhouden. Weet ook niet goed wanneer ik wil testen. Mijn eisprong was erg vroeg dit keer, dus wanneer ik mijn gemiddelde cyclus bekijk moet ik of tot 5 sept wachten, maar zit nu inmiddels op 7dpo Probeer positief te blijven, misschien heb je gewoon te vroeg getest.
Awh das ook nog ff hier ook nog 5 dagen vandaag die laaste dagen duren ook zo lang..en die vervelende kwaaltjes die je lichaam opwekt ofzo bah
Normaal eigelijk nooit eigelijk..wel is dingen waarvan ik dacht zou het? Maar dan meestal vals alarm. Verleden maand een vm gehad en toen had ik vanaf een week voor nod last van me lies steken steeds meer niet. Nu al 3 dagen last van maagzuur opgezette buik menstruatiepijn lage rugpijn en gister hele felle steken gehad ib me lies vandaar dat ik teste..maar denk dat me lichaam me in de maling neem ofzo.. Als ik ongi word nooit klachteb pas die ochtend en avond ervoor hoofdpijn en oja me borsten 2 dagen van tevoren hahhah.. pfff zo lastig Jij ergens last van?
@Mya1987 Ik heb nu nog nergens last van. Vorige maand ben ik echt misselijk geweest en had ik meer klachten dus was echt teleurgesteld dat ik ongesteld werd. Had echt het gevoel dat het goed zat. Probeer er nu nuchter naar te kijken.... Wat niet altijd even goed lukt. Hahaha mijn gedachten gaan ook een eigen leven leiden. Misschien nu nergens last van dus..... Zoek ook alles op internet, ieder krampje of wat anders dan anders is.... Gek dat ons lichaam ons zo voor de gek kan houden hé!? Wanneer wil je weer gaan testen?
Ow ik herken dat zo! Hahha Ja heel vervelend dat lichaam..wou ook dat ik me gedachten ook ergens anders op kon zetten...maar dat lukt niet hahhaha Ik denk zondag als ik me in kan houden.. zit er dan 3 dagen voor fan zou er iets zichtbaar moeten zijn mocht er wat zitten hihi
Ja heb getest vemiddag wad negatief met 8 min ofzo in het licht een soort dun lijntje te zien. Maar das alleen met heel goed kijken dus beschouw em als negatief en w8 me menstruatie af over 3 dagen
Ohhh spannend!!ik blijf duimen! Ik heb besloten om in ieder geval tot vrijdag te wachten en misschien wel het weekend zelf. Ben ergens zo bang om opnieuw teleurgesteld te worden en nu heb ik in ieder geval nog de hoop. Begrijp je?
Ja ik snap het...ik moet ze gewoon niey hebben liggen hahhaha... heb nu niks meer in huis dus wacht geduldig die 2 dagen af maar verwacht wel dat ik het word
Predictor is wel echt een goeie, heb ik ook pas gebruikt en van de kruidvat ook. Ik had met kv 5dgn voor nod en predictor 3 dgn
Haai ik ben ongesteld geworden helaas maar 1 dag en toen al weer over.. g maandag de dokter maar bellen want me menstruatie word steeds korter afgelopen 2 maanden ook maar 2 dagen. En jij?
Ohh dat is vreemd, kan het niet iets anders zijn dan je menstruatie? Ik heb afgelopen vrijdag een zwangerschapstest gedaan en er was licht een streepje te zien. Maar was nog wel te vroeg dus hoop heel hard voor een mooie oploop. Heb inmiddels ook wel wat kwaaltjes gekregen zoals misselijkheid en hoofdpijn, maar van mijn borsten heb ik nog steeds geen last en daar merkte ik mijn vorige zwangerschap aan dat ik zwanger was, dus durf er nog niet zo op te vertrouwen. Ga maandag opnieuw testen. Hopelijk voor jou om snel en mooie knaller van een test!