Zojuist had ik mijn 'meest beschamende moment tijdens de zwangerschap' Terwijl ik bezig ben met klanten, word ik in eens misselijk en red het nog net om bij de prullenbak te komen voor ik alles onder kots.. Onder het toeziend ook van de klanten dus. (Die overigens alle begrip toonde toen ik de reden vertelde, maar toch raak je dat beschamende gevoel niet kwijt) Wat was jouw meest beschamende moment tijdens de zwangerschap?
... Jeetje, moet ik goed over nadenken. Ik schaam me eigenlijk niet zo snel. En als het een goede reden heeft (Zwanger zijn vind ik wel een goede reden) al helemaal niet.
dat ik tijdens een ruzie een volle wasmand naar m'n man heb gegooid.... Ik gooi echt nooit met spullen, en kan me altijd inhouden.. Maar niet toen hij me tijdens een ruzie ging uitlachen...
Ik ga voor mijn vriend buitensluiten door de klemmen op de deur te doen en vervolgens (nadat hij blijkbaar 1,5 uur had staan bonken) doodleuk zeggen; je hebt mazzel dat ik je hoorde. Een paar avonden later bij het naar bed gaan je je realiseert dat je toch even wilde checken of je de klemmen niet weer op de deur hebt gedaan. Dus je loopt naar beneden en ziet dat je de klemmen eraf hebt gelaten en in je automatisme gooi je weer de klemmen er op. Gelukkig had vriendje nu wel een telefoon mee...
oeps daar ben ik ook altijd bang voor haha 1 keer gehad heeft hij ook dik een uur buiten gestaan en mijn telefoon staat op stil en de huistelefoons lagen beneden oeps heb niks gehoord vroeger was hij makkelijk dat hij lang moest rijden en in de auto gewoon sliep dat was dus het eerste wat ik zei had dan terug in de auto gaan liggen.
Proberen je parkeerkaart te betalen in een wisselautomaat. En het maar vreemd vinden dat de uitrij kaart niet in de automaat past. Iedereen er van overtuigen dat het apparaat niet klopt om vervolgens van van vreemde te horen dat de betaalautomaten buiten staan... En pas dan de grote letters op het apparaat te zien: wisselautomaat.... Oepsie
Toen ik op mijn werk een rolstoel in de lift duwde. En er toen een scheet uitknalde... normaal kan ik ze wel inhouden. Maar als ik zwanger ben niet. De lift was trouwens ook vol...
Mijn man en ik hadden een meningsverschil. Over echt iets onzinnigs. Maar hormonen doen veel met je. En normaal ben ik altijd heel rustig. En vind ik dat iedereen een mening mag hebben, maar die keer was ik zo zeker van wat ik zei waar was.. Ik was mezelf aan het opfokken. Toen zag ik een glas cola staan.... Heb die gepakt en zo over hem heen gegooid.. Nu achteraf lachen we erom.. Maar schaam me heel erg als ik er aan terug denk.. Hormonen............... Hahahaa..... En ik schaam me ervoor dat ik tijdens mijn eerste zwangerschap verteld heb tijdens het vettig eten: Tja, dik word ik toch!. Na de bevalling was ik niet zo blij met die uitspraak.... Afvallen ging moeilijk.. En heb er altijd een buikje aan overgehouden
Beschamende momenten heb ik niet echt, maar ik kan wel zwaar onrealistisch zijn. Voorbeeld We moesten een kamer gaan vrij maken wat babykamer gaat worden. Daardoor kwam er een extra kastje op onze 'kleedkamer'. Daar strijk ik ook altijd en voor de strijkplank staat een tafeltje waar ik de gestreken was op zet. Handig. Echter omdat de kamer nu wat voller staat heb ik de strijkplank moeten omdraaien. Waardoor ik mij moet omdraaien voordat ik de was vervolgens op het tafeltje kan leggen. Nou. In mijn ogen was dat dus een ramp. Mijn verloofde ging er (terecht) op in, maar ik stond in mijn volste recht vond ik. Ik gooide er ook maar even uit dat hij misschien hoofdstuk 1 van het boek van Kluun (gaat over meebuigen en meeveren ) moest herlezen. Enkele dagen later stamelde ik maar voorzichtig dat het best wel meeviel dat ik me voortaan moest omdraaien om de schone was op het tafeltje te leggen . Echt, ik vond dat ik zó enorm gelijk had in deze kwestie dat dit een onoverkomelijk iets was...
Ik ben met 16 weken zwanger flauwgevallen in de apotheek, terwijl deze het drukste uurtje van de dag had. Alle toeters en bellen werden uit de kast getrokken. Dekentjes, natte doekjes, bloeddrukmeter, zuurstofgehalte, suikerspiegel, hartslagmeter, rolstoel erbij, want zwangere vrouw.. En al die mensen maar toekijken in een cirkeltje. Ik voelde me behoorlijk opgelaten.. Mocht ook niet opstaan toen ik me weer wat beter voelde. Ze wilden echt dat ik eerst in rolstoel naar de huisarts zou gaan.
Tijdens een weekendje weg met de auto heb ik mezelf van top tot teen ondergekotst (en de binnenkant van de auto heb ik ook goed te pakken gehad). Ik wilde een plastic zakje pakken, maar was te laat om hem nog open te doen. Toen heb ik het zakje maar zo voor mijn mond gedrukt, met als resultaat dat het echt alle kanten op spoot! Ik voelde me echt weer een kind van 6... Als volwassene had ik het echt nog nooit meegemaakt dat ik er zo'n bende van maakte...
Dat ik echt uit m'n naad ging toen m'n man aardbeienijs had meegenomen in plaats van vanille-ijs. Ik schaam me er nog voor dat ik zo boos werd. Terwijl ik het niet eens zo heel vies vind, maar ik had op dat moment zin in vanille-ijs.
Ik lach me rot hier, niet goed voor mijn zwakke bekkenbodemspier hahahaha. Ik kan me er ook trouwens weer eentje van deze zwangerschap herinneren. Mijn vriend had zijn tennisafspraak afgezegd, omdat het normaal mijn tennisavondje was. Ik was echt tranen met tuiten aan het huilen omdat ik me al had ingesteld op een avondje voor me zelf en nu zou hij erbij zitten. Drama werkelijk, ik heb hem gesmeekt om die gast te bellen om ajb toch te gaan tennissen.. Echt te triest voor woorden... maar ik had wel lekker een avondje voor mezelf
Jaaaaa! Dit had ik met chocolade! We hadden 4 uur vertraging op Schiphol en mijn man dacht me blij te maken met een lekker stuk chocolade. Ik kon alleen maar heel hard huilen, omdat hij pure chocola had meegenomen en geen melk met nootjes.. 6 vrienden van ons waren erbij en hebben echt geschokt staan kijken!
Uit de categorie 'begint dat nu al', een verhaaltje van zojuist: Ik stap in de trein, moet nodig plassen. Dus ga maar vast naar de wc, ondanks dat de trein nog stilstaat op het station. Ik zit op de wc, en denk opeens: fuuuuuck, inchecken! De trein gaat elke seconde vertrekken, dus ik snel broek omhoog, met riem nog open en al ren ik de trein uit, *phiew* een incheckpaaltje recht voor de deur. *bliep* en weer de trein in, broek nog immer half open. Wil weer terug naar de wc maar deze is inmiddels in gebruikgenomen door een of andere jongen, ondanks dat ik dus halverwege plassen was en geen tijd had gehad voor doortrekken...
Tijdens mijn eerste zwangerschap (34wk) had ik een lingerie party,ik zat op de bank en achter me stonden kennissen die een praatje met me maakte en de vraag was of alles goed met de zwangerschap ging. Ik antwoorde "ja hoor,alleen een beetje last van mijn rug" terwijl ik dat zei zet ik mijn drinken gebukt op tafel en laat een kei harde scheet!!! Waarna iedereen wegliep en zeiden "ik merk het!!" Ik schaamde me de rest van de avond!!
Gelukkig kan ik er nu om lachen maar schaamde me dood! Ik lekker douchen (13weken zwanger ) en.moest een scheet laten dus ach, sta toch alleen in de douche Gevolg was dat ik mn eigen lucht in de krappe warme douche niet kon hebben en dus heel de douche ondergekotst heb. Mijn man kwam heel bezorgd kijken en ik moest dus beschaamd de oorzaak vertellen Hahah