Baarmoedermond nog ver naar achter, wel al ontsluiting

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lils, 11 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lils

Lils Bekend lid

11 sep 2017
    614
    648
    93
    Vrouw
    Hallo,

Ik lees al een tijdje mee op de forums over van alles en nog wat en heb nu toch besloten zelf een vraag te stellen.

Ik ben 38.4 w zwanger en ik hebvandaag een inwendig onderzoek gehad bij de vk. Ik heb al een aantal weken heftige voorweeen en ze wilde kijken hoe het ervoor stond.
    Mijn baarmoedermond is helemaal verstreken en ik heb 2 cm ontsluiting, maaarr mijn baarmoeder ligt schijnbaar nog steeds te ver naar achter gekanteld. Hieruit concludeerde zij dat het wss dus nog wel even zou kunnen duren ondanks de vele voorweeen.

Nou heb ik dit bij mijn eerste zwangerschap nooit gehad en ik had er ook nog nooit van gehoord.. wel al ontsluiting maar nog een gekantelde baarmoeder.

Heeft iemand hier ervaring mee? Of kan iemand uitleggen hoe dat dan in zijn werk gaat?

Groetjes

2. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Ik had bij de tweede ook enorm veel voorweeen. Vk heeft geprobeerd te strippen en zei toen ook dat de baarmoeder nog te ver naar achteren gekanteld was, wel volledig verstreken en 1cm ontsluiting. Dat ging nog wel even duren volgens haar. 15 uurtjes later bevallen :D

Deel Deze Pagina