Klus vraagje:D

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bezigbijtje, 14 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Heej meiden,

aller eerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
    Ik hoop dat ik heeel snel mag volgen:D
    Ik zit weer rond mijn ei, en vraag me toch echt af:

Hebben jullie rekening gehouden met het klussen rondom je ei?
    ZO ja, doen jullie het dan echt elke dag, om de dag of wat hebben jullie aangehouden? Iedereen zegt dat het om de dag het beste is, maar wat is jullie eigen ervaring?:D

En hebben jullie iets speciaals gedaan, de ronde dat jullie zwanger raakte waardoor je denkt JA dat heeft geholpen?

Bedankt voor je reactie!

Liefs,, bezig bijtje.

2. robijntje1982

robijntje1982 Niet meer actief

ik hield wel steeds in de gaten wanneer mijn ei was en in het begin dat wij ermee bezig waren ook heel bewust rond die tijd aan het klussen gegaan. na 3 maanden deden we dat niet meer, en genoten we gewoon van het klussen wanneer we daar zin in hadden en die maand werden wij zwanger. toeval of niet ik weet het niet maar toen ik rustiger werd en minder gefocust was werd ik ook zwanger.

jij heel veel succes met het zwanger worden, ik hoop dat jullie snel gezegend mogen zijn met een klein wondertje

3. fafje

fafje Niet meer actief

ja om de dag rond mn ei...maar wel ruim genomen...dus bijv mn ei was op 1 april...dan begonnen we een week ervoor dus vanaf 24 maart t/m 8 april... en dan extra op mn ei dag hahahah...maakte trouwens ook gebruik vn ovu testen...

4. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Wij zijn verhuisd in de periode dat we zwanger raakte.
    ik hield al wel mijn cyclus in de gaten en probeerde dan te "klussen" rondom die periode. Helaas werd dat niet asl erg romantisch ervaren door vriendlief. Ik had me er even bij neergeled, met de gedachte dat als ik na een half jaar nog niet zwanger was, we dan wat gerichter zouden vrijen. Maar toen was ik plots zwanger. Had tie toch nog raak geschoten tussen het verhuizen door :)

5. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    ik weet niet of het geholpen heeft maar ik ben 3 keer in maand 3 zwanger geraakt.
    Wij deden het sowiezo dag voor en dag van de eisprong en zodra manlief zijn 'daad' gedaan had ging ik met mijn benen de lucht in en zorgde we dat ik ook klaar kwam.
    Schijnt dat na het klaarkomen van de vrouw de zaadjes naar binnen schieten door het samen trekken van de baarmoeder.
    Wat ik al zei ik weet niet of het klopt of dat mijn vriend en ik goed vruchtbaar zijn, maar 3 keer zwanger in de 3de ronde...
    Ik raad het iig iedereen aan om te doen haha

6. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    In de maanden ervoor heb ik het wel in de gaten gehouden en net in april niet en het was raak! Of het nu komt doordat ik er niet zo mee bezig was of doordat onze eerste trouwdag geluk heeft gebracht ;) weet ik niet, maar het was wel een grote verrassing toen de test 'zwanger' aangaf.

7. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Ik heb er op gelet wanneer m'n ei ongeveer zou moeten zijn, zit nogal eens een week verschil in. Een paar dagen voor tot een paar dagen na om de dag geklust, het was al erg snel raak hier, 2e maand.

8. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Hallo,

Hier ook om de dag geklust.
    E na een poosje ovutesten gebruikt.

En hier ook met de benen om hoog zodat de zwaartekracht mee kan werken. En tegelijk klaarkomen is ook ene goed optie.

Succes met klussen.

Oh hier 1e keer de 2e ronde zwanger en daarna om de drie maanden, helaas een miskraam, maar de 4e keer was het blijven zitten

9. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    Ten eerste heel veel succes met zwanger worden en ik hoop dat je snel zwanger mag worden!

Ik heb helaas geen tip..wij hadden maar 1 keer geklust..niets bijzonders gedaan behalve ik onder op en mijn vriend boven op haha stom om dat zo op te schrijven hihihi wel heel even met de beentje omhoog gelegen maar meer zodat het bed niet vies zou worden hahaha..maarja was in 1 keer raak..nooit verwacht..
    en volgens mij was het 1 of 2 dagen voor mijn eisprong..

succes!

10. claire1978

claire1978 Actief lid

5 jan 2010
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi!!!

Nou, wij zijn flink van bil geweest, zeg maar;).
    Meer dan wordt aangeraden hoor, zeg t eerlijk!
    Ik heb in de 'rake ronde' gebruik gemaakt van ovulatietests. Bleek toch dat ik de maand ervoor er 2 dagen naastzat, als ik kijk naar m'n eigen beredenering. Na mn menstruatie zijn we om de dag gaan klussen. Een paar dagen voor m'n eisprong zijn we begonnen met de dagelijkse klus (manlief heeft nog nooit zo hard gewerkt;)).
    Toch hebben we iets goed gedaan, omdat het zaad van manlief eigenlijk behoorlijk beneden pijl is.

Ik ga heel hard hopen dat jullie snel een positieve zwangerschapstest mogen hebben!!!

Succes met 'the job8)'

Groetjes Claire

11. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

16 okt 2008
    688
    0
    0
    Ja ik wist wel wanneer ik ongeveer mijn ei zou moeten hebben.

De dagen eromheen kwam er wel meer initiatief om te vrijen van mijn kant moet ik bekennen.... :D

Trouwens dag voor, tijdens en na eisprong deden we het.... Heeft wel 2 keer zijn vruchten afgeworpen, de eerste keer in de 2e poging raak en nu in de eerste poging maar dat is natuurlijk toeval.

Succes!

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    tnx meiden:D

Mijn ei zit eraan te komen! (zie foto hieronder)
    morgen of overmorgen posi.... morgenvroeg gaan we lekker aan de klus:D:D De meeste van jullie klussen rond het ei dus elke dag???

Liefs, bezig bijtje

13. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Haha, nee wij hebben het niet volgens bepaalde regeltjes gedaan, ik merkte toevallig dat ik mn eisprong had ( Voelde de pijn in mn buik namelijk ) en hadden die week wel genoeg voorraad opgebouwd, maar deden het voor ik zwanger was zowizo wel veel meer als nu ( Nu ben ik vaak moe )

14. claire1978

claire1978 Actief lid

5 jan 2010
    438
    0
    0
    NULL
    NULL

Gezien je naam moet het goedkomen met het klussen;):D

Groetjes Claire

15. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Wij hebben gewoon om de dag geklust rondom ei (niet extra vaak of iets) maar wel elke keer gezorgt dat ik klaar kwam nadat manlief de zaadjes bij mij naar binnen had geschoten :D
    En blijkbaar heeft het effect gehad :D

16. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

hihi,,,, ik hoop het;)

17. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Om de dag is een beetje achterhaald. Veel gyneacologen raden tegenwoordig aan elke dag. Hoe meer zaad, hoe meer kans. Ik slikte hormonen en liep dus in het ziekenhuis, na een posi ovutest direct klussen en elke dag rondom mijn eisprong. En zie onerschrift..... met resultaat!

18. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    niet veel anders gedaan, we hadden het een week niet gedaan geloof ik, en zei eigenlijk heb volgens mij een ei. toen gedaan en op vakantie geweest... heeeeeell cliché ik weet het, maar het heeft blijkbaar vruchten afgeworpen :p

19. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Hoihoi,
    Wij in ronde 3 zwanger, waren op vakantie.
    Had het voor de vakantie zo ontzettend druk gehad met vanalles en heel veel aan mn hoofd dat toen we op het vliegveld zaten ik echt af had gesproken met mezelf om nergens meer aan te denken en echt te gaan genieten.
    Wist wel ongeveer wanneer mn ei zou komen maar hebben het alleen gedaan toen de zin daar ook echt naar was ;)
    Was uiteindelijk om de dag geweest, had van elke dag opgeschreven waar we naartoe waren geweest etc.
    Verder geen gekke dingen gedaan, genoten van de vakantie en toen we thuis waren positieve test!
    Succes!

Deel Deze Pagina