beetje verward

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door liefje, 29 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefje

    liefje Actief lid

    12 okt 2005
    404
    0
    0
    verpleegkundige
    willebroek
    In september heb ik mijn spiraal (zonder hormonen) laten verwijderen, normaal zou ik onmiddelijk vruchtbaar zijn volgens de gyneacoloog.

    De eerste maand volgend werd ik gewoon ongi wel met een langere cyclus dan normaal 36 dagen.

    Nu een maand later word ik gewoon niet ongi, ik zit nu ruim in de 40 dagen en nog steeds niets, heb reeds een zwangerschapstest en bloedtest laten uitvoeren maar beiden waren negatief. Omdat ik toch wel een beetje ongerust ben heb ik volgende week een afspraak met de gyneacoloog om er met haar over te spreken. Ik hoop voor mezelf dat ik toch gewoon ovuleer en toch zwanger kan geraken en dat mijn ongi gewoon eenmalig overslaan. Ik wil echt kindjes en ik zou niet weten wat ik moet doen moest ik er geen kunnen krijgen. Zijn er nog vrouwen die dit meemaken ?????

    Ik ben helemaal verward :(
     
  2. dorito

    dorito Bekend lid

    10 nov 2005
    868
    0
    0
    nee sorry liefje. ik heb daar gen ervaring mee. het zou er mee te maken kunnen hebben dat je toch nog even een onregelmatige cyclys hebt. 36 dagen is natuurlijk ook wel redelijl lang.

    even toch bezoek gynecoloog afwachten. wel fijn dat je al zo snel daar terecht kan. sommigen moeten eerst langs huisarts en zo. en niet meteen wanhopen hoor. want stap 1 is om je cyclus goed op gang te brengen en dan vor kindjes te gaan. wil niet zeggen dat je ze niet kunt krijgen.

    sterkte.
     

Deel Deze Pagina