Ik heb een vraagje, ik heb het laatste weekend van Mei mijn ei gehad en sinds vandaag wat lichte (menstruatiegevoelachtige)buikpijn terwijl ik over 5/6 dagen pas mijn NOD heb. Iemand een idee wat dit kan zijn?
hoi goudvisje, het zou kunnen betekenen dat je zwanger bent maar kan natuurlijk ook je menstruatie betekenen. Ik had 2 weken geleden, 5 dagen voor mijn verwachte menstruatie, buikkrampen alsof ik elk moment ongesteld kon worden, had een beetje gevoelige borsten maar die heb ik eigenlijk altijd voor mijn menstr. Alleen op de dag van mijn verwachte menstruatie werd ik het niet,aangezien ik een hele regelmatige cyclus heb, meteen getest : ZWANGER!! Ik was heel erg verbaasd want had verder helemaal geen symptomen.. Ik zou dus nog even afwachten. Spannend voor je!! Succes
Bedankt voor het reagreren, ik zal er maar niet vanuit gaan en zien wat het vrijdag is! Bij onze zoon heeft het ook erg lang geduurd dus zal nu ook wel lang gaan duren eer we een kindje mogen verwachten!
spannend, heb in andere topics ook wel gelezen dat ze ook het gevoel hadden dat ze ongi werden, maar niks daarvan, ze bleken wel zwanger, superspannend dus voor jouw..... vreselijk dat wachten.... succes morge
gouvisje, ik zou morgen gewoon testen dan weet je het als het goed is zeker!! Ik ben nu ongeveer 5 weken zwanger en heb tot vorige week die menstruatiekrampen gehad, nu is het wat minder maar voel ze af en toe nog steeds en daarnaast ook een soort van speldenpriksteekjes rechtsonder. Heb de vk gebeld en zij vertelde me dat het normaal is dat je in het begin van je zwangerschap allemaal gekke dingetjes voelt onderin je buik. Ik ga voor je duimen voor morgen!!!
tuurlijk ben je geen stomme miep. Ik begrijp precies hoe je je voelt. Vanaf het moment dat je stopt met de pil wil je gewoon graag zwanger worden, je stopt namelijk niet voor niets. Ik was vanaf het helemaal in spanning of het toch gelukt was, hield mn eisprong in de gaten... Tot deze maand, ik was er totaal niet mee bezig, had een begrafenis en ging erna op vakantie... Het fijnste is dus dat je er eigenlijk niet mee bezig bent maar helaas ben je dat natuurlijk wel, zo werkt dat gewoon!! Hoop dat je inmiddels een POSITIEVE test hebt gedaan!! Liefs