Alweer een aantal maanden geleden dat ik een keizersnee heb gehad. Nu is de huid boven en onder de wond nog wat gezwollen. Normaal is dat volgensmij? Ook met sporten af en toe nog wel last van. Nu vroeg ik me af of ik de wond nog moet verzorgen bijv met Bio-oil ofzo of hebben jullie andere tips om het herstel te bespoedigen of niks aan doen?
Twee keer keizersnee gehad en twee keer niks aan gedaan. Heb het gewoon zelf laten genezen zonder een of ander goedje erop te smeren.
Ik heb er ook niets aan gedaan, maar het is inderdaad nog wel wat gevoelloos boven en onder de snee....en ik heb nog een klein hangbuikje wat zo heel charmant een beetje over de snee heen hangt....misschien toch binnenkort eens even beginnen met buikspier oefeningen...
Ik heb gesmeerd met bio oil. Mijn litteken zit heel erg laag en is supermooi geheeld. Geen gevoelloze huid, niet dik, ben er erg blij mee. Denk niet dat dat komt door de bio oil trouwens hoor, maar ik vond het zelf prettig om er iets op te smeren.
Ook niks gedaan of het ooit helemaal wit wordt ik denk het niet meer het is al 1,5 jaar geleden nu....
Hier Bio-oil gesmeerd. Ik ben erg blij met hoe het er nu uitziet. Al weet ik natuurlijk of dat door de Bio oil is gekomen