zo verschrikkelijk duizelig maar geen ijzer te kort

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door sistabigbones, 16 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    hallo,
    ik had een vraagje,ik ben drie weken geleden naar het ziekenhuis geweest omdat ik heel duizelig was hoofdpijn ,overgeven ,buikpijn.alles getest bloed urine bloeddruk hartfilmpje baby alles goed behalve dat ik voedselvergiftiging had van kip van een bekende fastfoodketen.
    Maar sindsdien blijf ik duizelig weer bloeddruk gechecked ijzer gehalte weer alles ok ben nu 32 weken zwanger en ik word er gek van het voelt als of ik in een vissekom leef ofzo als ik opsta of ga liggen of te snel naar links of rechts kijk draait heel mijn hoofd ben ook naar de dokter geweest gewoon om te kijken ook niks.Weten jullie mischien waar het aan kan liggen want het beheerst mijn hele dag en ik wil er heel graag vanaf

alvast bedankt
    groetjes eva :D

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Eva,

duizeligheid komt bijna nooit door laag ijzer, wel door lage bloeddruk. Je kunt proberen na lang zitten/liggen heel rustig op te staan. Regelmatig over de dag verspreid kleine hoeveelheden eten. Ook dropjes, bouillon, chips of zoethoutthee. Ik hoop dat je er baat bij hebt!

Mirjam

Deel Deze Pagina