grootte en gewicht

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lunaatje, 3 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lunaatje

lunaatje Actief lid

4 dec 2006
    297
    0
    0
    dienster
    deurne(antwerpen)
    wat is de gemiddelde grootte en gewicht van een zwangerschap met 29 weken?

2. PoezieQ

PoezieQ Bekend lid

31 jan 2007
    580
    0
    0
    Hoi Luna,

Op http://vaderschap.org/cgi-bin/yawps/mod ... ttings.cgi kun je opgeven wanneer je bent uitgerekend. Dan staat er precies hoe lang je zwanger bent (in seconden, dagen, weken en maanden) en van je kleintje staat er hoe groot en zwaar het op dat moment is. Heel grappig, je ziet het echt per seconde oplopen. Ook staan er bij iedere week nieuwe ontwikkelingen bij.
    Dat gemiddelde van hoe groot en zwaar je kleintje is, moet je wel een beetje ruim nemen, want ik heb een aantal boeken, en in ieder boek staat weer iets anders.

Groetjes Susanne

3. RedRose

RedRose Actief lid

14 sep 2006
    235
    0
    0
    Grappig die site susanne!

Ik heb gister toevallig een echo gehad en toen hebben ze ook berekend hoe zwaar het kindje nu zou zijn. En t klopt eigenlijk allemaal wel met die test. Ik was ook benieuwd of het niet wat extreem was wat ik gister te horen kreeg maar volgens deze test is het dus heel normaal! Ons kindje zou nu rond de zes pond zijn. Ik vond het nogal wat, als je dan nog 3 weken moeten.... Maar goed, ook de test zegt zoiets.

Groetjes.

4. Michelle20

Michelle20 Actief lid

3 jan 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    boekjes etc zijn natuurlijk wel de algemene richtlijnen.
    Maar het verschilt per persoon wij zijn ook niet allemaal even zwaar en lang toch?

Maar ik zou idd gewoon van de richtlijnen uitgaan want de meeste babytjes zitten daar wel op.
    Mijn zoontje woog 3560 gram en 50 cm bij de geboorte dus die viel ook binnen de lijnen.

5. lunaatje

lunaatje Actief lid

4 dec 2006
    297
    0
    0
    dienster
    deurne(antwerpen)
    hey,normaal zou het 1468kg moeten zijn,en hij is er 1115kg
    moet binnen 2 weken terug op controle voor het gewicht op te volgen.
    op zich was het geen probleem,kan altijd een klein ,fijntje worden.
    maar om zeker te zijn wou ze het toch wat opvolgen.
    had ook gevraagd voor 3d,hebben dit ook geprobeerd maar hij lag constant met zen handje voor zen gezichtje

6. PoezieQ

PoezieQ Bekend lid

31 jan 2007
    580
    0
    0
    Scheelt weer met persen :)

Deel Deze Pagina