wie herkent dit?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door marianne1984, 5 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marianne1984

marianne1984 Actief lid

15 aug 2007
    402
    0
    0
    Hallo,wie herkent dit?

Omdat ik kriebelhoest heb heb ik even een inlegkruisje in mijn onderbroek gedaan. :)
    Maar nu zie ik dat er gele afscheiding inzit, :( ook bij het afvegen zelf wat.
    Het is misschien niet een lekkere vraag, maar hoop toch dat jullie weten wat het kan zijn. :oops:

graag jullie meningen. :)

2. marianne1984

marianne1984 Actief lid

15 aug 2007
    402
    0
    0
  3. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ik herken het gezien mijn werk het kan redelijk wat zijn, geslachtsziekte, schimmelinfectie of gewoon een schommeling door je hormonen. Ga voor de zekerheid ff langs de Ha. Kriebelhoest herken ik nu trouwens wel dan is het hoogst belangrijk dat er een inlegkruisje inzit hahaha :) Succes meis!

4. marianne1984

marianne1984 Actief lid

15 aug 2007
    402
    0
    0
    ja een inlegkruisje ben je zeker nodig...heb al weken last van kriebelhoest, kom er maar niet vanaf.

Maar je kan toch niet zomaar een geslachtziekte oplopen?
    mijn man is de 1e voor mij en ik voor hem.
    we hebben al bijna 8 jaar een relatie.

En wat betreft schimmelinfectie, moet je dan geen jeuk hebben?

En dat met die hormonenschommeling, maakt niet uit?

5. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Door je hormonen kan alles af en toe wel is van slag zijn, nou ja af en toe :) Weet je het kan zoveel zijn ga voor de zekerheid gewoon ff langs je ha. Ik wil je man niet van overspel beschuldigen hoor haha! Daarom het kan zo veel zijn succes meis!

6. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Bij n schimmel infectie begint het inderdaad op den duur te kriebelen (en soms niet zo zuinig ook) en kan op den duur n branderig gevoel geven.
    Maar die kan je dus zomaar oplopen...vooral als je zwanger bent ben je er vatbaarder voor. Zijn je eigen schimmeltjes die er horen die dan n beetje erg enthausiast aan t vermeerderen zijn. Ik heb t ooit gehad nog voor ik uberhaupt aan sexueel contact deed.
    NIET wassen met zeep daar beneden is een van de dingen die de kans erop vermindert (dat deed ik dus voor die eene keer wel....met de nodige kriebels als gevolg)
    Katoen ondergoed is ook beter om t te voorkomen...en verder....tja heb je t eenmaal dan ga je beter toch even naar de huisarts voor n zalfje of pilletje (net wat hij/zij nodig acht)
    Maar is t niet gewoon witvloed?
    Dat is bij mij nml altijd als ik zwanger ben (dit is de 4e x) dat is iet wat slijmerige gelige afscheiding. En die komt ook want meer als je niest of hoest.
    Oja...mocht t toch de schimmel infectie zijn bedenk dan dat je je mannetje ermee aan kan steken!
    Maar t kan idd ook helemaal iets anders zijn...Dus als je t niet vertrouwt...beter n keer teveel naar de dokter als te weinig!

7. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik had het ook... bij mij hoorde het alleen bij een verandering van de hormonen is mij verteld.. en schimmelinfectie gaat bijna latijd gepaard met een luchtje eraan.. en je hebt dan inderdaad veel jeuk..

maar ik zal ook even naar de ha gaan als ik jou was :) kan nooit geen kwaad inderdaad:) succes:)

8. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Het kan idd een schimmel zijn, maar ook gewoon omdat je zwanger bent. Ik heb er nu ook meer last, maar heb geen schimmel. En idd als er een luchtje aan zit zou ik ff naar de HA gaan.

9. minime28

minime28 Lid

27 nov 2007
    39
    0
    0
    Hey Marianne1984,

Ik herken het ook! Ik wilde net een nieuw onderwerp hier over openen totdat ik jouw berichtje las!

Ik heb de ene dag bijna geen afscheiding, de andere dag witvloed en dan weer een dag heel erg (donkere) gelige afscheiding (soms heel dik). Ik heb ook soms last (gehad) van afscheiding met een ander raar kleurtje, als je goed kijkt kon het licht rozig zijn. Ook een keertje slijm gehad met iets bruin erin (wel minimaal). Ik heb me erge zorgen gemaakt (doe ik nog soms hoor), maar probeer het nu van me af te zetten.

Wie herkent dit?

Succes meid!

10. marianne1984

marianne1984 Actief lid

15 aug 2007
    402
    0
    0
    bij mij is het denk ik geen schimmelinfectie, ik heb helemaal geen jeuk ofzo.
    wel had ik de dagen ervoor witte (wat dikkere) afscheiding.
    zal het er gewoon bij horen dan?

Deel Deze Pagina