eline25 - 03 november -ronde 1 = ZWANGER uit gerekend op 15-07-2010 Wendyenrichard - 6 november - ronde 1 wachtbankje Chivay - 30 november - ronde 1 - 1e kindje = ZWANGER uit gerekend op 03-08-2010 Kirin - 6 november- ronde 1 - 1e kindje = wachtbankje Alicia78 - 9 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-08-2010 MamaVan4 - 27 december - ronde 2 - 5e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-09-2010 Jane1983 - 30 december - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 07-09-2010 San84 - 9 januari - ronde 2 - 1e kindje = wachtbankje Sammie81 - 21 januari - ronde 2 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-09-2010 Wendy2010- 25 januari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 04-10-2010 Kwebbelsnoes - 4 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 12-10-2010 nana1985 - 4 februari - ronde 2 - 1e kindje Chantal1234 - 20 februari - ronde 3 = ZWANGER uitgerekend op 17-10-2010 lovely me - 8 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 18-10-2010 Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje NBroen - 17 februari - ronde 4 - 3de kindje = ZWANGER uitgerekend op 24-10-2010 Jeanetjuh - 21 februari - ronde 4- 1e kindje Ingie - 28 februari 2010 - ronde 4 - 2e kindje. Girllie23 - 02 maart - ronde 5 - 1e kindje Wen1975 - 6 maart - ronde 4 - 1e kindje EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje missyf - 13 maart - ronde 5 1e kindje Banne77 - 17 maart - ronde 5- 1e kindje Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje vlindertjes: Kwebbelsnoes -5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken Zo de lijst ook erbij
Miekje, bedankt voor het nieuwe onderwerp, zal ik dan maar aftrappen na jou Elleke, gefeliciteerd joh!! Super, weer een zwangere erbij hier! Kwebbelsnoes, beterschap! Het heerst volgens mij wel ja, de schijteritis Mamavan4, wat ben je lekker kleurrijk vandaag Kijkt inderdaad erg vrolijk J PS: ik heb in deel 2 even een linkje gezet hier naartoe, dan moet iedereen wel weer hier terecht komen toch?
hey ladies, heb een tijdje niet gereageerd maar wel mee gelezen voelde me niet zo lekker en heel erg moe en sinds vanochtend misselijk! Alle zwangere van harte gefeliciteerd!!!! @ Banne je moet gewoon doen waar je je het beste bij voelt meis @ babykamers mooie kamer hoor! @ wen wat fijn dat je geen PCO hebt en dat je snel een positivie test mag hebben @ jeanetjuh spannend je mag bijna gaan testen!! merk je al wat? Ik ben aan het twijfelen naar welke verloskundige ik zal gaan heb namelijk al wel een afspraak staan bij verloskundige rotterdam oost maar ik twijfel of ik er misschien goed aan doe om naar verloskundige centrum bergweg te gaan alle 2 zitten ze in rotterdam. Bij de bergweg kunnen ze ook gelijk echo's maken hoef ik niet naar een ander centrum ofzo wat vinden julie? morgen mag ik gaan beginnen met mvm. liefs
pff ik heb me vandaag toch last van de rug, heel laag dus ook als ik ga staan of me wil draaien doet het zeer....
Goeiemorgen, Ff wennen hoor, hier reageren op berichten uit het oude topic. @ Miekje, vroeg me al af wanneer iemand zou zeggen dat niet alle zeeuwen zo zijn.... Hij snapte het wel direct, maar hij liet niet direct merken hoe blij hij was. Gisteravond laat heb ik het gewoon gevraagd. Hij is er wel blij mee was het antwoord. Verder weinig of geen reactie gehad. Ik heb het daar heel erg moeilijk mee. Het is bij ons op dit moment STRESSEN!!! en wij hebben het vorige maand over gehad om weer aan de pil te gaan. Dat vond hij toen geen goed idee en nu is het raak. Nu begin ik dus heel erg te twijfelen. Ik ben er zelf heel blij mee, maar hoopte op een beetje meer enthousiasme van mijn vriend.... Denk dat hij gewoon ff wil afwachten of het allemaal goed gaat. Mijn schoonouders weten het al, ik had het van de week met mijn schoonmoeder over zwanger worden gehad en toen ik gisterochtend binnen kwam had ze het gelijk door. Toen kon ik natuurlijk mijn mond niet meer houden. Ik denk dat wij komend weekend mijn ouders ook gaan vertellen. Ondanks dat ik niet zo'n goede band met mijn moeder heb, wil ik toch dat ze het weten, vind het anders niet "eerlijk". Voelt anders niet goed. Tot zover, is een lang verhaal geworden..... Groetjes, Elleke
hey dames, alweer deel 3... op naar deel 4! @doglover,weet je vriend/man het al? @all ik heb net mijn test in de prullebak gegooit... helaas negatief... zwaar balen dus!!! Nu maar wachten op de afspraak bij de gyn, al vind ik het doodeng! liefs
@ Doglover, wat vervelend voor je dat je vriend zo reageerd. Hopelijk kun je er toch een beetje van genieten. @ Wenrich, balen meid. Hoop dat je bij de gyn meer duidelijkheid krijgt. @ Lovely me, Ik voel me heel erg moe en af en toe wat steken/krampen in mijn onderbuik. Dus we wachten af. Bij onze kruidvat hebben ze geen testen en heb nu maar 1 test liggen en wil hem niet te vroeg gebruiken haha dus afwachten maar. Liefs
Uhm waarom hebben we een nieuw onderwerp? Je mag 5000 berichten plaatsen voordat je nieuwe moet openen. Zover waren we toch nog niet? @Elleke Jammer dat je vriend zo reageerde en ik hoop dat hij snel bijdraait. Geniet je er wel van? @Wendy Balen dat je test negatief was, gun het je zo dat je zwanger bent. Nu hopen dat je ongi maar eens komt zodat je verder kan! @MamaVan4 Ik hoop dat die pijn in je rug snel weer weg is. @Jeanetjuh Spannend meid, nog 2 daagjes... Ben mijn duimen alweer blauw aan het draaien voor je. Ik ga zo maar eens aankleden enzo en dan op weg naar de RAI. Ben benieuwd hoe de 9 maandenbeurs is, heb er nog nooit gelopen dus... Fijne dag allemaal!
Wen met wie ga je dan daarheen? ben er zelf ook nog nooit geweest en had zoeiets van als ik niet zwanger ben wat moet ik daar dan doen? veel plezier in elk geval en ga je de kinderwagens nog testen? Groetjes san
@Girlie. Ik had ook twee dagen een lichte streep en daarna twee even donkere. Als de streep op z'n donkerst is,zit je op de top qua eisprong. Dan heb je binnen 24 uur je ei en mag je aan het klussen @aliciaOow oke kan meerdere dagen dus hihi.. nou dan ga ik nog maar paar dagen ovu tests doen kom me ei vast tegen de komende dagen haha.. vandaag maar weer 1tje doen .. is me laatste dus moet dan nog maar even nieuwe bestellen .. Weekend maar goed klussen Kiss
Deel 3 alweer!!! Hier wordt wat afgekletst hoor. @Jeanetjuh spannend je mag bijna testen. Voel je al wat of denk je dat het niet raak is deze maand. Hier alles goed. Zit nu op het wachtbankje. Wat heb ik hier een hekel aan zeg. Kan me niet snel genoeg gaan. 24 febr. alweer 5 jaar getrouwd en 2 maart jarig. Hoop op een mooi kado. 28e mag ik testen.
@all, Ik doe mijn best om ervan te genieten, loop op dit moment alleen maar te janken omdat ik ontzettend in de war ben. Vanmiddag ga ik bij een vriendin helpen bij een kinderfeestje en hoop ik ff mijn gedachten te kunnen verzetten..... Misschien dat ik vanavond nog ff terugkom, maar denk dat ik eerst ff zelf de dingen op een rij moet gaan zetten..... Knuffel en groetjes, Elleke
heeii jammer dat je vriend zo reageerd misschien is het inderdaad dat hij 'onveilige tijd' even wil afwachten voor hij echt blij wil zijn.. snap heel goed dat je er mee! Veel plezier met je kinder feestje! Kiss G.
@ doglover: voor mannen is het natuurlijk heel anders dan voor ons. Mijn vriend reageerde de eerste paar dagen ook heel mat, zowel de vorige keer als deze keer. Bij hun duurt het wat langer voor het besef komt. Pas sinds deze week vraagt de mijne regelmatig wat ik voel en op de bank en in bed legt hij heel lief een hand op mn buik. Geef hem even de tijd om het nieuws te verwerken en dan weet ik zeker dat hij echt wel bijdraait, waarschijnlijk is het nog niet doorgedrongen.
Elleke wat jammer dat je vriend zo reageerde, maar net wat kwebbelsnoes zegt bij mannan moet het even doordringen. Dat had de mijne ook en nu is hij heel enthousiast Dus nog even afwachten.... WendyenRichard wat balen dat je een negatieve test had Hopelijk kom je straks bij de gyn wat meer te weten. Loveley me hier begint de misselijkheid ook. Het begon met af en toe nu is het iedere middag tot laat in de avond raak Vreselijk dat overgeven. Kom nou ook pas net mijn bed uit. Eigenlijk schandalig, maar had het echt even nodig. Heeft iemand van jullie nog tips tegen misselijkheid?
@ Wen, veel plezier in de rai, knap dat je naar de 9 maandenbeurs gaat ik zag het echt niet zitten. En blijven duimen voor me haha. @ Ingie, Voor jou is het ook weer spannend he. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken heb wel wat verschijnselen die ik de vorige keer dat ik zwanger was ook had die vreselijke vermoeidheid geen trek overdag en krampen/steekjes in mijn onderbuik en vreselijke testdrang haha maar heb maar 1 test liggen en ga ik pas volgende week gebruiken. Dus we zullen het afwachten. @ Chantal, Ik was ook zo misselijk en at sochtends in bed een beschuitje en moet zeggen dat hielp erg goed.
Hey Meiden, Wat word er toch lekker veel gekletst!Gezellig nu al in deel 3! Ik zal deze dagen f wat minder actief zijn, de griep heeft me te pakken! Fijn weekend allemaal, Liefs Magic