Drukkend gevoel van onderen...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Arri, 16 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Echt spannend, nog een paar daagjes en dan is het zo ver!
    Ik hoop veel mooie testjes te zien :D

2. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Ilona, het zou bij jou ook wel een enorm grote teleurstelling zijn als het een negatieve test is, of niet?
    Gezien jouw vele cyclussen...
    Wacht je tot je NOD?
    Welk idee heb je zelf?

3. Pinguïns

Ach ja, teleurstellingen heb ik genoeg gehad.
    En dan niet omdat de test negatief was, maar omdat tot nu toe 2 zwangerschappen in een miskraam zijn geindigd.
    Ik ga zeker wel wachten tot zaterdag met testen, want anders wordt het best wel een duur grapje iedere maand.
    Ik voel natuurlijk weer van alles, maar hou er gewoon rekening mee dat het 50/50 is.
    Ik zie het zaterdag wel :)

4. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Arri, ik had na m'n eisprong ook tijdje meer slijm... Volgens mij kan dat wel hoor. Was het doorzichtig?

Ik heb ovutesten gebruikt en weet haast zeker dat zondag m'n nod is. Ik heb me voorgenomen om niet te vroeg te testen dus dat wordt op z'n vroegst maandag of dinsdag.. Vorige ronde vals positief getest dus blij met niks! Was ook nog mijn mans verjaardag dus dubbel balen!

Sinds vandaag heb ik ineens een soort mini-krampjes heel af en toe..:( Maar ook wel een zeurderig ongi-gevoel soms. Oja, en last van m'n rug (laag)... Pfff ik word soms zo gek van mezelf!;) Ik wil er niet steeds aan denken en enorme hoop creëren voor mezelf maar dat is zooooo moeilijk!

@Ilona, respect voor jou meid! Hoe jij erin staat... Lijkt me heel zwaar om zo lang te moeten wachten en dan tot 2 keer toe een miskraam verwerken! Ik hoop dat je snel zwanger wordt!!

5. Pinguïns

Dankjewel meid, het gaat hier inderdaad niet van een leien dakje helaas...

Aan jouw onderschrift te zien zijn jullie ook al een tijd bezig zeg, jeetje... :(
    Ik hoop dat je zondag eindelijk mooi nieuws mag hebben!

6. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Ilona, tja, die rondes sluipen er vanzelf in hè... Elke keer weer even die teleurstelling en dan ga je vol goede moed toch weer verder.

Ik hoop dat we allemaal een mooie test hebben over een paar dagen!!

7. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ik hoop het ook voor jullie en mezelf natuurlijk :D

8. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Nou, gisteren nergens meer last van gehad. Dan is het nu dan echt afwachten hè? Moet lukken!! :) We houden de moed erin.
    En uiteraard hoop ik van harte op positieve testen, voor jullie, maar ook voor mij!!!
    Hoe is het met jullie kwaaltjes? Naast verkouden te zijn, merk ik bij mij niets ongewoons... Maar dat zegt nog niets hè? :)

9. AHzondag

nou ik had gisteren roze afscheiding en witte puntjes uit mijn tepels, nu is mijn buikpijn erger geworden, dus verwacht er niks meer van!

10. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Waarom verwacht je er niets meer van?
    Is het echte ongesteldheidsbuikpijn?

11. AHzondag

ja, denk het wel trekt ook naar mijn benen.
    ik heb nooit echt buikpijn als ik ongi moet worden, pas als ik het al ben.

12. Pinguïns

Hoi meiden!
    Oeeee ik ben stom stom stom!
    Ik wilde vanmorgen vast een testje doen, want ik kon me weer niet bedwingen natuurlijk en binnen de tijd was er ergens in de verte een streepje te zien.
    Nu de test is opgedroogd is hij wel te zien, maar nog steeds erg in de verte.
    Wat een muts ben ik ook, ik moet gewoon wachten tot zaterdag!
    Het was een testje van testjezelf.
    Hopelijk wordt hij een stuk duidelijker over een paar daagjes :)

13. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Sammie, wat lastig zeg... eigenlijk kan het nog steeds alle kanten op!! Nog 3 daagjes wachten...

Ilona, oei... tja... wat te zeggen? Of het echt handig is, weet ik niet... Maar toch zou je zeggen: een streepje = een streepje. Ik ken testjezelf niet. Heb je elke cyclus getest? Toch nog maar even 3 dagen wachten... Spannend hoor!

Ik wacht in ieder geval tot de 26e of de 28e! Dan is mijn cyclus namelijk 30 of 32 dagen... De gemiddelde duur van mijn cyclus is 32 dagen...
    Ik heb echt geen flauw idee wat het deze maand is! Ik hoop zo hard...

14. Pinguïns

Nee, ik denk niet dat het heel handig is wat ik heb gedaan.
    Tot nu toe heb ik wel zowat iedere cyclus getest, maar ik ga me nu proberen in te houden tot zaterdag.
    Ik hoop echt dat dat streepje donkerder en donkerder mag gaan worden!

15. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Had je de andere cyclussen ook net zo'n licht streepje als wat je nu hebt...??
    Wil geen hoop geven hoor, maar ben wel erg benieuwd...
    Wil zelf ook zo lang als mogelijk wachten met testen... Wil het liefst het morgen ook al doen, maar dat heeft voor mij echt helemaal geen zin!

16. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Hey meiden!

@Ilona, oei! Dat is inderdaad niet heel handig... Maakt het eigenlijk nog spannender en moeilijker om te wachten denk ik?!;)
    Een streep = wel een streep hoor naar mijn idee! Ik ga hard voor je duimen dat de volgende hartstikke positief is!! Maar ik zie net dat jouw eisprong waarschijnlijk 11 augustus geweest is, heb je een korte LF? Die van mij was namelijk 8 augustus en we kunnen allebei op dezelfde dag testen?!:(

@Sammie, ik zou de moed nog niet opgeven hoor!!

Ik wil eigenlijk ook al testen maar ik durf niet na de laatste ronde met 1 positieve en daarna negatief!
    Maar het voelt nog steeds anders dan andere rondes... Bij vlagen last van m'n onderrug. Nog steeds af en toe steekjes onderin...
    Ik wil mezelf niet gek maken maar dat is zoooooo moeilijk!:D

17. Pinguïns

Ja ik heb een LF van 11 dagen.
    Normaal test ik 9 dpo al best wel positief, dus dat de test vandaag positief zou zijn lijkt me heel sterk, maar je weet het maar nooit :D
    Wanneer ga jij een testje wagen?

18. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Ik hoop dat ik het volhoud om niet te testen tot en met maandag.... Ik wil eigenlijk met ochtendurine testen maar liever niet doordeweeks! Zie me al naar m'n werk gaan daarna! haha Dus dan wacht ik wat langer als ik het volhou tot maandag- of dinsdagavond... Maar waarschijnlijk test ik zondag al!:p Ik ben wel erg bang voor de teleurstelling, dat houdt me nu nog tegen.

19. Pinguïns

Okee, ik ga zaterdag een testje wagen.
    Als dat streepje van vanmorgen klopte dan is die zaterdag zeker te zien!

20. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Ilona, spannend hoor!! M'n duimen draaien blauw voor je!;)

Hier nog steeds steekjes, minikrampjes en soms bij vlagen last van m'n onderrug! Ik heb ook zo de neiging om te testen, maar gelukkig durf ik het toch nog niet...:D

Nog minimaal 3 dagen wachten... *zucht*

Deel Deze Pagina