Hoi Hoi, Ik ben bezig met de eerste ronde en had vorige week zaterdag m'n ei. Twee dagen later kreeg ik last van buikkrampen, precies zoals ik normaal gesproken altijd een paar dagen voor m'n ongesteldheid krijg maar nooit halverwege m'n cyslus. Die buikkramp is nu wel veel minder geworden maar houdt dus al vanaf maandag aan.. Wat denken jullie? Wel spannend hoor, maar voor zekerheid moet ik nog ongeveer 1,5 week wachten.. En jij, heb jij inmiddels al zekerheid??? Hoop het voor je!! Groetjes, Tamara
Tamaartje, tja... lastig! Als je bent de pil gestopt bent, schijnt je lichaam ook wel even anders te gaan reageren. Weet niet of dat het geval is bij; heb er zelf geen ervaring mee. Ik moet zelf ook nog 1 week wachten... Als ik volgende week zaterdag niet ongesteld ben, zou ik test mogen gaan doen van mezelf. Misschien wacht ik dan nog wel ietsjes langer... heb namelijk onregelmatige cyclussen. Dus nog wel even spannend. Ik heb nu het gevoel dat ik niet zwanger ben. Nergens last meer van. Alleen hier en daar wat zere borsten, maar dat had ik twee cyclussen geleden ook, dus dat zegt ook niets. Zou de rest al getest hebben? Ben erg benieuwd... Groetjes, Arri
Hey Arri, Nee, ben al in december gestopt met de pil dus daar kan het niets mee te maken hebben. Ben net zoals jij ook redelijk onregelmatig dus tussen volgende week vrijdag en die woensdag erna weet ik meer.. Maar ben inderdaad wel benieuwd of de rest al meer weet!
Hoi meiden, Ik heb vanmorgen weer getest, met testen van kv en testjezelf en op beide zijn lichte streepjes te zien! KV test: Bekijk bijlage 95815
Ha Ilona, Leuk iets om van je te horen... Wat vind je zelf van de test? Spannend denk ik... Ik kan het streepje niet of nauwelijks zien... Morgenochtend of maandagmorgen weer een test? Of heb jij al voldoende zekerheid? Zo ja, dan ga ik je feliciteren... maar wacht nog heel even... het zou wel leuk zijn he? Tamaartje, lang duurt het dan nog hè?? Groetjes
@ Arri, in het echt is hij een stuk beter te zien dan op de foto. Ik heb wat dat betreft nog niet echt voldoende zekerheid, dat heb ik pas als de digitale het aan geeft en die ga ik voorlopig nog niet doen, ik denk maandag of dinsdag pas
Ga je dan drie testen doen?? Haha, wat zijn wij vrouwen toch ongeduldig hè! Maar ik begrijp het wel.. Is die test dan na 1 dag overtijd nog niet betrouwbaar? (ben pas bezig met de 1e ronde) Dat is een beetje jammer; ik zou over maximaal 1,5 week ongesteld moeten worden en had dan wel op zekerheid gerekend..
Het is heel verschillend per vrouw, per test en per cyclus. iK ben twee keer zwanger geweest (1 bbz en 1 prachtig dochertje) en mijn testen waren eigenlijk gelijk alletwee duidelijk. De tweede zwangerschap testte ik op de 28e dag terwijl mijn cyclus toen ongeveer 30 dagen was gemiddeld. Zo zie je maar, tis echt heel erg verschillend. Ilona, ik kan me voorstellen dat je van deze twee testen nog niet helemaal overtuigd bent... Lastig hè?
Wanneer wilde je weer gaan testen? Ik ben nog aan de pil maar ben moe misselijk gevoelige borsten emotioneel bla bla bla. Moet maandag ongi worden. Heb een hoop stress gehad de laatste tijd en ga er maar vanuit dat het daar aan ligt....
Ik ga denk ik maandag weer een tesje wagen. Hopelijk kan ik de digitale gelijk er achteraan doen, dan heb ik helemaal zekerheid!
Ja lijkt me geweldig om die ooit eens uit te proberen! Bij mij beginnen de babykriebels weer te komen bij mijn vriend nog wat minder....zijn net een jaar bij elkaar. Kom zelf uit een relatie van tien jaar waarin ik een miskraam heb gehad. Ik duim voor je!
Ja hoop ik ook voor jou! Wat ik wel leuk vind is dat mijn vriend voordat hij mij kende helemaal geen kinderen wilde en dat hij nu steeds degene is die erover begint. Maar ik wil rustig wachten tot hij zelf erover begint dat hij het echt wil. Ik weet dat ik het wil en dat ik er klaar voor ben. Maar dat wordt de laatste tijd wel moeilijk....want ik wil zo graag... Ik duim voor je! Hoop dat je snel een hele dikke vette posi test in handen hebt!
Yojo, ook spannend dus... Lijkt me lastig om te moeten wachten als je vriend er nog niet klaar voor is. Het is natuurlijk niet heel waarschijnijk dat je nu zwanger bent... maar de pil zegt natuurlijk niet 100% zekerheid te hebben... Spannend!! Hier waarschijnlijk niet... voel helemaal niets bijzonders... ik praat het mezelf even flink in; dan is de teleurstelling misschien minder groot... Groetjes, Arri
Hey Arri, daar ben ik ook mee bezig hoor. Kunnen ook goed de spanningen voor morgen zijn. Morgen kan ik na anderhalf jaar eindelijk naar de notaris om mijn huis aan mijn ex te verkopen....