Drukkend gevoel van onderen...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Arri, 16 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Hey dames,

Helaas vandaag toch ongesteld geworden! Toch wel onverwacht eigenlijk...
    Op naar een volgende ronde!
    Succes iedereen, ik lees nog wel even mee met jullie..:D

2. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Meiden ik ben zwanger, zie foto album!!

3. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

nou ik ben ongesteld geworden.
    op naar de volgende ronde

4. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Ilona, van harte meid!!! Ik hoop dat hij/zij mooi 9 maanden blijft zitten! Geniet ervan!

@Sammie, balen! Hopelijk is de volgende ronde een vruchtbare voor ons!

5. Pinguïns

Dankjewel Banne, ik hoop ook dat uk zich nu wel goed vast houdt.
    Jij heeeel veel succes in de volgende ronde!

6. Tamaartje

Tamaartje Lid

4 aug 2010
    17
    0
    0
    Hey Arri!

Balen zeg! Wel irritant dat je eerst nog even hoop krijgt door dat gevoel in je buik.. Ik heb liever dat ik gewoon helemaal niets voel totdat ik wel of niet ongesteld word. Ik ben ook niet zo'n type dat zich snel van alles in het hoofd haalt dus juist als je dan 'iets' voelt, denk je al snel je misschien wel zwanger bent..

Nou ja, veel succes in de volgende ronde!

Ik moet nog even in spanning zitten maar dat gevoel in m'n buik is inmiddels helemaal verdwenen.. Geen idee of dat wat betekent! ;)

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd Ilona!!!

En voor de ongi meiden...balen zeg! Hoop snel op een positieve test voor jullie!

8. Pinguïns

Dankjewel Yoyo,
    Hopelijk gaat het deze keer wel goed!

9. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Sammie en Banne, hè, wat jammer zeg... Gewoon echt ongesteld!! Hebben de voortekenen dus niets te zeggen gehad... Hadden jullie stiekem al wel getest??

Ilona, nou, dan nu echt: van harte gefeliciteerd joh!! Eindelijk zwanger. Nu zeker wel erg spannend voor jou? Ik hoop dat het 9 maanden genieten wordt!!

Hier weinig bijzonders; wel echt een zere borst, maar tja, dat zegt nog niets... Moet nog een week wachten... Lastig hoor! Maar het moet...

Yojo, spannend vandaag zeg! Heerlijk dat je van het huis af bent! Wanneer zou je ongesteld moeten worden?

Tamaartje, jij weet ook pas over een week meer hè?

Groetjes, Arri

10. Pinguïns

Dankjewel Arri, het is zeker spannend, maar we houden gewoon moed!
    En mocht het toch weer misgaan, dan is dat nummer 3 en zijn we welkom bij het Geertgen voor uitgebreide onderzoeken.
    Maar vooralsnog voel ik me behoorlijk zwanger en heb ik geen spatje bloed gezien, dus we proberen er maar van te genieten!

11. AHzondag

gefeliciteerd ilona!

nou ik had al getest en die waren negitief.
    mijn ongi is zo niet normaal, heel weinig bloed.
    het is ook echt heel licht roze of heel donker bruin.
    als ik een tampon in heb is het heel weinig en als ik een inleg kruisje in doe zit er niks of heel weinig op (sorry)
    heb nog een aantal dagen zodat het nog erger kan worden, maar het zag eruit alsof het al bijna klaar is.

voor alle wachtende meiden heel veel sterkte!!
    voor alle zwangeren gefeliciteerd!
    voor alle niet zwangere hou vol!

12. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Sammie, wel een beetje apart zeg... Wat zou het kunnen zijn, denk je? Wel gewoon ongesteld...? Nou ja, gewoon...

13. AHzondag

ja, ik weet het ook niet.
    lees veel over innestelingsbloeding enzo en pseudomenstruatie, maar denk niet dat dit zoiets is.

heb geen echte symptomen ofzo, met vlagen misselijke en steken in mijn buik en slecht slapen, maar dat kan ook komen doordat ik morgen op vakantie ga.

wanneer kan jij testen?

ik laat het maar zo, denk gewoon dat dit een minder erge ongi is. heb ook geen stolstels gehad.
    ach ik zit nu op dag 4 van mijn ongi dus nog 3dagen te gaan misschien wordt het nog erger:)

14. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Arrie,
    Ik had nog niet getest, ik heb ovu-testen gebruikt dus wist haast zeker dat ik zondag ongesteld zou moeten worden als het niet raak was. En dat klopt dus ook.... Helaas!

@Sammie, vorige ronde had ik ook zo'n rare ongesteldheid, veel minder dan normaal. En normaal is het al niet heel veel moet ik zeggen. Daarnaast had ik 1 positieve test en daarna negatieve. Dus ook een hele vage ronde! Maar bleek toch echt de menstruatie te zijn...

@Alle wachtenden, sterkte met wachten nog! Geduld, geduld... wat is dat toch een vervelend woord!:D

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Arri normaal gesproken ben ik op maandag ochtend al voor negen uur ongi...nu nog niks. Heb na het werk maar een test gehaald en die ga ik morgenvroeg doen.
    Heb wel af en toe flink last van mijn liezen en dat straalt uit naar mijn benen. Geen idee waar dat vandaan komt. Dat had ik bij mijn vorige twee zwangerschappen niet. Dus zou het niet als kwaaltje herkennen. Wel moe, emotioneel, beetje licht in mijn hoofd en beetje van t padje af...dingen doen die je niet moet doen en andere dingen vergeten enzo....we zullen zien morgen....

16. Pinguïns

Spannend Yoyo!
    Ik ga duimen voor je!
    Zou leuk zijn als het raak was, dan lopen we zo'n beetje gelijk!

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    ja stiekem vind ik het wel leuk hoor als t zou zijn. Alleen was/ben ik nog aan de pil en is het deze keer geen bewuste keuze. Al zou ik wel heel blij zijn als het zo is....

18. Pinguïns

Ja kan ik me voorstellen.
    Ik hoop het heel erg voor je, zou super leuk zijn!
    Kun je vanavond niet testen? :p

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    heb heel veel gedronken net bij het sporten dus ga proberen te wachten tot morgenvroeg....en mijn vriend is nu nog werken dus ja wil t wel doen als ie thuis is...al kan ie wel elk moment thuis zijn...hij is klussen bij een vriend van em

20. Pinguïns

Okee meis,
    Je moet doen waar je je goed bij voelt.
    Ik ben echt benieuwd en ik duim heel hard voor jullie!
    Welke test heb je gekocht?

Deel Deze Pagina