Je hoort het morgen! Vind het wel spannend maar is het niet dan is het niet. Het is niet dat we er nu bewust mee bezig waren en we vertrekken over drie weken naar Thailand. Daarna wilde ik stoppen met de pil...ik weet dat mijn tijd nog wel komt maar is die eerder dan vind ik dat prima! Zo ik ga lekker tv kijken! Fijne avond!
Okee meis, een hele fijne avond! Ik ga morgenochtend gelijk kijken of je al hebt gepost hihi Zoooo Thailand, dat is geweldig zeg!
Hallo! Gisteravond laat toch nog ongi geworden. Aan de ene kant was ik wel opgelucht hoor. Als de keuze bij mij ligt wil ik toch liever een kindje als we er bewust voor kiezen. Ja naar Thailand! Heb er zo ontzettend veel zin in!! En hoe voel je je?
Och meis, helaas, wat jammer. Nu op naar Thailand en volop genieten daar he! Ik voel me wel goed, nog een heel raar gevoel onder in mijn buik, ik hoop maar dat alles goed zal blijven gaan...
Yojo, wel lekker nu de duidelijkheid. Geniet van je vakantie! Wie wachten er nu nog op een test? Tamaartje? Ik? En wie nog meer... Ik heb de afgelopen dagen last van wittig slijm... (met name bij afvegen... Ow, wat is het toch allemaal smakelijk...) Is dat nou juist een voorteken van de naderende ongesteldheid of juist niet... Ik weet het allemaal niet meer... Voel me nog steeds niet zwanger. Heb alleen nog pijnlijke borsten. Spannend hoor!! Ilona, spannend hoe het bij jou zal gaan... helemaal niet meer onbezorgd zeker? Wanneer mag je een echo? nog eerder vanwege de twee miskramen? Groetjes, Arri
nou mijn ongi is ook door gebroken vandaag, gelijk een dikke stolsel erbij (sorry), heb wel enorme steken in mijn liezen vooral rechts, nou weet in elk geval weer dat we nog een ronde te gaan hebben. gelukkig ben ik er al bijna vanaf dus, kan lekker genieten op vakantie en daar lekker klussen Ilona, niet alleen maar zorgen maken he, wel een beetje genieten!
Sammie, jaja ik probeer het Maar is wel moeilijk geworden na 2 miskramen. Wat balen dat de ongi is doorgebroken
Hoi meid, ja ik mag van de vk bij 8 weken een echo laten maken en dan in week 11 de termijnecho. Ik heb bij week 12 de intake bij de vk, kunnen ze ook gelijk het hartje laten horen. Ik heb er bewust voor gekozen om de intake later te doen, want mocht het weer mis gaan, dan hoef ik niet tegen die spulletjes van hen aan te kijken... Groetjes
IK blijf ook nog over, hihi ben nieuw hier in dit topic! Ook ik heb sinds gister avond een kei drukkend gevoel down under... heb beetje de neiging om terug te drukken whahaha... ziet er ook zo raar uit Ook sinds gister heeeel erg veel nattigheid beneden, wit op vingers en met afvegen maar geelzig (sorry voor vies detail!) in inlegkruisje... Mij is onduidelijk of ik dag 12 of dag 15 me ei gehad heb... dag 12 eipijn, vr. afscheiding en dag 10+11 posi ovu testen.. Maar zoals je op mijn FFkaartje kunt zien dag 15 een dip (ken deze niet als dip voor ei... zo diep ineens... maar ff denk wel toen me ei) en de 3 dagen erna(!????) posi ovutesten????? DUS jah....??
ach ik vodn het heel erg toen ik net ondekte dat ik bruin had en was ook echt heel down, nu probeer ik weer psitief te zijn en dan gaan we gewoon weer een ronde verder. heb geen positest gehad ofzo dus.. dan hou je er wel rekening mee. Ilona, ik kan me heel goed voorstellen dat je het uitstelt. Bezigbijtje, ik heb dat normaal ook en dan wordt ik ongi. bij iedere vrouw is het natuurlijk anders! ik hoop het voor je!
IK zit nu in ronde 8, en heb t geen een ronde eerder gehad... daarom dat het me opvalt Maarjah.... ik weet niet eens wanneer ik me ei gehad heb... dus jah?
dan zou het wel heel mooi zijn als het raak is! als ik zo zie dan ben je ook gependelt voor september dus wie weet hebben ze gelijk!
Ja indd 3 pendels... en mijn gevoel zegt zelf vanaf ronde 5 dat het ronde 8 zou gebeuren????? whahaha stom he, weet niet waar dat gevoel vandaan komt???
Hoi bezigbijtje, welkom hier!! Wanneer zou jou testdatum zijn dan? Even een lijstje wanneer we gaan testen: Arri: vrijdag of zaterdag Tamaartje: Bezigbijtje Bezigbijtje, ik heb dat witte dus ook.... Maar weet niet meer of dat nou wel of niet te maken had met de naderende ongesteldheid... Ik vind het deze ronde wel extra spannend. Ben er veel meer mee bezig; hoewel ik nog steeds het gevoel heb dat ik niet zwanger ben... Maar het zou toch ook wel kunnen hè? Zit nu op de 28e dag! Sammie, dus nu echt ongesteld... ook wel fijn... is het wel weer gewoon normaal... Hopelijk nu deze maand!! Fijne vakantie!! Ilona, ja, fijn dat je dan lekker vroeg een echo mag hè? Ik heb één keer een bbz gehad en als ik nu ook maar een positieve test heb, mag ik bellen voor een echo... Ook wel weer fijn! Hopelijk gaa thet gewoon goed en zie je binnenkort een mooie echo. Wanneer ging het bij de vorige twee mis? Groetjes, Arri
Nou ja, op zich zeggen echo's me niet zo veel. Bij de eerste kreeg ik op 8 weken bloedverlies, goede echo, 4 dagen later mis. Bij de 2e op 6.5 week bloedverlies, 6 goeie echo's, met 9 weken mis. Dus op zich is het wel fijn om effies te kijken wat er van binnen gebeurt, maar ik krijg in week 8 een echo en op week 11 de termijnecho en als die laatste goed is, dan ben ik pas gerust! Jij bijna testen, spannend!!!!
Goedemorgen... zo heb me ingehouden... had bedacht stiekem vandaag al te testen; maar dat heeft nog geen zin en bovendien ga ik zo even op visite. Dus nog geen test; vrijdagmorgen op z'n vroegst! Of ik moet vandaag of morgen ongesteld worden... Weten jullie hoe het zit met wittige afscheiding; is dat nou een voorbode van je ongsteldheid?
Wittige afscheiding kan ook heel goed een voorbode van zwangerschap zijn, Arri. Spannend hoor en wat goed dat je je in hebt kunnen houden. Doe je beter dan ik