Heej meiden, ook ik heb mezelf er even bij gezet Ik heb als testdatum 3 september, maar zou me god niet weten wanneer ik me ei gehad heb en word altijd 12 dagen na ei ongi.... dus uhmz... tjah afwachten...8) 3 september zou ik gaan testen heb ik mijn buuf beloofd (die is ook bezig met zwanger raken, erg leuk! helaas net ongi geworden) want die avond gaan we uit eten met z'n 4ren hihi...... Hoe gaat het hier meiden? ik heb het drukkend gevoel nog steeds +een lichte misselijkheid vlaag op z'n tijd.... en buikpijn alleen met bukken/tillen enzo.... En vandaag hier en daar een ongi gevoel in me rug (HELAAS!) maar me temp is wel weer gestegen Clublijst: Arri --> testen 29 augustus --> 7e ronde --> 2e kindje Yojo66 --> stoppen met de pil 25 september --> 1e kindje Bezigbijtje--> testen 3 september --> 8e ronde --> 1e kindje Rood: datum van negatieve test of van ongesteld Oranje: testdatum Groen: zwanger!! Lichtpaars: stoppen met pil
pssst..... ik ben zwanger!! Gisteren positief getest... Zo ongelooflijk; zo bijzonder; zo onwerkelijk!
Woooowwwww van harte gefeliciteerd! Ik klets mee met de mei 2011 mama's, dusse als je zin hebt: http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/226477-mei-2011-mamas.html
Ja ik wil een huisje waar we heel lang kunnen blijven. En die bungalow is super maar alleen een kleine berging en verder geen bergruimte en twee kleinere slaapkamers. Dus ik ga gewoon rondkijken naar andere huisjes....wel compleet met zolder hahaha. Ach komt goed hoor! En anders hier maar wat aanpassingen doen zodat het ook als mijn huis voelt.