Beste iedereen, Gister ochtend kreeg ik echt de schik van mijn leven ik ging naar de wc en toen zag ik dat mijn onderbroek licht bruin was. Ik ben echt in paniek geraakt ik heb de gynaecoloog gebeld ik kon daar gelukkig gelijk terecht alleen was hij niet zo vrolijk heeft alleen gekeken en een inwendige echo gedaan, de baarmoedermond zat goed dicht. Het hartje was alleen moeilijk te vinden uiteindelijk zei hij dat alles in orde was. Hij wist alleen niet waar het bloed vandaan kwam dus vraag ik me af: - weet iemand of contactbloeding 2 dagen later op kan treden ( nadat je sex heb gehad) - En hebben jullie ook wel eens dat het hartje moeilijk te vinden is. - Is het ook normaal dat je bloed in de 18e week?
Hoi hoi, Ik heb ook zo nu en dan bloedingen en volgens de gyn komt het doordat mn placenta wat laag ligt en die groeit mee omhoog. Daardoor krijg ik kleine bloeduitstortingen in mijn baarmoeder die wel eens een beetje bloeden. Maar dit alles kan geen kwaad...... Weet natuurlijk niet of het dat bij jou is. Verder heb ik nooit 2 dagen na sex. contact nog bloedingen gehad, dan is het wel dezelfde dag. Het hartje is bij ons ook een aantal keren moeilijk te vinden/horen geweest....beetje afhankelijk van hoe hij/zij ligt volgens de echo mevrouw Heel veel succes! Groetjes Marieke
hoi ik had bij week 16 en bij week 27 bloedverlies gehad. ik heb een inwendige echo gehad en er was hier ook niets aan de hand. er is geen verklaring voor het bloedverlies, heel apart.
Kan het niet gewoon een gesprongen adertje zijn? Alles is nu heel dun en goed doorbloed van binnen. Bruinig bloed is normaal 'oud' bloed en kan volgens mij dus idd van 2 dagen geleden komen.
Ik heb ook bloed verloren met 18 weken door coitus (sexueelcontact) er was een vaatje in de baarmoedermond gesprongen maar dat kan ook als de baby er net hard genoeg en verkeerd tegen aan schopt vertelde ze me toen
Bloedingen heb ik "gelukkig" niet gehad, zou me ook kapot schrikken maar het viel me de vorige keer bij de vk wel op dat het ff duurde voordat ze het hartje kon vinden... je hoorde echt mijn hartslag er keihard doorheen terwijl ik vroeger in mijn zwangerschap +/- 14 wkn. ofzow de hartslag van de beeb meteen kon vinden met de angelsound, ook erg hard... gelukkig voel ik de baby vaak bewegen dus luister niet meer met de angelsound... zal er allemaal wel bij horen : : : De vk zei dat alles goed was en tijdens de 20 wkn echo zag alles er prima uit...! Liefs Nelleke